MuscleMeat

Hoeveel kilo dumbbell press

Peiling Peiling Met hoeveel kilo dumbbell benchpress jij per hand?

• Totaal stemmers
    395
Vandaag op de borsttraining een PR gezet, 1x12kg.

wat een slappelingen zeg sjonge jonge (op enkele buffels na) die dumbbells die jullie doen gebruik ik voor schouders ;)

tumblr_lbsyzkO5301qa91pfo1_500.jpg

als ik dit lees is (bijna) iedereen hier serieus aant overdrijven
of het moeten hier allemaal arnold klonen zijn. :headbang: :laugh:

:rolleyes:

Idd, 50kg+ per hand is echt sick man. hoe krijg je dat omhoog?

notsureifserious.jpg

Geloof het best van Marcel, check dat der bulk. Met een hoog BF is dat wel te doen.

but lettuce be reality, 10% VP en dan 50 kilo drukken is pas echt impressive.

12% brah.

wat is er zo impressive aan 50kg?...

My point exactly.

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Zoals je 110kg bench omhoog krijgt ???

50kg valt echt wel mee hoor, vanaf 60 is al wat sterker.

Wat een onzin, dan zou ik 70 kg. per hand moeten drukken.Zo werkt dat dus niet.

Incline:
45 kg dumbbells, 6-8 reps.

Waarom geloven mensen niemand die zegt meer dan 50 kilo per hand te kunnen drukken :roflol:, je zit hier op een BB forum, waar denk je dat die dumbbells anders voor ontworpen zijn? Om ze met 2 armen te gebruiken?

Waarom geloven mensen niemand die zegt meer dan 50 kilo per hand te kunnen drukken :roflol:, je zit hier op een BB forum, waar denk je dat die dumbbells anders voor ontworpen zijn? Om ze met 2 armen te gebruiken?

dikke +1

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Nerd

Members met een postgeschiedenis zoals jij, db benchen niet 10x70 :trollface:

Maar Barbellman heeft nog weleens wat zinnigs te melden. Jij zit hier alleen voor de trolls en de lollz ;)

''post geschiedenis als jij''

wat heeft dat met training te maken? strong argue-ment bra.

:rolleyes:

Wat een onzin, dan zou ik 70 kg. per hand moeten drukken.Zo werkt dat dus niet.

/care
Ga dan 70kg per hand gaan duwen....Mijn punt was, het is een oefening als een ander. Als je zware gewichten kan trainen op bench dan kan je het ook met dumbbellpress.
ik kon evengoed gezegd hebben zoals je 200kg deadlift. Ging je dan ook komen zeuren met je 70kg bench ?

Paar keer 12 kg, maar alleen als iemand ze aangeeft :o

Bij ons gaan de dumbbells maar tot 31kg (ik weet het gare gym maarja) Ik zit dus op die 31kg maar die voer ik dan rustig en gecontroleerd uit eerst 12 herhalingen en dan 10.

Laatst bewerkt door een moderator:

Omdat veel mensen denken dat als ze zelf iets niet kunnen dat iemand anders het dan ook niet kan. We zitten hier allemaal voor ons ego, toch?

/care
Ga dan 70kg per hand gaan duwen....Mijn punt was, het is een oefening als een ander. Als je zware gewichten kan trainen op bench dan kan je het ook met dumbbellpress.
ik kon evengoed gezegd hebben zoals je 200kg deadlift. Ging je dan ook komen zeuren met je 70kg bench ?

Ik snap geen kloot van je post, ben ik de enige?

dumbbells vind ik zwaarder dan bench

ik bench 130kg x1 maar geen 65kg dumbbell press.

• Topic Starter Topic Starter
''post geschiedenis als jij''

wat heeft dat met training te maken? strong argue-ment bra.

Het is een forumwet dat members die 9 van de 10 post in humor en ouwehoer gedeelte met de Russian beartjes van deze wereld slowchatten, niet 11x70 dumbbell benchen. Anders vid or gtfo.

:yarly:

Dit zijn toch ook compleet nutteloze threads (met de gemiddelde E-hero). Ik train al een jaar of 12, en zoveel mensen heb ik nog niet netjes zien trainen met 50kg dumbbells laat staan met dumbbells van 60kg. Die ervaring komt niet echt overeen met wat ik zoal hier op het forum lees.

En een dikke +1 dat het onzin is dat je het gewicht wat je bankdrukt door 2 kan delen en dat per dumbbell kan drukken.

Bij ons gaan de dumbbells tot 42kg 1 setje max tot failure red ik zo'n 17 reps omdat de dumbbells niet hoger gaan moet ik het maar op failure training houden met hoge reps.
Mijn flat bench is overgens maar 112,5kg voor merdere reps en setjes

Laatst bewerkt:
Maak dan een poll met gewichten dan krijg je pas wat leuke informatie, dit is allemaal onoverzichtelijk.

Terug
Naar boven