MuscleMeat

hoeveel deadlift na 1jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit nu op 6x 120 :)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Dan ga ik voor de goede grip ;). M'n deadlift is, als je het vergelijkt met bankdrukken of squatten, best hoog.

Dan zeg ik: "respect" :D

Nog nooit gedeadlift, ff 50 kilo deadliften en dan binnen 5 weken 100 kilo meer deadliften? Het zal vast niet onmogelijk zijn maar het lijkt me wel heel sterk, vooral omdat hij nog nooit had gedeadlift.

+1.. = gewoon grootdoenerij of erg veel aanleg.
In het laatste geval zal ik gelijk een goede trainer opzoeken en voorbereiden voor sterkste man ter wereld. (kan je nog wat pegels verdienen met je kunsten:D)

die 50 kg was voor zijn techniek hij zegt nie dat dat zijn top is + hij trained al langer dus kan goed 150kg is nie zoveel

Hij zegt dat hij rustig begonnen is, niet dat 50kg zijn max was.

Ik HAD hetzelfde en het is erg frustrerend om ondanks verschillende herhaling series niet omhoog te komen als je grip slecht is. Ga MIXED grip deadliften voelt VEEL beter en heeft MIJ geholpen om een stuk zwaarder te gaan.
Karma on its way, vandaag deadlifts met mixed grip gedaan en dat ging stukken beter, echt stukken beter.

Nog nooit gedeadlift, ff 50 kilo deadliften en dan binnen 5 weken 100 kilo meer deadliften? Het zal vast niet onmogelijk zijn maar het lijkt me wel heel sterk, vooral omdat hij nog nooit had gedeadlift.

Het kan wel, vooral als je aanleg hebt en al wat langer krachttraining doet. :D

Ikzelf had nog nooit gedeadlift en ben op 23 april begonnen met 5x100kg als laatste set: op 20 mei deed ik voor de tweede keer (via 150kg op 16 mei) een 1RM-poging en trok 175kg.

Maar deze jongen is nog een jonkie, dus respect! ;)

1x:160kg
na ongeveer een jaar:210kg

ik train nu 2,5 jaar, deadlift sinds 5 maanden zit nu op 10x120
daarvoor benen nooit getraint, ik squat ook pas sinds 4 maandjes nu, slecht he!

Zit nu een half jaar te deadliften, zit nu op 6x140.

Ben begonnen na veel filmpjes en tutorials op internet. Ben begonnen met 2 schijven van 20 kilo op een 10 kilo stang. De enige gewichten die groot genoeg waren om niet te diep te gaan. 3x6 reps. Doorgegaan tot 3x6x110 in ongeveer 4 a 5 maanden tijd.

Sinds zaterdag omgegooid tot 5x5x110 aangezien ik nooit iets voelde en dat is gelukt, ik heb nu nog last van mijn onderrug helaas ...

Ben begonnen na veel filmpjes en tutorials op internet. Ben begonnen met 2 schijven van 20 kilo op een 10 kilo stang. De enige gewichten die groot genoeg waren om niet te diep te gaan. 3x6 reps. Doorgegaan tot 3x6x110 in ongeveer 4 a 5 maanden tijd.

Sinds zaterdag omgegooid tot 5x5x110 aangezien ik nooit iets voelde en dat is gelukt, ik heb nu nog last van mijn onderrug helaas ...

Veel rusten, wat lichter gaan trainen en rustig verzwaren.
Misschien een Fysio erbij nemen om de boel een beetje los te schudden.

men eerste poging was iets meer dan 100 kg dacht 110 ofzo na een jaartje moet je normaal ergens tussen de 2 en BW zitten...

Na een maand of twee deadliften trok ik 150kg, daarna zat ik een paar maanden thuis...

Maat van me trok gister ongetraind 140.

jaartje trainen kwam ik ong uit op 180/190 kg. Eerste jaar gaat hard, maar daarna vecht je toch echt voor elke 5kg extra

ik doe nu 4x10x25kg + 10kg stang

Na een jaar deadliften zit ik nu op 3x8 120 kg. vreemd genoeg kan ik maar 1 x 140 kg liften. :S

EDIT: moet er wel bij zeggen dat ik door mijn lange benen moeite heb om de oefening goed uit te voeren, daarom is deadlift zoiezo niet echt mijn favoriete oefening.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven