MuscleMeat

Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven?

Haha idd iemand verraadt zich hiermee :D

Ja met de ongeveer 1/4 kan ik opschieten, de rest altijd problemen mee, zitte ze wat te schelde als ik langs fiets omdat ik lekker kaalgeschore ben, laatst kwam er een naast me rijde in auto toen ik op rotonde fietste deed ie alsof ie me neerschoot... haha zon soort buitenlanders horen hier dus egt niet thuis en moge van mij worde opgehangen, en nog feit dat ze altijd in groepjes bij elkaar zitte kan je ze niet lekker op hun bek slaan

Nope, is echt binnen Den Haag. Een hele reeks goede buurten (Bohemen,Vogelwijk, Marlot, Benoordenhout, Belgisch Park etc) maar ook een hele reeks slechte wijken (Transvaal, Schilderswijk, Spoorwijk, Laak, Moerwijk etc). Er tussenin wel een groot aantal wijken die redelijk of redelijk goed zijn, maar er is een duidelijke tweedeling in Den Haag.

Blijft nog steeds mentaliteit verschil, kan niks anders bedenken waarom wij zo veel rustiger zijn vergeleken met andere grote steden ook nog meegenomen dat we de armste wijken hebben
Blijf erbij dat er een beetje rustige non-urban criminaliteit hosselaar sfeer hangt in den haag

Blijft nog steeds mentaliteit verschil, kan niks anders bedenken waarom wij zo veel rustiger zijn vergeleken met andere grote steden ook nog meegenomen dat we de armste wijken hebben
Blijf erbij dat er een beetje rustige non-urban criminaliteit hosselaar sfeer hangt in den haag

Het zou kunnen, ik vind het overwegend in Den Haag wel relaxed terwijl in Rotterdam zeker in de zomer al snel een opgefokt sfeertje hangt. Amsterdam heb je de problemen vooral in de wijken buiten het centrum gelukkig, daar merk je weinig van bij een bezoekje aan Amsterdam.

Terug
Naar boven