MuscleMeat

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Zolang je de grond aanraakt maak je toch een full ROM en kun je dus meteen door. Zie niet echt in waarom je de stang los moet laten mits je grip goed blijft.

Idd, constante spanning houding is beter.

Hebben we het hier wel over de standaard deadlift en geen variatie?

Deadliften is een 'dood' gewicht van de grond tillen, geen touch n go gayness..

1e keer deadlift 150KG 1keer
2e keer 150kg 3 keer
nu 3e keer 160KG 3 keer

na de 100KG gebruik ik wel straps.

Laatst bewerkt:
Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Zolang je de grond aanraakt maak je toch een full ROM en kun je dus meteen door. Zie niet echt in waarom je de stang los moet laten mits je grip goed blijft.

1: Of je hebt een goede grip :eek:
2: Je deadlift niet zwaar genoeg :D

hee een topic van gta4jwz

Held! :)

Huh, ik kan niet eens achter elkaar door liften, ik sta zeker even 10~15sec bij te komen na een lift. Dat maakt toch niet uit?

ben nu 11 maanden bezig en dl nu 3x105 ...
hoop toch nog de 110 te doen als ik precies een jaar bezig ben!

Bedankt voor de uitleg, mijn hele gedachte omtrent deadlifts is direct veranderd.
Nogmaals bedankt!

Wel niet laten bouncen ofcourse hé.
Vind het persoonlijk de moeilijkste oefening om constante spanning op te blijven houden.

Vandaag heb ik weer DL gedaan; toen ik buiten kwam in mijn short zag ik in zo'n spiegel dat ik zo'n lijn had op elk van mijn schenen xD

ben nu 11 maanden bezig en dl nu 3x105 ...
hoop toch nog de 110 te doen als ik precies een jaar bezig ben!
???

Mijn rug was al niet supersterk maar ik zit 92~95KG 10/8/8/7 na 6 maanden??? Alhoewel de vorm niet altijd even netjes is met zoveel herhalingen, maar over het algemeen toch goed dacht ik zo.

Het enige k*tte is dat mijn eerste set vooral bestaat uit niet flauwvallen als al het bloed uit mn kop weg trekt zodra mijn rug aardig opgepompt begint te raken:p

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Ik HAD hetzelfde en het is erg frustrerend om ondanks verschillende herhaling series niet omhoog te komen als je grip slecht is. Ga MIXED grip deadliften voelt VEEL beter en heeft MIJ geholpen om een stuk zwaarder te gaan.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Mixed grip gaan doen ik weet precies wat je bedoeld met die vingertoppen.
Dus een handpalm naar je toe en een van je af, amirite?

En wissel je dit dan per set per hand of????

Een maand geleden trainde ik ietsjes langer dan een jaar, 13 maanden om precies te zijn. Toen deed ik dit:

8x110kg
6x120kg
5x130kg

1rm's doe ik nooit.

???
Dus een handpalm naar je toe en een van je af, amirite?

En wissel je dit dan per set per hand of????

Een handpalm naar je toe en een van je af inderdaad. Ligt er net aan wat je fijn vindt of je dat per set wisselt, ik heb altijd rechterhandpalm naar me toe en wissel het niet af.

begon 5 weken terug met 50 kilo. Dit was om rustig te beginnen en om techniek te leren. Zit nu op 150 x 5. Train al wel langer maar had echt nooit gedeadlifted.

Train nu 5maadjes en doe 5x 107,5kg

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

begon 5 weken terug met 50 kilo. Dit was om rustig te beginnen en om techniek te leren. Zit nu op 150 x 5. Train al wel langer maar had echt nooit gedeadlifted.

150 x 5kg :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven