Fitness Seller

Hoeveel kg bankdrukken

Grotere probleem: 90% weet niet wat spotten is of hoe dat moet. :rolleyes:

Ander groot probleem;
Sommige mannen (hier dan) accepteren het niet als een vrouw vraagt om te spotten.
Ik bied het wel eens aan en dan wijzen ze het af, terwijl ze soms daarna aan de fitnessinstructeur of iemand anders vragen om te helpen.

wat maakt het uit of het een man is of een vrouw is, de meeste hier drukken geen onmenselijke gewichten waarvoor je 3 spotters zou gebruiken dus het is allemaal macho gedoe.

dames mogen mij altijd spotten, beter dan tegen de buik van een kerel aankijken

8x120kg. Maar daarna ben ik ook kapot.

1.83
25j
88kg

wat maakt het uit of het een man is of een vrouw is, de meeste hier drukken geen onmenselijke gewichten waarvoor je 3 spotters zou gebruiken dus het is allemaal macho gedoe.

+1

Het zou me verbazen als al die lui die claimen 180kg te drukken op reps de helft als fatsoenlijke weg drukken.

Ach, its just the internets.

Toen ik nog op de sportschool kwam had ik precies het tegenover gestelde. Als ik een spotter nodig had, dan vroeg ik dat aan iemand, of dat nou een man of vrouw was interesseert me niet; ook al is het 100kg+ en de vrouw is wat tenger, dan gaat het vaak toch maar om <10kg wat je bij de fail-rep moet meehelpen. Maar als het dan toevallig een vrouw was, dan keken die meestal verbaasd 'wie, ik? dat kan ik toch niet?!', en bijna verontwaardigd dat ik het vroeg. Misschien dachten ze dat het aandachtvragerij was oid. Zelfs als je dan uitlegt dat het voor de zekerheid is en dat als er wat moest gebeuren het maar weinig is, zijn ze dan vaak toch nog wat onzeker. Vandaar dat ik het op een gegeven moment maar alleen aan mannen vroeg, of de dames die ik dan al kende. Maar als iemand me zelf zou aanbieden om te helpen, zou ik het altijd aannemen!

Ik vroeg zo'n gast:
Ik ga bench pressen, kan je me erbij helpen?
Zegt ie ja tuurlijk, begint ie opeens gewichten van de stang af te halen... :roflol:
Stats:
81,7kg @ 07-02-2009 (s'ochtends nuchtere maag in boxers gewogen)
BF% (moet nog gemeten worden)

Bulking @ 4000+ kcal's

Bench Press: 1x60
Deadlift: 4x90

Dat zal wel lang geduurd hebben voordat ze eraf waren... :rolleyes:

20 jaar 180 kilo 6 keer helemaal 100% tot de borst (dus niet half)
Vandaar dat je er 10x bij zet dat je ze volledig drukt en niet gedeeltelijk.

Stats:
81,7kg @ 07-02-2009 (s'ochtends nuchtere maag in boxers gewogen)
BF% (moet nog gemeten worden)

Bulking @ 4000+ kcal's

Bench Press: 1x60
Deadlift: 4x90

Dat zal wel lang geduurd hebben voordat ze eraf waren... :rolleyes:

Vandaar dat je er 10x bij zet dat je ze volledig drukt en niet gedeeltelijk.

Ja 2x10kg aan iedere kant, hehe. :P
Maar het gaat erom dat ie dus geen bal er van snapte. ;)

Ik schijn best sterk te zijn.... 2 vrienden van mn fitnessen al een jaar en bankdrukken pas 30 kg en ook met alle andere oefeningen beat ik hun met 1,5x. dus heb nu ff voor 1tje die bij mij bij mn sportschool zit een schema gemaakt... zelf druk ik 15x 47 kg, maar op het moment voel ik er niks voor om meer te gaan bankdrukken, 55 moet lukken, maar ik voel mn spier neit meer goed. bij dumbbell press voel ik mn borst veel meer, en niet iedereen drukt binnen notime 50 kg. zie genoeg mensen uit mn sportschool die dat niet drukken, misschien kunnen ze het wel weet neit maar vaak doen ze 40 kg.

Ik weet nog toen ik 13 was en nog nooit aan iets van KT had gedaan, ging ik een keer met mn broer naar de gym. Yep en ik stootte wel 55 kg. En geloof me ik was een enorme ecto (nu nog :P).

Ik schijn best sterk te zijn zegt ie dan :roflol:

Ik weet nog toen ik 13 was en nog nooit aan iets van KT had gedaan, ging ik een keer met mn broer naar de gym. Yep en ik stootte wel 55 kg. En geloof me ik was een enorme ecto (nu nog :P).

Ik schijn best sterk te zijn zegt ie dan :roflol:

van mn klas ben ik de sterkste :) dus toch vreemd... of ik heb gewoon een *#$^ slappe klas... :P:rolleyes:

Wat wil je nou horen Wesking?

Ga eens gewoon stiekem bier drinken en pilletjes slikken op je school wc

LEEF

Goed spotten is moeilijk en je hoeft daar niet sterk voor te zijn. Dus iedereen man of vrouw kan het. Het gaat er alleen maar om dat je op het moment dat je het heel moeilijk krijgt met de stang wegdrukken dat iemand even 2 vingers er onder zet en een klein beetje mee helpt om je over het dode punt te helpen.
Een hele sterke grote gast die als een idioot aan de stang trekt moet je dus juist niet hebben. Jij traint je borst dan niet goed en hij traint zijn rug. En als je dat wel nodig hebt dan train je misschien wel met een te zwaar gewicht. Het gaat er alleen maar om dat je bortsspier net ff wat harder moet werken dan normaal om het net ff wat beter uit te putten.

2x150 is top

31 jaar , heb vandaag 12 x120 gedaan maar zonder spotter dus durf ik niet zwaarder te gaan

Terug
Naar boven