petrof
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bankt meer dan je squat en deadlift.M'n top is 180 1 rep.. Ben 21 en train 3 jaar
Normaal doe ik zulke setjes : opwarmen 60kg 100kg/120kg/140kg/160kg
12 10 8 6

dat valt gek genoeg nog mee! broek maat W38 L32Je bankt meer dan je squat en deadlift.
Lucifer-beentjes en armen als boomstronken!

Wat een bulsjit topic dit hahaMoet ik toch weer aan dit topic denken...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/bankdrukker-249870/
![]()
grappig topic idd.
tuurlijk, 18 jarig jongetje met stats zo standaard als de t*ring drukt ook alweer 100 kilo `makkelijk weg`. want traint net een jaartjeWat een bulsjit topic dit haha
Waarom heet dit topic niet "Wat zou ik grag willen drukken?Dan leken de antwoorden nog eens eerlijk.........
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 12:29 ----------
grappig topic idd.
Wat me dan wel weer opvalt is dat die Topicstarter best sterk is, maar uiteraard iedereen die daar post weer STERKER is....
Haantjescontest @ DBB........

tuurlijk, 18 jarig jongetje met stats zo standaard als de t*ring drukt ook alweer 100 kilo `makkelijk weg`. want traint net een jaartjeWat een bulsjit topic dit haha
Waarom heet dit topic niet "Wat zou ik grag willen drukken?Dan leken de antwoorden nog eens eerlijk.........
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 12:29 ----------
grappig topic idd.
Wat me dan wel weer opvalt is dat die Topicstarter best sterk is, maar uiteraard iedereen die daar post weer STERKER is....
Haantjescontest @ DBB........

En hoe weet jij of ik weak ben of niet? "lullo"?
Ik verbaas mij hier over alle jongetjes die 1.80 zijn bij 80 kilo, gemiddeld een jaar trainen en allemaal 100 kilo bankdrukken............
Kracht hoeft overigens helemaal niets te zeggen over look hoor, dont get me wrong......
Ik ken jongens die krap 110 kilo bankdrukken en wedstrijden draaien, maar ook gasten die 180 kilo wegdrukken en er uitzien als michelinmannetjes met een enorme speklaag![]()

1.74m bij 82kg is echt wel normaal om 100kg te bankdrukken hoor. Dat jij het zo onmogelijk vind zegt meer over jou..

Ja dat klopt als een bus........dit was overigens sarcastisch bedoeld.........ik weet niet of je weet wat sarcasme betekend?