XXL Nutrition

Hoeveel eiwitshakes drinken jullie per dag?

Hoevee eiwitshakes drinken jullie per dag?


  • Totaal stemmers
    131
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

2 op trainingsdage
0 op rustdage :p

Ik zie hier dat de meeste er ook nemen op rustdage.. is dit noodzakelijk? Ik ben namelijk nog maar pas begonnen met shake's. Neem nu pure whey van performance, is deze goed?
 
2 a 63 ?????? hahahaha heb je een plensbuik.

Zal wel typ foutje zijn . 2a 3 zeker.
GREETZ
 
als ik opsta, voor n na de training en voor het slapen gaan 4 dus
 
2-3 per dag
 
als ik opsta, voor n na de training en voor het slapen gaan 4 dus

Haha precies hetzelfde als mij. En op niet trainingsdagen vaak ook nog 3. Dus hou het gemiddeld op 4 :)
 
0 ... ik eet alleen eiwitten uit voeding (kip, vis, eieren, steak). Doe ik er beter aan om wel shakes te drinken?
 
0 ... ik eet alleen eiwitten uit voeding (kip, vis, eieren, steak). Doe ik er beter aan om wel shakes te drinken?

Zal jij zelf moeten beantwoorden. Als jij uit normale voeding al je benodigde eiwitten kan halen om te groeien niet.
 
0 ... ik eet alleen eiwitten uit voeding (kip, vis, eieren, steak). Doe ik er beter aan om wel shakes te drinken?

Das mss wel nog et best zelfs. Ik drink shakes omdat ik mij dan 'veiliger' voel ivm verlies/winst spiermassa.
 
op rustdagen altijd sochtends bij het ontbijt
op trainingsdagen voor het trainen

ik hou het bij 1 per dag voor de rest berg kipfilet en kwark
 
Waarom zoveel 3xl? Bij elke maaltijd een shake ofzo?


Omdat ik het een makkelijke manier vind om aan m'n eiwit te komen. Ik denk niet dat de bron veel uitmaakt als je genoeg binnen krijg. Pas als je op de grens zit wat eiwitinname aangaat moet je selectief in je bronnen worden maar als je ruim voldoende neem maakt het imo niet uit of dat nu "echte" voeding gebruikt of shake's
 
4 maar ik heb me brinta/havermout/nutrix maaltijden ook meegerekent, maak t zo dun dat het lekker snel wegdrinkt
 
3
1 sochtends
1 voor het trainen
1 na het trainen
voor het slapen gaan eet ik gewoon kwark
 
1 op niet trainingsdagen, 3 op trainingsdagen
 
In de cut 3
1 keer mengen bij de havermout (whey)
1 voor de training en 1 na de training (whey)
1 voor het slapen gaan (whey en cassein)
in de bulk 2 dus 1 keer kip extra
 
Back
Naar boven