MuscleMeat

Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?

Peiling Peiling Hoeveel koppen koffie per dag?

• Totaal stemmers
    96
Ligt eraan. Als ik ongeremd koffie kan zuipen kom ik waarschijnlijk uit op 12 bakken. Limiterende factoren zijn bijv. afstand tot de koffieautomaat en of het geld kost :P

Nu zo rond de 8 a 9 dubbele espresso's.... en dat is al minder dan wat ik dronk.

Tien kopjes per dag

6 a 8

1 a 2 per week, puur voor de smaak.

Niet alleen werkt caffeine als vetverbrander, het beschermt ook tegen de negatieve bijwerkingen van LDL-cholesterol. Verder beschermt het tegen arteriosclerose ( aderverkalking) wat er weer toe leid dat de kans op hart en vaatziekten omlaag gaat.
Ook biedt het bescherming tegen alzheimer, dementie en parkinson. Niet de minste aandoeningen. Koffie is daarnaast nog een rijke bron van polyfenolen, een anti-oxidant. Anti-oxidanten neutraliseren vrije radicalen in ons lichaam, stoffen die er niet horen te zijn.

Koffie houd je scherp en alert, 4 uur koffietijd!

Overigens hoef je maar een kop koffie per dag te drinken om bovenstaande effect te behalen. Mooi reclametekstje he! ;)

Een kopje koffie per dag...

ik drink denk ik maar 1 x per maand koffie:P

reden: ik vind water of wat fris ofzo veel lekkerder...heb nooit veel zin in koffie

1 bakkie slechts.

geen.

0, koffie is gay.

Eigenlijk, als ik nou moest bedenken wat nou een GAY drankje is
>> CHOCOMEL!! :gay: :P

Ik drink zelf wel koffie, met net als Miron als limiterende factor of, en hoeveel geld het kost maar ook hoe vaak ik de kans krijg :p (afstand tot de automaat is minder belangrijk...als het erheen lopen me maar niet zoveel tijd kost dat ik dan daarna te laat kom ergens..)hoewel ik bij ongelimiteerd kansen en gratis koffie, er op een gegeven moment ook wel genoeg van heb. Weet alleen niet precies bij hoeveel koffie dat is :P
Maar om een effect van caffeine te merken hoef ik iig echt niet te proberen om 1 kopje koffie te nemen.:o

0
soms 1 op werk 's ochtends.

ik drink geen koffie

Een stuk of 6/7. Ga wel proberen iets te minderen nar 4 ofzo.

je bent 0 vergeten :)

0 dus.

Eigenlijk, als ik nou moest bedenken wat nou een GAY drankje is
>> CHOCOMEL!! :gay: :P

Ik drink zelf wel koffie, met net als Miron als limiterende factor of, en hoeveel geld het kost maar ook hoe vaak ik de kans krijg :p (afstand tot de automaat is minder belangrijk...als het erheen lopen me maar niet zoveel tijd kost dat ik dan daarna te laat kom ergens..)hoewel ik bij ongelimiteerd kansen en gratis koffie, er op een gegeven moment ook wel genoeg van heb. Weet alleen niet precies bij hoeveel koffie dat is :P
Maar om een effect van caffeine te merken hoef ik iig echt niet te proberen om 1 kopje koffie te nemen.:o

in chocomel zit nog eiwit geen caffeine enz...veel beter om chocomel te drinken dan koffie.

Terug
Naar boven