ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Van 1700 naar 2000 slimmerik. 300 extra na een paar maanden.
Ik moet minder drinken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van 1700 naar 2000 slimmerik. 300 extra na een paar maanden.
Duidelijk.
Over paar maanden ben ik jarig, dan stijgt mijn uurloon dan stijgt mijn salaris ook
Over paar maanden ben ik jarig, dan stijgt mijn uurloon dan stijgt mijn salaris ook
Val Sanca niet lastig met je onbenulligheden

Was meer een schatting
Ik ben elke maand al €2100 aan vaste lasten kwijt en dan zit m'n voeding er nog niet eens bij
Ik wil ook weer thuis wonen

100? Echt niet.170 rond per maand maar ik zou voor 100 per maand kunnen eten
Toch wel, als ik echt zou moeten

Makkelijk...

1950... 100 per maand haal ik echt niet. 50 per week ogvMakkelijk...
Witte bonen in tomatensaus, gehakt, zo nu en dan wat eieren, t goedkoopste brood/roggebrood, ouderwetse pork met pot mosterd en karnemelk....
Hmmmm... studentenjaren![]()
Ik eet voor 35 per week ongeveer, maar ik haal ook nog eiwit poeder eens per 2-3 maanden inmiddels wat minder daar ik mn porties verklein en iets grotere emmer haal bij bodyfit(is net iets goedkoper) Zou liever bij XXL nutrition bestellen maar niet als het daar net iets duurder is. Geld uitgeven aan onnozele dingen is gewoon zonde.. Ik eet puur voor de voedingswaarde en qua smaak let ik vrijwel niet op. Ik haal wel vlees bij slager en brood bij bakker, zou dus nog goedkoper kunnen idd..1950... 100 per maand haal ik echt niet. 50 per week ogv
MRE van Redcon1 misschien eens nemenDan eet je uiteraard wel niet persé bb verantwoord maar meer puur noodzakelijk 2000-2500 kcal ongeveer