Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17 jaar.
train iets minder als half jaar op bank drukken
65kg 10 keer
75kg 2 keer
Krijg je meer volume in borst als je niet voor de kilo's gaat maar voor de uitvoering van de oefening?
Ongeacht welke oefening je doet, moet je techniek op orde zijn. Dat is het uitgangspunt.
Dan zal ik je wat verklappen, Bankdrukken is overrated als borstoefening.
Vul je training aan met flyes, dumbbells of kabels en doe niet teveel voor je borst. Maak het bankdrukken hetzij schuin of vlak (wissel dit dus af) altijd relatief zwaar. Een laatste setje van amper 5 à 6 reps is niet erg.
Flyes is een isolatie-oefening en deze moet juist wat lichter zijn en de uitvoering minder explosief.
Oftewel van lichter bankdrukken groeien je spieren NIET!
21 jaar
8x 90kg
hoop naar de 100 te kunnen klimmen binnen enkele maandjes.
ik ben het er alleen niet mee eens dat je flyes omdat het een iso oefening is perse lichter en minder explosief moet uitvoeren.
Niet persé omdat het een iso oefening is en idd (sportspecifiek) kunnen er andere grondslagen zijn om ze juist wel explosief uit te voeren.

Ik drukte 4 x 120kg, de laatste keer dat ik echt zwaar getraind heb. Tegenwoordig train ik 3 x 15 x 70kg om minder log te worden...

ja je wilt natuurlijk niet zo breed worden als arnold he?Ik drukte 4 x 120kg, de laatste keer dat ik echt zwaar getraind heb. Tegenwoordig train ik 3 x 15 x 70kg om minder log te worden...
ja je wilt natuurlijk niet zo breed worden als arnold he?
je traint wellicht in een fitness centra,die gaan zo laag met gewichten om bodybuilders weg te houden,zoek een goede hardcore gymHet domme is, bij ons in de gym hebben we geen olympische stang dus die gewichten gaan maar tot 60kg en die zitten vast aan de stang..
Ik til dus gewoon 60kg maar kan em wel iets van 20 keer doen.. zuigt echt hard. Ze willen geen zwaardere gewichten doen want anders komen er teveel "te" brede mensen, ze willen het voor dagelijkse sporters houden, geen fanaten. (wat een bullshit)
En na die 60kg, verzuur ik me borst met een 20kg stang.. dan voel ik het wel..
ja je wilt natuurlijk niet zo breed worden als arnold he?

Sommige mensen willen een beefcake worden, andere mensen willen er atletisch uitzien![]()