- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
waarom zou dat niet kunnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan ga ik voor de goede grip. M'n deadlift is, als je het vergelijkt met bankdrukken of squatten, best hoog.

Nog nooit gedeadlift, ff 50 kilo deadliften en dan binnen 5 weken 100 kilo meer deadliften? Het zal vast niet onmogelijk zijn maar het lijkt me wel heel sterk, vooral omdat hij nog nooit had gedeadlift.
)Karma on its way, vandaag deadlifts met mixed grip gedaan en dat ging stukken beter, echt stukken beter.Ik HAD hetzelfde en het is erg frustrerend om ondanks verschillende herhaling series niet omhoog te komen als je grip slecht is. Ga MIXED grip deadliften voelt VEEL beter en heeft MIJ geholpen om een stuk zwaarder te gaan.
Nog nooit gedeadlift, ff 50 kilo deadliften en dan binnen 5 weken 100 kilo meer deadliften? Het zal vast niet onmogelijk zijn maar het lijkt me wel heel sterk, vooral omdat hij nog nooit had gedeadlift.

Ben begonnen na veel filmpjes en tutorials op internet. Ben begonnen met 2 schijven van 20 kilo op een 10 kilo stang. De enige gewichten die groot genoeg waren om niet te diep te gaan. 3x6 reps. Doorgegaan tot 3x6x110 in ongeveer 4 a 5 maanden tijd.
Sinds zaterdag omgegooid tot 5x5x110 aangezien ik nooit iets voelde en dat is gelukt, ik heb nu nog last van mijn onderrug helaas ...