Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er is niks mis met caffeine. als jij van een kopje koffie strontziek wordt dan ben je er allergisch voor ofzo.
ikzelf drink ongeveer 4 a 5 kopjes
Ja foutje, misschien kan je het ff aanpassen
Ik drink het wel zonder suikerMoet wel minderen ja.

Nah, vroeger dronk ik hele dagen door redbulls, makkelijk 5-6 op een dag.
Een paar voor het slapen en makkelijk in slaap vallen.
Maar uiteindelijk heb ik dat allemaal laten vallen, ook alle gesuikerde dranken en snoep en koeken.
Dus mijn lichaam wat gezuiverd bij wijze van spreken.
Als ik nu iets met caffeine drink, staan men handen te trillen ben ik zo hevig als iets en iets later begin ik me slecht te voelen.

Trillen van caffeine wordt veroorzaakt doordat je te weinig hebt gegeten.
En je weet hoe we hier over weinig eten denken.![]()
Nouja, laatse kerel dat ik koffie of een redbull gedronken heb was op het werk, heb wel goed gegeten dan maar natuurlijk ook al even goed wat kcal verbrand. Misschien dat het daaraan ligt, maar ik blijf er toch bij dat het allemaal ongezonde troep is.
Toevallig tijdje geleden nog een onderzoek gelezen waar dat in stond over die trilhanden. Als iemand daar behoefte aan heeft zoek ik dat wel even.
Hm ik heb het gelezen.
Op nuchter maag heb ik het toch nog nooit gedronken.
Ik heb smorgens altijd 2 maaltijden, maarja had het gedronken tegen de middag aan dat ik op werk wat begon te verzwakken (is nonstop best zwaar op hoog tempo werk) om terug een goede kick te krijgen.
Dus kan wel beetje zelfde effect zijn als smorgens op nuchtere maag.
Ook denk ik wel dat het ermee te maken heeft hoevaak je zulke dingen drinkt want het went wel.