MuscleMeat

Hoeveel kg bankdrukken

Waar hoor je mij zegen dat het onmogelijk is kerel?:rolleyes:

hier letterlijk je reactie van net:

''tuurlijk, 18 jarig jongetje met stats zo standaard als de t*ring drukt ook alweer 100 kilo `makkelijk weg`. want traint net een jaartje :roflol: Wat een bulsjit topic dit haha

Waarom heet dit topic niet "Wat zou ik grag willen drukken?Dan leken de antwoorden nog eens eerlijk.........''

Hieruit laat je tog blijken dat je het niet normaal vind om 100kg te drukken voor die stats??? Je bent echt achterlijk jij he, in elk topic haal je het bloed onder iedereen zijn nagels vandaan

@ Tymboo:

Cadeautje voor jouw: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/40kg-dumbbell-press-293024/index3.html

@Tommie AKA AWANNABEE ZYZZ

Eerst ga je roepen dat ik iets onmogelijk zou vinden?
Vervolgens vraag ik jouw waar je dat vandaan haalt en me dat ziet vragen?>Ik heb dat namelijk niet gezegd of verkondigd?

NU kom je met een citaat van mij aan en stel je je leugen maar ff wat bij door te zeggen
"hieruit laat je toch blijken dat je het niet normaal vind dat ........."

Dat is ineens heel wat anders dan je net riep>?

Verder alles oke met je of???

ToG schrijf je trouwens met CH.............TOCH?

Tuurlijk drukt heel DBB 100 kilo setjes! Hallo........wij zitten hier op internet toch?
Maar goed..back ontopic.......genoeg gebitcht

Laatst bewerkt:
Okee als je het zo wil spelen. Je zegt niet LETTERLIJK dat je het onmogelijk vind..
Alleen kun je wel uit je reactie halen dat je het blijkbaar heel speciaal vindt om 100kg te bankdrukken(begrijpend lezen).

Ik speel nix, maar jij moet geen dingen roepen die ik niet verkondig of je eigen verhaal/samenvatting van mijn uitspraken maken.

Klopt........wel voor een standaard jochie van 1.80 bij 75 kilo die een jaar traint en zegt daar setjes mee te doen, ABSOLUUT. ZOwat 80% van DBB inmiddels geloof ik.
Maar wat ik al zei; dit is DBB toch? Iedereen doet hier wekelijks de allermooiste tjicks, drukt hier 100 kilo weg met 2 vingers in hun neus, en slaat iedereen in elkaar die hem of haar niet aanstaat , daar ben je alfa voor :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik snap inmiddels niet meer wat voor punt UROWNED probeert te maken, maar we moeten allemaal maar gewoon naar hem luisteren, want wij zijn allemaal internetheroes en hij natuurlijk niet.
100 kilo bankdrukken is inderdaad onmogelijk, en zeker voor setjes, dat kan toch helemaal niet man??? Buitenaards.
Oh ja, dit was sarcastisch, maar ik zeg het nu alvast, zodat ik achteraf niet voor lul hoef te staan.

Ik speel nix, maar jij moet geen dingen roepen die ik niet verkondig of je eigen verhaal/samenvatting van mijn uitspraken maken.

Klopt........wel voor een standaard jochie van 1.80 bij 75 kilo die een jaar traint en zegt daar setjes mee te doen, ABSOLUUT. ZOwat 80% van DBB inmiddels geloof ik.

je gaat de stats van degene waar je op reageerde wel steeds meer verlagen he, om je gelijk te krijgen. Heb je het zelf ook door;)?

je reageerde op iemand die 1.74m is bij 82kg. Inmiddels maak jij er 1.80m van bij 75kg? Zit tog meer dan 10 kg verschil in he...

je gaat de stats van degene waar je op reageerde wel steeds meer verlagen he, om je gelijk te krijgen. Heb je het zelf ook door;)?

je reageerde op iemand die 1.74m is bij 82kg. Inmiddels maak jij er 1.80m van bij 75kg? Zit tog meer dan 10 kg verschil in he...

Ook goed......1.75 bij 85 kilo of 1.85 bij 75 kilo maakt in deze case ook geen ruk uit.............we weten hier ook geen vetpercentages? En zoals ik al zei zegt kracht nog altijd nix over looks, dat is waar het geloof ik in bodybuilding om gaat toch? LOOKS?? ;)

Maar goed, aangezien heel DBB sowieso beneden de 10% vet zit :roflol:
Zal ik jouw nog eens wat zeggen? Als mensen zich hier ECHT eens op lieten meten met een 4 puntstang zouden er ook hele andere getallen staan.........ik wed dat 75% van alle vetpercentages hier " geschat is", en men maar gewoon een tof getal heeft ingevuld omdat het toevallig gevraagd werd, evenals dat iedereen hier dus sowieso 100 kilo wegdrukt :)

Laatst bewerkt:
UROWNED check superdude topic.:)

unrowed is lekker tegenstrijdig bezig. in elke post verdraai je alles, niemand weet wat je punt is en je zet je eigen gigantisch voor lul wat een stakker..
je kan het gewoon niet hebben dat jij maar 60kg drukt toen je een jaar trainde

Ik druk altijd incline .. zit nu op 70 kg 5x5, na tien maanden training.

Ik snap inmiddels niet meer wat voor punt UROWNED probeert te maken, maar we moeten allemaal maar gewoon naar hem luisteren, want wij zijn allemaal internetheroes en hij natuurlijk niet.
100 kilo bankdrukken is inderdaad onmogelijk, en zeker voor setjes, dat kan toch helemaal niet man??? Buitenaards.
Oh ja, dit was sarcastisch, maar ik zeg het nu alvast, zodat ik achteraf niet voor lul hoef te staan.

Dat geeft toch niets? Je bent in ieder geval sterk :D

unrowed is lekker tegenstrijdig bezig. in elke post verdraai je alles, niemand weet wat je punt is en je zet je eigen gigantisch voor lul wat een stakker..
je kan het gewoon niet hebben dat jij maar 60kg drukt toen je een jaar trainde

Hoe weet jij wat ik wegdruk vriend? Weer zon geweldig op niets gebaseerde aanname van een jongetje dat mij niet eens kent? :)

Jij bent wel lid van de 45cm+ armen? Is dat lastig met 16% vet?
Jij was die jongen met broekmaatje 38-32 toch?
Grappig...........dan ben je vast breder in je heupen dan in je schouders?

Hoe weet jij wat ik wegdruk vriend? Weer zon geweldig op niets gebaseerde aanname van een jongetje dat mij niet eens kent? :)

Jij bent wel lid van de 45cm+ armen? Is dat lastig met 16% vet?
Jij was die jongen met broekmaatje 38-32 toch?
Grappig...........dan ben je vast breder in je heupen dan in je schouders?
het enige wat jij drukt is een hoop bullshit

stop a.u.b. met onzin uitkramen daar heeft niemand wat aan

Weet wel zeker dat een heel groot gedeelte van DBB bullshit loopt te verkondigen. Bewijs het gewoon op een wedstrijd of film het fatsoenlijk, hoef je er ook niet zo over te lullen wat je wel niet drukt.

Vind Urowned ook echt de grootste hangjas die er is, maar snap hier zijn punt toch wel.

Als je niet 150 bankt, een lul hebt van 25cm, minstens drie wijfen per week doet, een mercedus rijdt en 100.000 per jaar verdient heb je natuurlijk ook geen E-status.

Terug
Naar boven