Fitness Seller

Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven?

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Titel spreekt voor zich. Ben eigenlijk wel benieuwd :) Graag dus concrete voorbeelden hoe jij last ondervindt van de islamisering.

Ik heb er ook helemaal geen last van.

Ach ja, zoveel verschil tussen de moslims zit er ook niet hé.

Ik woon hier in een buurt met redelijk wat moslims, er zit een moskee naast mijn sportschool. Last heb ik er totaal niet van.

Ik woon hier in een buurt met redelijk wat moslims, er zit een moskee naast mijn sportschool. Last heb ik er totaal niet van.

Je bent een waarschijnlijk een moslim, dat is anders. :D

Ik heb er hier in de buurt weinig last van. Ik woon in een dorp, en hier wonen geen buitenlanders die problemen veroorzaken. Gelukkig maar. :-)

Ik heb acute straatvrees opgelopen!!! sindsdien moet ik onder begeleiding van een deskundig persoon naar de supermarkt. BOE HOE HOE

laat maar

Laatst bewerkt:
Toen mijn vriendin het moeilijk had kon de staat haar niet helpen...
Maar als er zo'n allochotoon iets nodig heeft dan fiksen ze dat wel even...
Je moet leren je bek open te trekken kerel, ook tegen de staat. (spreek uit ervaring) en ben Nederlander.

Die allochtonen kunnen namelijk ook lullen als brugman.

Om nog te zwijgen over wat veel kebabzaken doen om belastingen te ontduiken

Ieder bedrijf is er mee bezig om de belastingen zoveel mogelijk te ontduiken. Dus de kebabzaken ook, ik zelf doe het ook, vul zoveel mogelijk aftrekposten in want ik wil ook zo min mogelijk belastingen betalen.

Overigens heb ik er 0,0 last van, van die zogenaamde islamisering.

Voor mij in België:

Last als als ik een nieuwsbericht hoor..
meestal gaat het dan zo:

Groepje allochtonen slaan lerares in elkaar
Groepje allochtonen slaan man in metro in elkaar
Groepje allochtonen slaan homo's in elkaar

Last van als ik wil gaan zwemmen in een openbaar zwembad... er zitten minder "allochtonen" aan de kust in Turkije....

Last van als ik zie dat ze een moskee oprichten..... (ik ben 0.0 gelovig)
Het is nog erger als ik hoor dat ze gesubsidieerd door de staat zijn.

Maar de ergste is deze:

Toen mijn vriendin het moeilijk had kon de staat haar niet helpen...
Maar als er zo'n allochotoon iets nodig heeft dan fiksen ze dat wel even...

Om nog te zwijgen over wat veel kebabzaken doen om belastingen te ontduiken...

En tenslotte vindt ik het erg dat als ik er dan iets van zeg dat ik racist genoemd wordt...

Ik kan heel goed opschieten met ze, maar ik wil dat ze zich aan onze cultuur aanpassen en niet andersom!

Je kan beginnen relativeren en zeggen van "we hebben er in ons alledaagse leven geen last van...." maar hoe zit dat dan binnen 20 jaar?

En ja ik weet dat niet alle allochtonen moslims zijn. Ik heb het hier dan over de groep die het wel zijn..

Je hebt zijn vraag niet begrepen denk ik, hij vraag om concrete voorbeelden. En wat jij hierboven vertelt ligt aan jezelf en niet de moslims.

Als een paar van die jihad clownen met hun vliegtuigjes het WTC invliegen is dat niet goed voor mijn aandelen.

.....

Laatst bewerkt:
De vraag is niet heb je er nu persoonlijk last van, de vraag is: is de huidige evolutie waarin geloof maatschappelijke normen steeds meer overheerst wel goed? Ik verwijs naar een uitspraak v/e rechter in Duitsland, ik verwijs naar de radicale imams die jeugd opstoken, ik denk ook aan radicale christenen (wat eigenlijk op hetzelfde probleem wijst) in de VS die mensen brainwashen en iedereen veroordelen die niet volgens hun regels leeft, etc. Imo is dit een verkapte 'ik steek me kop in het zand topic want ik heb er persoonlijk geen last van en dus zal het wel ok zijn' topic. Je moet niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.

De vraag is niet heb je er nu persoonlijk last van, de vraag is: is de huidige evolutie waarin geloof maatschappelijke normen steeds meer overheerst wel goed? Ik verwijs naar een uitspraak v/e rechter in Duitsland, ik verwijs naar de radicale imams die jeugd opstoken, ik denk ook aan radicale christenen (wat eigenlijk op hetzelfde probleem wijst) in de VS die mensen brainwashen en iedereen veroordelen die niet volgens hun regels leeft, etc. Imo is dit een verkapte 'ik steek me kop in het zand topic want ik heb er persoonlijk geen last van en dus zal het wel ok zijn' topic. Je moet niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.

I see and agreed.

Van de Islam in Nederland heb ik geen last.

Van criminele islamieten heb ik erg veel last.

Ik erger me bijvoorbeeld kapot aan de Marrokanen die elke uitzending van opsporing verzocht toe-eigenen, 9 van de 10 items gaan over Marrokanen.
Ze nemen al mijn woon-en-leefruimte in, nu gaan ze ook nog massaal opduiken in een van mijn favoriete tv-programma's.

Nee dit gaat te für!

De vraag is niet heb je er nu persoonlijk last van, de vraag is: is de huidige evolutie waarin geloof maatschappelijke normen steeds meer overheerst wel goed?

Volgens mij was de vraag: Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven? ???

;)

Je bent een waarschijnlijk een moslim, dat is anders. :D

Ik heb er hier in de buurt weinig last van. Ik woon in een dorp, en hier wonen geen buitenlanders die problemen veroorzaken. Gelukkig maar. :-)

Ik ben geen moslim. Ik zie gewoon in dat vaak de mensen die het hardst schreeuwen over moslims, schreeuwen uit angst en beeldvorming uit de media. Daarom is de vraag uit de topictitel ook zo interessant, er zijn weinig mensen die daadwerkelijk last blijken te hebben van moslims, maar toch word er zo veel geklaagd.

Terug
Naar boven