XXL Nutrition

Hoeveel last hebben jullie concreet vd islamisering in Ned in het dagelijks leven?

De vraag is niet heb je er nu persoonlijk last van, de vraag is: is de huidige evolutie waarin geloof maatschappelijke normen steeds meer overheerst wel goed? Ik verwijs naar een uitspraak v/e rechter in Duitsland, ik verwijs naar de radicale imams die jeugd opstoken, ik denk ook aan radicale christenen (wat eigenlijk op hetzelfde probleem wijst) in de VS die mensen brainwashen en iedereen veroordelen die niet volgens hun regels leeft, etc. Imo is dit een verkapte 'ik steek me kop in het zand topic want ik heb er persoonlijk geen last van en dus zal het wel ok zijn' topic. Je moet niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.

Maar persoonlijk heb je dus geen last van islamisering?

in mijn buurt zelf niet daar wonen nauwelijks moslims. er zit wel een turkencafe tegenover ons maar die kan je best hebben. op de middelbare school had ik er heel veel last van. dan stonden ze weer voor de klapdeuren met zijn allen zodat niemand er langs kon. de meeste mensen gingen dan helemaal omlopen en over de trap naar de andere kant ik gaf er toen een trap tegen de deur aan waardoor die tegen het hoofd van zo'n gozer kwam. er stond gelijk een groep om me heen van 10 man en toen ben ik in elkaar geramt. daarna nog vaak gevechten gehad op school vanwege dit soort klote geintjes. vanwege die gasten allemaal op die school ben ik allochtonen steeds meer en meer gaan haten en dan vooral die jongeren. en bijv. ook als ikmet mijn vriendin of zus of zo in de stad loop. dan komt er een groepje marokanen langs en die zeggen dan dingen als. geile tepels of dan pakken ze haar gewoon bij haar kont. bij de opmerkingen kan ik mezelf nog wel inhouden mar als ze aan iemand gaan zitten dan is het problemen. als ze met zijn 2en of in hun eentje lopen dan zijn ze niet zo heldhaftig meer.

Ik vind het wel leuk.
Het is bijzonder aantrekkelijk om een mooi Marokkaans meisje met zwarte ogen, strakke spijkerbroek en zo'n lekker hoofddoekje er op, voorbij te zien lopen.
Deze contrast maakt het allemaal net een tikkeltje uitdagender.

Eens even kijken. Ik woon in 1 van de grootste steden van Nederland met een behoorlijk aandeel aan allochtonen die wonen in diverse wijken in deze stad.

- Mijn werk is gelegen in een wijk met een aandeel van minimaal 50% allochtonen, buiten de moord op een leraar (erg triest) eigenlijk nooit overlast gemerkt.

- Regelmatig naar het zwembad in Zuiderpark, 90% van de bezoekers is allochtoon. Nooit ergens last van en mijn vriendin is ook nooit lastig gevallen

- Gebruik zeer regelmatig het OV waarbij ook grote groep scholieren instappen van allochtone afkomst. Op wat lawaai na (scholieren eigen) nooit ergens last van. Ook 's avonds nooit enig incident meegemaakt dat het vermelden waard is.

- Kom regelmatig in het Haagse centrum. Eveneens nooit ergens last van.

Misschien dat ik gewoon geluk heb, ook al betwijfel ik het. In grote steden over de wereld waar ik ben geweest heb ik ook nooit iets bijzonders meegemaakt waardoor ik schade berokkend zou kunnen worden. Daar zitten steden tussen die qua criminaliteit vele malen hoger scoren dan een willekeurige stad in Nederland.

Overlast heeft er misschien ook mee te maken hoe hoog je irritatiegrens is. Is een luid roepende allochtoon al iemand die overlast geeft? Is een allochtoon die een boze blik uitwisselt al iemand die overlast geeft?

Zelf ben ik niet snel geirriteerd, die sprookjesachtige steden waar wij in leven stellen qua criminaliteit geen ruk voor. Ok je moet je fiets niet onbeheerd laten staan in een mindere buurt, maar fietsendiefstal is geen puur allochtonenprobleem. En er zijn natuurlijk ook absolute k*twijken in Nederland, maar hoe vaak komen de meesten in die k*twijken en hoe vaak heb je er dan last van? Zelf zoals gezegd werk ik in zo'n baggerwijk en eigenlijk is het iedere dag gewoon erg rustig.

Ik betrek nu islamisering op criminaliteit, maar over het algemeen komen hier threads voorbij die ingaan op criminaliteit gepleegd door allochtonen. Waarbij ook vaak de link tussen islamisering en die criminaliteit wordt gelegd. Alsof autochtonen geen crimineel gedrag vertonen.

Kan er heel kort over zijn: niet.

van Moslim's heb ik geen last. Ik wordt alleen bij tijd en wijle een beetje bang van ze als ik horror verhalen lees over reusachtige moskee's die gebouw moeten worden en minaretten met luidsprekers e.d. Dan zie ik doemscenario's van het Hollandse straatbeeld met alleen nog maar mannen met baarden & jurken en het vrouwelijk schoon in een komo-vuilniszak met kijkgaasje. :eek:

Ik ben bang dat er een dag komt dat we (een deel) van onze verworven vrijheden moeten inleveren vanwege de eisen van religieuze bitches. De vraag is, voor wie moet ik dan momenteel banger zijn, de moslims? of de christenunie?

Dus op wat persoonlijke angsten na heb ik geen last van moslims.

waar ik wel last van heb zijn de zogenaamde 'k*tmarrokanen'.
Gelukkig zijn er ook 'k*tnederlanders', maar bij vervelend gedrag in bioscoop, uitgaansleven of op straat waren het tot nu toe de 'k*tmarrokanen' die ik in actie zag, en geen 'k*tnederlanders'. Dat zijn helaas droge feiten.

of ik er last van heb niet echt.
Maar ik erger me er wel af en toe te pletter
Woon in rdam en ga vaak met de tram, dan stappen er vaak een paar van die doeken in en beginnen uitgebreid in keihard in hun eigentaal in de tram te kleppen. Dan denk ik soms weleens waar ben ik in hemelsnaam beland.
Als je als enigste NL in de tram zit en je allemaal vreemde talen om je heen hoort

veel

niet maar ik woon dan ook in een klein dorpje a/d kust :p

,,Als ik hier op me scoot rijd in me eentje langs een politiebureau (verzekerde scoot) , of er komt een groep van die K*t buitenlanders op van die mini bikes, quads, trikes etc. Onverzekerd. En de politie kijkt erop. Wie pakken ze . Juist de Nederlander.

Moest eern werkstuk houden voor me opleiding met als onderwerp discriminatie. Ik naar het politiebureau gegaan in me normale kleren en gezegt:'Als ik een allochtoon uitscheld voor Zwarte is dat discriminatie. Als hun ons uitschelden voor Kaaskop is het niets. Wanneer mag een Nederlander zich gediscrimineerd voelen ?" Antwoord erop:'Meneer, u overdrijft een beetje en als u zo doorgaat heeft u een boete voor discriminatie."

Nederland is geen vrij land meer, Is het allang niet meer.

eigenlijk alleen last van Marrokanen.

En van dat k*ttding in Zaandam als je op de A8 rijdt.

Voor de rest 0,0

Ik heb meer last van een kat die elke ochtend voor me deur schijt, iemand nog een humantaire oplossing zonder dat beest meteen te moeten omleggen?

,,
Nederland is geen vrij land meer, Is het allang niet meer.

Zegt het ventje die net komt kijken.. altijd grappig om mensen te horen miepen over vrijheid die niet nog moeten ontdekken wat het leven inhoud (en echt.. het leven gaat wat verder dan het opvoeren van je vespaat'je) en hun achtertuin nog moeten verlaten...

OT: geen last van de 'islamisering' (ook geen last van simpele zielen als Wilders by the way)...

Je zou verwachten dat, gezien het grote percentage Wilders stemmers, dat er veel verhalen zouden komen over de overlast met buitenlanders. Als je echter de resultaten van verschillende onderzoeken erbij pakt dan is het niet zo onverwachts. De meeste mensen die bang zijn voor de islamisering, een hekel hebben aan moslims etc. zijn vaak de mensen die niet in aanraking komen met, in dit geval, Moslims. In dat geval zijn concrete voorbeelden moeilijk op te noemen :D Maar misschien hebben de meeste leden dit topic nog niet gezien:D

Je zou verwachten dat, gezien het grote percentage Wilders stemmers, dat er veel verhalen zouden komen over de overlast met buitenlanders. Als je echter de resultaten van verschillende onderzoeken erbij pakt dan is het niet zo onverwachts. De meeste mensen die bang zijn voor de islamisering, een hekel hebben aan moslims etc. zijn vaak de mensen die niet in aanraking komen met, in dit geval, Moslims. In dat geval zijn concrete voorbeelden moeilijk op te noemen :D Maar misschien hebben de meeste leden dit topic nog niet gezien:D
Voor de duidelijkheid: godsdienst en sociale problemen niet verwarren. Concreet hebben genoeg mensen last van criminaliteit door allochtonen, de werkloosheid etc., maar de vraag ging over islamisering, en dan moet je eerder denken aan radicalisering achter de schermen, wat wel degelijk gevaarlijk is, maar niet perse merkbaar voor de burger in de straat (tot er eens een serieuze terroristische aanslag gebeurd zoals bij Theo Van Gogh bijv).

Voor de duidelijkheid: godsdienst en sociale problemen niet verwarren. Concreet hebben genoeg mensen last van criminaliteit door allochtonen, de werkloosheid etc., maar de vraag ging over islamisering, en dan moet je eerder denken aan radicalisering achter de schermen, wat wel degelijk gevaarlijk is, maar niet perse merkbaar voor de burger in de straat (tot er eens een serieuze terroristische aanslag gebeurd zoals bij Theo Van Gogh bijv).

OPzich mee eens maar toch zou ik ook wel eens willen weten welke concrete voorbeelden mensen hebben waardoor de last van die criminaliteit door allochtonen naar voren zou komen. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid en niet om een statment te maken of iets dergelijks.

ik heb vnl. last van de dag des oordeels.

Terug
Naar boven