Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik aan het trainen ben of over straat loop, checken die Marrokanen vaak m'n fysiek. Dus als ego booster zijn ze wel een goed stuk gereedschap.

Maar hoe wou je dan realiseren dan Zelda, wij hebben ze hierheen gehaald en niet nagedacht over hoe en wat, en wat ernaast het arbeiten moest gebeuren. Dat argument zullen zij aanvoeren.
Bovendien zijn wij voor hun dan ketters als we ze eruit trappen of hun geloof de openhaart in gooien. En zullen reageren zoals wij dat ook deden met ketters, toendertijd.
Er is sprake van een extremistische tak en versnelde vestiging, maar autobommen of bommen in het OV zit je ook niet op te wachten.
Ik woon in Amsterdam maar heb geen last van tuig, dus laat staan van islamtische extremisten.
In Frankrijk worden vrouwen in sommige halal slagerijen niet geholpen omdat zij niet gesluierd zijn. Kijk, als dat hier gebeurt moet die zaak subiet dicht getimmerd worden.
Eens even kijken. Ik woon in 1 van de grootste steden van Nederland met een behoorlijk aandeel aan allochtonen die wonen in diverse wijken in deze stad.
- Mijn werk is gelegen in een wijk met een aandeel van minimaal 50% allochtonen, buiten de moord op een leraar (erg triest) eigenlijk nooit overlast gemerkt.
- Regelmatig naar het zwembad in Zuiderpark, 90% van de bezoekers is allochtoon. Nooit ergens last van en mijn vriendin is ook nooit lastig gevallen
- Gebruik zeer regelmatig het OV waarbij ook grote groep scholieren instappen van allochtone afkomst. Op wat lawaai na (scholieren eigen) nooit ergens last van. Ook 's avonds nooit enig incident meegemaakt dat het vermelden waard is.
- Kom regelmatig in het Haagse centrum. Eveneens nooit ergens last van.
Misschien dat ik gewoon geluk heb, ook al betwijfel ik het. In grote steden over de wereld waar ik ben geweest heb ik ook nooit iets bijzonders meegemaakt waardoor ik schade berokkend zou kunnen worden. Daar zitten steden tussen die qua criminaliteit vele malen hoger scoren dan een willekeurige stad in Nederland.
Overlast heeft er misschien ook mee te maken hoe hoog je irritatiegrens is. Is een luid roepende allochtoon al iemand die overlast geeft? Is een allochtoon die een boze blik uitwisselt al iemand die overlast geeft?
Zelf ben ik niet snel geirriteerd, die sprookjesachtige steden waar wij in leven stellen qua criminaliteit geen ruk voor. Ok je moet je fiets niet onbeheerd laten staan in een mindere buurt, maar fietsendiefstal is geen puur allochtonenprobleem. En er zijn natuurlijk ook absolute k*twijken in Nederland, maar hoe vaak komen de meesten in die k*twijken en hoe vaak heb je er dan last van? Zelf zoals gezegd werk ik in zo'n baggerwijk en eigenlijk is het iedere dag gewoon erg rustig.
Ik betrek nu islamisering op criminaliteit, maar over het algemeen komen hier threads voorbij die ingaan op criminaliteit gepleegd door allochtonen. Waarbij ook vaak de link tussen islamisering en die criminaliteit wordt gelegd. Alsof autochtonen geen crimineel gedrag vertonen.
Maarja komop man
Den haag is toch wel een beetje een kak stad
Veel mensen hier zijn netjes, en er heerst niet die echte grote stad gangsta cultuur, iets wat ik wel gemerkt heb in Amsterdam en Rdam waar het veel meer ''urban'' is.Mensen uit Den Haag zijn ook niet zo extrovert als in die bovengenoemde stede.
Nee kijkend naar het aandeel allochtonen allochtonen in onze stad is het wel rustig hiero
Zelfs de wijken schilderswijk en spoorwijk, op een paar pleintjes na
Ik vind het wel leuk.
Het is bijzonder aantrekkelijk om een mooi Marokkaans meisje met zwarte ogen, strakke spijkerbroek en zo'n lekker hoofddoekje er op, voorbij te zien lopen.
Deze contrast maakt het allemaal net een tikkeltje uitdagender.

jij durft tenminste te zeggen waar het op staat Gottardi Exp. karma
Tja ik heb toch meegemaakt dat sommigen Den Haag afschilderen als het voorportaal van de hel.
Den Haag kent overigens de grootste tweedeling (arm en rijk) en van de grote steden ook de meeste probleemwijken. Ik werk zelf midden in zo'n probleemwijk, maar veel overlast is er eigenlijk niet.
Hier dit bedoel ik
Grooste tweedeling en dan zijn we nog steeds een aardige rustige stad vergeleken met adam en rdam
Maar ik denk dat die tweedeling komt door wassenaar en omstreken
Nope, is echt binnen Den Haag. Een hele reeks goede buurten (Bohemen,Vogelwijk, Marlot, Benoordenhout, Belgisch Park etc) maar ook een hele reeks slechte wijken (Transvaal, Schilderswijk, Spoorwijk, Laak, Moerwijk etc). Er tussenin wel een groot aantal wijken die redelijk of redelijk goed zijn, maar er is een duidelijke tweedeling in Den Haag.