ForestElder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt eraan, als je met mij mee traind niet zo lang!![]()

Grotere probleem: 90% weet niet wat spotten is of hoe dat moet.![]()
wat maakt het uit of het een man is of een vrouw is, de meeste hier drukken geen onmenselijke gewichten waarvoor je 3 spotters zou gebruiken dus het is allemaal macho gedoe.
8x120kg. Maar daarna ben ik ook kapot.
1.83
25j
88kg
20 jaar 180 kilo 6 keer helemaal 100% tot de borst (dus niet half)
Stats:Ik vroeg zo'n gast:
Ik ga bench pressen, kan je me erbij helpen?
Zegt ie ja tuurlijk, begint ie opeens gewichten van de stang af te halen...![]()

Vandaar dat je er 10x bij zet dat je ze volledig drukt en niet gedeeltelijk.20 jaar 180 kilo 6 keer helemaal 100% tot de borst (dus niet half)
Stats:
81,7kg @ 07-02-2009 (s'ochtends nuchtere maag in boxers gewogen)
BF% (moet nog gemeten worden)
Bulking @ 4000+ kcal's
Bench Press: 1x60
Deadlift: 4x90
Dat zal wel lang geduurd hebben voordat ze eraf waren...
Vandaar dat je er 10x bij zet dat je ze volledig drukt en niet gedeeltelijk.

Ik schijn best sterk te zijn.... 2 vrienden van mn fitnessen al een jaar en bankdrukken pas 30 kg en ook met alle andere oefeningen beat ik hun met 1,5x. dus heb nu ff voor 1tje die bij mij bij mn sportschool zit een schema gemaakt... zelf druk ik 15x 47 kg, maar op het moment voel ik er niks voor om meer te gaan bankdrukken, 55 moet lukken, maar ik voel mn spier neit meer goed. bij dumbbell press voel ik mn borst veel meer, en niet iedereen drukt binnen notime 50 kg. zie genoeg mensen uit mn sportschool die dat niet drukken, misschien kunnen ze het wel weet neit maar vaak doen ze 40 kg.
).
Ik weet nog toen ik 13 was en nog nooit aan iets van KT had gedaan, ging ik een keer met mn broer naar de gym. Yep en ik stootte wel 55 kg. En geloof me ik was een enorme ecto (nu nog).
Ik schijn best sterk te zijn zegt ie dan![]()
dus toch vreemd... of ik heb gewoon een *#$^ slappe klas... 

van mn klas ben ik de sterkstedus toch vreemd... of ik heb gewoon een *#$^ slappe klas...
![]()
van mn klas ben ik de sterkstedus toch vreemd... of ik heb gewoon een *#$^ slappe klas...
![]()
Sure