MuscleMeat

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

• 0-200

Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

Stemmen: 2 3,0%

• Totaal stemmers
    67
  • Topic Starter Topic Starter
IMG_20190207_231941.jpg
IMG_20190207_232040.jpg

In de groentela liggen rode bieten, champignons, appels, tomaat, komkommer, paprika, slamelange. Daarachter wijn & bier.

Dunkin Donuts, hnghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Gezamelijk met zn 2tjes €300 per maand aan boodschappen (dat is ook exclusief voedsel). Supplementen misschien €100 per 3 maanden voor mijzelf.

Ik denk dus zo'n €150 per maand puur voor voedsel en supplementen. Als je goed boodschappen doet en zelf kookt dan hoeft het allemaal niet zo duur te zijn om alsnog goed te kunnen eten. Koken voor 2 a 3 dagen scheelt ook in kosten (en tijd).

€200 minus AAS.

Aangezien ik zo autistisch ben om werkelijk alles bij te houden, was het niet zo lastig om even uit te rekenen wat ik gemiddeld per maand kwijt ben aan voeding. Over 2018 was ik gemiddeld €147,20 per maand kwijt aan eten en drinken, dus zo'n €33,97 per week. Best netjes, al zeg ik het zelf.

Aangezien ik zo autistisch ben om werkelijk alles bij te houden, was het niet zo lastig om even uit te rekenen wat ik gemiddeld per maand kwijt ben aan voeding. Over 2018 was ik gemiddeld €147,20 per maand kwijt aan eten en drinken, dus zo'n €33,97 per week. Best netjes, al zeg ik het zelf.

33,97 per week is €4,80 per dag.
200 gram kipfilet is al +-€2,- dus geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt :P

Drinken, vis, groente, fruit, ...?
Water, hooguit een flesje cola light van het huismerk. Musclemeat is mijn leverancier voor vlees, vis en gevogelte, dus dat haal ik sowieso niet bij de supermarkt (kosten wel meegerekend). Groentes altijd zoeken naar de aanbiedingen. Ik vind het zelf een uitdaging om zo voordelig mogelijk boodschappen te doen, dus ik loop met alle liefde een blokje om voor de aanbiedingen. Als je bij fruit niet voor de exotische soorten gaat, is dat ook best betaalbaar. Mandarijnen, appels en bananen zijn niet extreem prijzig.

Water, hooguit een flesje cola light van het huismerk. Musclemeat is mijn leverancier voor vlees, vis en gevogelte, dus dat haal ik sowieso niet bij de supermarkt (kosten wel meegerekend). Groentes altijd zoeken naar de aanbiedingen. Ik vind het zelf een uitdaging om zo voordelig mogelijk boodschappen te doen, dus ik loop met alle liefde een blokje om voor de aanbiedingen. Als je bij fruit niet voor de exotische soorten gaat, is dat ook best betaalbaar. Mandarijnen, appels en bananen zijn niet extreem prijzig.
Op aanbiedingen letten loont inderdaad. Goedkoop groenten en fruit kun je overigens het best nog op de markt kopen. Daarnaast hebben ze tegenwoordig buitenbeentjes/afdankertjes bij de Jumbo en AH, waar v.w.b. kwaliteit en smaak echt niets mis mee is.

het ''ik ben een obsessieve single bodybuilder zonder enige vorm van smaak'' dieet
Ik kan je vertellen dat kruiden ook geen drol kosten, bovendien is smaak altijd nog subjectief.

Overigens zijn mijn maaltijden gevarieerder dan de gemiddelde mens, als ik hoor wat anderen overdag en 's avonds eten.

Op aanbiedingen letten loont inderdaad. Goedkoop groenten en fruit kun je overigens het best nog op de markt kopen. Daarnaast hebben ze tegenwoordig buitenbeentjes/afdankertjes bij de Jumbo en AH, waar v.w.b. kwaliteit en smaak echt niets mis mee is.
Precies. De turk om de hoek is ook totaal niet duur als je het vergelijkt met een gemiddelde supermarkt.

Of fruit uit de vriezer! Groente haal ik tegenwoordig 10 min over de grens. Zakken van 1 kg paprikareepjes, wortel, wokgroente, sperziebonen, whatever voor €2

Fruit uit de vriezer heb ikzelf nog niet veel ervaringen mee (enkel een keer zo’n doosje blauwe bessen van ah gehad), maar voor wat betreft diepvriesgroenten: erg lekker en vaak goedkoper dan vers inderdaad. Dus daar kan je heel wat op besparen.

Of fruit uit de vriezer! Groente haal ik tegenwoordig 10 min over de grens. Zakken van 1 kg paprikareepjes, wortel, wokgroente, sperziebonen, whatever voor €2

Ik zoek nog altijd die zakken van Ardo hier :(
Bestel ze wel bij musclemeat maar die zakken jaag je er sneller doorheen dan vlees natuurlijk.
Helaas geen enkele winkel hier in de buurt die ze verkoopt..

Ik zoek nog altijd die zakken van Ardo hier :(
Bestel ze wel bij musclemeat maar die zakken jaag je er sneller doorheen dan vlees natuurlijk.
Helaas geen enkele winkel hier in de buurt die ze verkoopt..
Geen idee waar je woont maar bij edeka (Duitsland) heb je ook diepvries groente voor weinig geld.

Terug
Naar boven