- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
![]()
![]()
In de groentela liggen rode bieten, champignons, appels, tomaat, komkommer, paprika, slamelange. Daarachter wijn & bier.
Dunkin Donuts, hnghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
In de groentela liggen rode bieten, champignons, appels, tomaat, komkommer, paprika, slamelange. Daarachter wijn & bier.
HAHAHAHA LACH-ME-DOODIk hou ook wel van dieren hoor... Zo vind ik konijn met pruimen of klaargemaakt met bruin bier wel lekker !![]()
Tenminste nog iemand die de bierlade goed gebruikt!
Reese's!![]()
![]()

Aangezien ik zo autistisch ben om werkelijk alles bij te houden, was het niet zo lastig om even uit te rekenen wat ik gemiddeld per maand kwijt ben aan voeding. Over 2018 was ik gemiddeld €147,20 per maand kwijt aan eten en drinken, dus zo'n €33,97 per week. Best netjes, al zeg ik het zelf.

1 kg kipfilet is €10?33,97 per week is €4,80 per dag.
200 gram kipfilet is al +-€2,- dus geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
1kg kip is €8,50 (musclemeat). Verder kost zilvervliesrijst, magere yoghurt, havermout en kwark helemaal geen drol33,97 per week is €4,80 per dag.
200 gram kipfilet is al +-€2,- dus geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
.Drinken, vis, groente, fruit, ...?1kg kip is €8,50 (musclemeat). Verder kost zilvervliesrijst, magere yoghurt, havermout en kwark helemaal geen drol.
1kg kip is €8,50 (musclemeat). Verder kost zilvervliesrijst, magere yoghurt, havermout en kwark helemaal geen drol.
Water, hooguit een flesje cola light van het huismerk. Musclemeat is mijn leverancier voor vlees, vis en gevogelte, dus dat haal ik sowieso niet bij de supermarkt (kosten wel meegerekend). Groentes altijd zoeken naar de aanbiedingen. Ik vind het zelf een uitdaging om zo voordelig mogelijk boodschappen te doen, dus ik loop met alle liefde een blokje om voor de aanbiedingen. Als je bij fruit niet voor de exotische soorten gaat, is dat ook best betaalbaar. Mandarijnen, appels en bananen zijn niet extreem prijzig.
Op aanbiedingen letten loont inderdaad. Goedkoop groenten en fruit kun je overigens het best nog op de markt kopen. Daarnaast hebben ze tegenwoordig buitenbeentjes/afdankertjes bij de Jumbo en AH, waar v.w.b. kwaliteit en smaak echt niets mis mee is.Water, hooguit een flesje cola light van het huismerk. Musclemeat is mijn leverancier voor vlees, vis en gevogelte, dus dat haal ik sowieso niet bij de supermarkt (kosten wel meegerekend). Groentes altijd zoeken naar de aanbiedingen. Ik vind het zelf een uitdaging om zo voordelig mogelijk boodschappen te doen, dus ik loop met alle liefde een blokje om voor de aanbiedingen. Als je bij fruit niet voor de exotische soorten gaat, is dat ook best betaalbaar. Mandarijnen, appels en bananen zijn niet extreem prijzig.
Ik kan je vertellen dat kruiden ook geen drol kosten, bovendien is smaak altijd nog subjectief.het ''ik ben een obsessieve single bodybuilder zonder enige vorm van smaak'' dieet
Precies. De turk om de hoek is ook totaal niet duur als je het vergelijkt met een gemiddelde supermarkt.Op aanbiedingen letten loont inderdaad. Goedkoop groenten en fruit kun je overigens het best nog op de markt kopen. Daarnaast hebben ze tegenwoordig buitenbeentjes/afdankertjes bij de Jumbo en AH, waar v.w.b. kwaliteit en smaak echt niets mis mee is.
Of fruit uit de vriezer! Groente haal ik tegenwoordig 10 min over de grens. Zakken van 1 kg paprikareepjes, wortel, wokgroente, sperziebonen, whatever voor €2Op aanbiedingen letten loont inderdaad. Goedkoop groenten en fruit kun je overigens het best nog op de markt kopen. Daarnaast hebben ze tegenwoordig buitenbeentjes/afdankertjes bij de Jumbo en AH, waar v.w.b. kwaliteit en smaak echt niets mis mee is.
Of fruit uit de vriezer! Groente haal ik tegenwoordig 10 min over de grens. Zakken van 1 kg paprikareepjes, wortel, wokgroente, sperziebonen, whatever voor €2

Geen idee waar je woont maar bij edeka (Duitsland) heb je ook diepvries groente voor weinig geld.Ik zoek nog altijd die zakken van Ardo hier
Bestel ze wel bij musclemeat maar die zakken jaag je er sneller doorheen dan vlees natuurlijk.
Helaas geen enkele winkel hier in de buurt die ze verkoopt..