Fitness Seller

Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?

Peiling Peiling Hoeveel koppen koffie per dag?

• Totaal stemmers
    96
1-5

is gewoon lekker

energie ensj000w

in chocomel zit nog eiwit geen caffeine enz...veel beter om chocomel te drinken dan koffie.

als je het van de chocomel moet hebben voor je eiwitten dan is je voeding wel heel beroerd;)

en caffeine valt wel mee hoor, het kan wel giftig zijn ja maar dan moet je echt veel meer nemen dan je met koffie kunt wegzuipen...

wat me wel brengt op een andere limiterende factor: sommige koffie is wel degelijk goor, van die ouwe,slappe pleur en dan zeker als die lauw is :kots:
nee dan hoef ik er niet nog 1...

De gratis koffie op het lab is net zo'n grensgeval. Het is gratis. Maar de eerste keer dat ik het nam vroeg ik me serieus af of ze niet gewoon een vat chemisch afval opwarmen.Nu ken ik de samenstelling van ons chemisch afval wat beter, en kan zeggen, het lijkt er toch niet op. En tot op zeker hoogte valt er te wennen aan die koffie. Zo lang die niet lauw wordt tenminste...

stuk of 6 kopjes a 0.2 :thumb:

5 a 10 stuks als ik werk als ik naar school ga drink ik er maar 3 per dag.

caffeine kan wel giftig zijn ja rond de 4 gram ofzo dus dan moet je heel wat weg drinken

0, lust het ni :p

Geen koffie, drink melk of choco en als ik dan toch caffeine wil cola.

1 tot 5 - soms wel eens meer maar dat zijn uitzonderingen

Waar slaat dit nu op, 1 tot 5, :roflol: Is nogal een verschil..

OT:
1 of 2.

1x in de week een kopje.

Ben echte koffieleut,vooral van zo,n expressomachine als een jura of illy caffee.
Stuitert zo lekker de dag door!

2 per dag en als ik train soms nog een half of heel tablet cafeïne (da's 2-4 koppen)

Ik zit er op dit moment 2 mokken onder mijn neus te gieten.
Heerlijk!

Als ik vrij ben misschien 3 per dag, maar als ik aan het werk ben dan zit ik toch snel op een 10 koppen koffie.

1 nulletje

Terug
Naar boven