Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals je 110kg bench omhoog krijgtIdd, 50kg+ per hand is echt sick man. hoe krijg je dat omhoog?

50kg valt echt wel mee hoor, vanaf 60 is al wat sterker.free zei:als ik dit lees is (bijna) iedereen hier serieus aant overdrijven
of het moeten hier allemaal arnold klonen zijn.![]()
![]()
wat een slappelingen zeg sjonge jonge (op enkele buffels na) die dumbbells die jullie doen gebruik ik voor schouders![]()
als ik dit lees is (bijna) iedereen hier serieus aant overdrijven
of het moeten hier allemaal arnold klonen zijn.![]()
![]()

Idd, 50kg+ per hand is echt sick man. hoe krijg je dat omhoog?
Geloof het best van Marcel, check dat der bulk. Met een hoog BF is dat wel te doen.
but lettuce be reality, 10% VP en dan 50 kilo drukken is pas echt impressive.
Zoals je 110kg bench omhoog krijgt
50kg valt echt wel mee hoor, vanaf 60 is al wat sterker.
wat een slappelingen zeg sjonge jonge (op enkele buffels na) die dumbbells die jullie doen gebruik ik voor schouders![]()
Waarom geloven mensen niemand die zegt meer dan 50 kilo per hand te kunnen drukken, je zit hier op een BB forum, waar denk je dat die dumbbells anders voor ontworpen zijn? Om ze met 2 armen te gebruiken?
Nerd
Members met een postgeschiedenis zoals jij, db benchen niet 10x70
Maar Barbellman heeft nog weleens wat zinnigs te melden. Jij zit hier alleen voor de trolls en de lollz![]()
Wat een onzin, dan zou ik 70 kg. per hand moeten drukken.Zo werkt dat dus niet.
Waarom geloven mensen niemand die zegt meer dan 50 kilo per hand te kunnen drukken, je zit hier op een BB forum, waar denk je dat die dumbbells anders voor ontworpen zijn? Om ze met 2 armen te gebruiken?
/care
Ga dan 70kg per hand gaan duwen....Mijn punt was, het is een oefening als een ander. Als je zware gewichten kan trainen op bench dan kan je het ook met dumbbellpress.
ik kon evengoed gezegd hebben zoals je 200kg deadlift. Ging je dan ook komen zeuren met je 70kg bench ?
''post geschiedenis als jij''
wat heeft dat met training te maken? strong argue-ment bra.

Maak dan een poll met gewichten dan krijg je pas wat leuke informatie, dit is allemaal onoverzichtelijk.