Fitness Seller

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

• 0-200

Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

Stemmen: 2 3,0%

• Totaal stemmers
    67
Ik zoek nog altijd die zakken van Ardo hier :(
Bestel ze wel bij musclemeat maar die zakken jaag je er sneller doorheen dan vlees natuurlijk.
Helaas geen enkele winkel hier in de buurt die ze verkoopt..
Idem. Ben hier ook naar op zoek (in een buurtsupermarkt dus). Vooral die groentenpurees lijken me super handig en tasty! Als je dan de website van ardo bekijkt en het grote assortiment aan producten dat ze hebben, ... man man man. Staan enkele leuke en convenient producten tussen. Maar ja, niet zomaar voor particulieren verkrijgbaar (is b2b)... :(
mss toch nog eens een warme oproep lanceren naar MM om hiervan meer items in het assortiment op te nemen? @Scoobz0r :p

Welke rijke tata hier geeft 1000+ euro per maand uit? Of is dat incl. de GH.

Woon thuis dus ouders nemen grootste kosten op zich, al denk ik dat ik nog wel tegen zo'n 200-300 euro per maand zit. Vooral groente, vlees en drinken. Supplementen zo'n 100 euro elke drie maanden gok ik. Vitamines, whey in bulk en af en toe wat sausjes bij XXL.

Ik was nogal verbaasd over die lege koelkasten. Hierbij mijn koelkast en vrieskist. Die lades zitten vol met groenten; meeste fruit bewaar ik buiten de koelkast (bosvruchten in de vriezer). Heb laatste weken even wat minder 'cleane' dingen gekocht, zoals je in de vrieskist ziet. Qua macro's echter nog best goed en daarnaast fit ik het gewoon in mijn avondmaaltijd, die het meeste kcal van de dag bevat. Overige maaltijden is m.n. Musclemeat en 'bro-shit' (broccoli-kip-rijst, havermout, eieren, whey, kwark etc.) Die cordon bleus binnenkort eens proberen; ik zag ze bij de Lidl liggen en kreeg hier trek in. Ik heb denk ik in zeker 10 jaar geen cordon bleu meer op en koop bijna nooit dat soort 'shit', maar deze zijn qua macro's best goed (135 kcal / 100 gram en veel eiwitten) en bevatten bovendien enkel kip met kalkoen/kaas vulling, geen varkensvlees :D. Al het Musclemeat spul ligt eronder. Tegenwoordig beetje overgestapt van die 200 grams kipfiletstukjes naar de 2,5 kg zakken. Daarnaast heb ik ook (bij MM of Lidl) 200 grams kipfilet, onbereid en ongekruid. Zelf kruiden en preppen is v.w.b. de structuur en samenstelling (m.n. zout) toch beter, indien je tijd hebt hiervoor. :)
IMG_20190210_120411.jpg
IMG_20190210_120500.jpg

IMG_20190210_121947.jpg

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Huh? Je salaris was minder dan €10 bruto zei je laatst.

En dat is de reden dat je 1000€ per maand aan voedsel uitgeeft? Ik zie de logica totaal niet :emo:

Heb als 20 jarige inkomen van 1700€ per maand over paar maanden kan dat wel oplopen tot 2000€ en vaste lasten gaat er max 265€ Die 265 is inclusief vlees er vanaf (woon nog thuis)
4 maanden off geweest + cut op lage test

#rijkestinkerd

Binnen 2 maanden 3k erbij? HOE DAN? HOE DAN!

• Topic Starter Topic Starter
Heb als 20 jarige inkomen van 1700€ per maand over paar maanden kan dat wel oplopen tot 2000€ en vaste lasten gaat er max 265€ Die 265 is inclusief vlees er vanaf (woon nog thuis)
4 maanden off geweest + cut op lage test

#rijkestinkerd

Ik ben elke maand al €2100 aan vaste lasten kwijt en dan zit m'n voeding er nog niet eens bij :roflol:
Ik wil ook weer thuis wonen

Ik ben elke maand al €2100 aan vaste lasten kwijt en dan zit m'n voeding er nog niet eens bij :roflol:
Ik wil ook weer thuis wonen
Heb al 6k gespaard en wil wel een polotje kopen. Die domme Marokkaanse vrienden vanmij halen elke maand juist merkkleding

Terug
Naar boven