Fitness Seller

Hoeveel kg bankdrukken

170

Ik ben 12 en ik druk 350.

Ik druk 2 x de helft

Ik bankdruk nu 2 keer de helft van mijn oud record (125 kg)

Verkapt kijk mij sterk zijn topic.
Als ik hier de stats van mensen er dan bij zien staan geloof ik er werkelijk waar geen ruk van al die internetverh,alen hier. Pubers die amper 3 maanden trainen, bovenarmen als spaghettislierten hebben maar "makkelijk 130 kilo wegtikken". ALs ik zo kijk ligt het gemiddelde hier op 120 kilo.

"setjes dan he"

FKN joke :roflol:

Je bankt meer dan je squat en deadlift.:roflol:

Lucifer-beentjes en armen als boomstronken!
dat valt gek genoeg nog mee! broek maat W38 L32
door een blessure aan me onderrug is m'n core strength echt dramatisch.
langzamerhand gaat het steeds beter! toen ik een jaar geleden wou deadliften had ik meer dan een week pijn in m'n rug en kon niet recht lopen. en dan niet van de spierpijn.. binnen 3 maanden ben ik van 120kg deadliften naar 170kg gegaan

18 jaar, 1x120kg en ik train setjes op 5x100.
Ik train nu anderhalf jaar.

tuurlijk, 18 jarig jongetje met stats zo standaard als de t*ring drukt ook alweer 100 kilo `makkelijk weg`. want traint net een jaartje :roflol: Wat een bulsjit topic dit haha

Waarom heet dit topic niet "Wat zou ik grag willen drukken?Dan leken de antwoorden nog eens eerlijk.........

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 12:29 ----------

:roflol: grappig topic idd.

Wat me dan wel weer opvalt is dat die Topicstarter best sterk is, maar uiteraard iedereen die daar post weer STERKER is....:rolleyes:

Haantjescontest @ DBB........

tuurlijk, 18 jarig jongetje met stats zo standaard als de t*ring drukt ook alweer 100 kilo `makkelijk weg`. want traint net een jaartje :roflol: Wat een bulsjit topic dit haha

Waarom heet dit topic niet "Wat zou ik grag willen drukken?Dan leken de antwoorden nog eens eerlijk.........

Wat me dan wel weer opvalt is dat die Topicstarter best sterk is, maar uiteraard iedereen die daar post weer STERKER is....:rolleyes:

TS was een kloontje, had al 8 andere gebande accounts.;)

Ik heb niet gezegd dat ik 100 makkelijk wegdruk, ik haal het net. Verder ben ik sinds ik begon met trainen al op me eten gaan letten en heb ik volgens schema's ( o.a Rippetoe) getraind. Bovendien was ik al redelijk sterk toen ik net begon, ik drukte toen 50kg 6x ofzo, squats 6x 65kg. Ik vind het best beledigend dat je mij afkraakt op basis van mijn stats (die weliswaar niet super zijn) en mijn trainingsduur, want er zijn ook mensen die het vanaf het begin wel al serieus nemen.

Dat jij misschien weak bent nog steeds na je kuurtjes wil niet zeggen dat anderen dat zijn, lullo

En hoe weet jij of ik weak ben of niet? "lullo"?

Ik verbaas mij hier over alle jongetjes die 1.80 zijn bij 80 kilo, gemiddeld een jaar trainen en allemaal 100 kilo bankdrukken............
Kracht hoeft overigens helemaal niets te zeggen over look hoor, dont get me wrong......

Ik ken jongens die krap 110 kilo bankdrukken en wedstrijden draaien, maar ook gasten die 180 kilo wegdrukken en er uitzien als michelinmannetjes met een enorme speklaag :p

Laatst bewerkt:
En hoe weet jij of ik weak ben of niet? "lullo"?

Ik verbaas mij hier over alle jongetjes die 1.80 zijn bij 80 kilo, gemiddeld een jaar trainen en allemaal 100 kilo bankdrukken............
Kracht hoeft overigens helemaal niets te zeggen over look hoor, dont get me wrong......

Ik ken jongens die krap 110 kilo bankdrukken en wedstrijden draaien, maar ook gasten die 180 kilo wegdrukken en er uitzien als michelinmannetjes met een enorme speklaag :p

1.74m bij 82kg is echt wel normaal om 100kg te bankdrukken hoor. Dat jij het zo onmogelijk vind zegt meer over jou..

@ Tymboo: Ja dat klopt als een bus........dit was overigens sarcastisch bedoeld.........ik weet niet of je weet wat sarcasme betekend?

Dan ben jij vast 1 van die powerlifters? :P
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 12:54 ----------

1.74m bij 82kg is echt wel normaal om 100kg te bankdrukken hoor. Dat jij het zo onmogelijk vind zegt meer over jou..

Waar hoor je mij zegen dat het onmogelijk is kerel?:rolleyes:

Nee hoor, je kunt die post gerust nog eens nalezen............toen riep ik namelijk precies hetzelfde mar was je geshocked dat ik een nogal uitgesproken mening had over powerlifters..........zal het linkje zo ff opzoeken voor je ok?

Terug
Naar boven