- Waardering
- 3.208
En volgens mij is dit een discussie boardVolgens mij was de vraag: Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven?
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En volgens mij is dit een discussie boardVolgens mij was de vraag: Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven?
![]()

De vraag is niet heb je er nu persoonlijk last van, de vraag is: is de huidige evolutie waarin geloof maatschappelijke normen steeds meer overheerst wel goed? Ik verwijs naar een uitspraak v/e rechter in Duitsland, ik verwijs naar de radicale imams die jeugd opstoken, ik denk ook aan radicale christenen (wat eigenlijk op hetzelfde probleem wijst) in de VS die mensen brainwashen en iedereen veroordelen die niet volgens hun regels leeft, etc. Imo is dit een verkapte 'ik steek me kop in het zand topic want ik heb er persoonlijk geen last van en dus zal het wel ok zijn' topic. Je moet niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.

Ik woon hier in een buurt met redelijk wat moslims, er zit een moskee naast mijn sportschool. Last heb ik er totaal niet van.
.Nope. Buiten dan een ontevreden gevoel over de positieve discriminatie voor gelovigen soms, had ik vooral op school.Maar persoonlijk heb je dus geen last van islamisering?
,,
Nederland is geen vrij land meer, Is het allang niet meer.
Maar misschien hebben de meeste leden dit topic nog niet gezien
Voor de duidelijkheid: godsdienst en sociale problemen niet verwarren. Concreet hebben genoeg mensen last van criminaliteit door allochtonen, de werkloosheid etc., maar de vraag ging over islamisering, en dan moet je eerder denken aan radicalisering achter de schermen, wat wel degelijk gevaarlijk is, maar niet perse merkbaar voor de burger in de straat (tot er eens een serieuze terroristische aanslag gebeurd zoals bij Theo Van Gogh bijv).Je zou verwachten dat, gezien het grote percentage Wilders stemmers, dat er veel verhalen zouden komen over de overlast met buitenlanders. Als je echter de resultaten van verschillende onderzoeken erbij pakt dan is het niet zo onverwachts. De meeste mensen die bang zijn voor de islamisering, een hekel hebben aan moslims etc. zijn vaak de mensen die niet in aanraking komen met, in dit geval, Moslims. In dat geval zijn concrete voorbeelden moeilijk op te noemenMaar misschien hebben de meeste leden dit topic nog niet gezien
![]()
Voor de duidelijkheid: godsdienst en sociale problemen niet verwarren. Concreet hebben genoeg mensen last van criminaliteit door allochtonen, de werkloosheid etc., maar de vraag ging over islamisering, en dan moet je eerder denken aan radicalisering achter de schermen, wat wel degelijk gevaarlijk is, maar niet perse merkbaar voor de burger in de straat (tot er eens een serieuze terroristische aanslag gebeurd zoals bij Theo Van Gogh bijv).