Fitness Seller

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na 6 maand 1x115kg, hoger krijg ik last van grip :-(

1e keer DL : 100 kg

2e keer DL: 140 kg :D

1e keer DL: 40kg @63kg bw

Nu na 12 maanden krachttraining 130kg x2 @79kg, heb het in mijn eerste 6-8 maanden van krachttraining amper gedaan, dus had waarschijnlijk meer in gezeten, maar ik ben blij zie nog progressie dus. :)

Train eigenlijk pas 3 maanden deadlift, zit nu op 4x10x100kg, zal zo'n 150/160 max zijn.

Ik heb altijd het probleem dat het te zwaar is voor mijn handen om echt zwaarder te gaan. Ik doe herhalingen van 10 en bij de laatste 2 hangt die staaf aan mijn vingertoppen vooral het laatste setje.

gewoon zorgen dat je grip sterker word
straps zijn voor p*ssy's

+1. En anders tijdens je set de stang even op de grond leggen om je handen weer goed te plaatsen, hoeft niet meer dan 3 sec. te duren.

Dat is trouwens het hele princiepe van deadliften.. laten rusten als je de rep hebt gemaakt en voorbereiden op volgende. Je moet hem natuurlijk niet vasthouden :D

Dat is trouwens het hele princiepe van deadliften.. laten rusten als je de rep hebt gemaakt en voorbereiden op volgende. Je moet hem natuurlijk niet vasthouden :D

o k*t, ik hou hem altijd vast tot hij net boven de grond is:P

als ik hem steeds op de grond laat rusten heb ik straks geen vloer over:D

4x150 kg na 3 maanden deadliften, maar ik ben dan ook geen krachtpatser...

DL nu ongeveer een half jaar en max staat op 80kg (3 reps ofzo)

5*80 na 2 maanden DL-en.

naa ongeveer 1 jaar 3x140 , 1x150 op naar de 200

Gewoon niet te hard :)... vloer bij ons is verstevigd met extra rubbers.
Of je smijt hem gewoon op de grond.... beetje opvallen is niet erg toch ? :D

2 x 5 x 110 na 5 maand training.

Na 6 maand 1x115kg, hoger krijg ik last van grip :-(

Ik HAD hetzelfde en het is erg frustrerend om ondanks verschillende herhaling series niet omhoog te komen als je grip slecht is. Ga MIXED grip deadliften voelt VEEL beter en heeft MIJ geholpen om een stuk zwaarder te gaan.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik heb altijd het probleem dat het te zwaar is voor mijn handen om echt zwaarder te gaan. Ik doe herhalingen van 10 en bij de laatste 2 hangt die staaf aan mijn vingertoppen vooral het laatste setje.

Mixed grip gaan doen ik weet precies wat je bedoeld met die vingertoppen.

Owh dan zal het daar wel aan liggen. :o Ik laat die staaf inderdaad niet los. Ik dacht altijd van de grond net niet raken, om de spanning erop te houden...
Vandaag dan maar eens proberen.
Mixed grip dan ook meteen proberen.

Laatst bewerkt:

Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Zolang je de grond aanraakt maak je toch een full ROM en kun je dus meteen door. Zie niet echt in waarom je de stang los moet laten mits je grip goed blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven