boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
Voor de duidelijkheid: godsdienst en sociale problemen niet verwarren. Concreet hebben genoeg mensen last van criminaliteit door allochtonen, de werkloosheid etc., maar de vraag ging over islamisering, en dan moet je eerder denken aan radicalisering achter de schermen, wat wel degelijk gevaarlijk is, maar niet perse merkbaar voor de burger in de straat (tot er eens een serieuze terroristische aanslag gebeurd zoals bij Theo Van Gogh bijv).
Het leek mij vooralsnog een vrij makkelijke vraag. Islamisering. Dat is dus niet crimineel gedrag van Marokkanen of iets dergelijks (dat is namelijk crimineel gedrag van jongeren waarvan het meerendeel van de ouders uit een of ander Marokkaans gebergte komt).
Ik bedoel dus bijv. het 'gelal van een moskee', hoofddoekjes op straat, halalvlees in de AH-schappen, de moslim-omroep, mogelijke positieve discriminatie van moslims, you name it.
Maar nu ben ik voorbeelden aan het noemen. Had gehoopt dat er toch wat meer van de forumleden zelf zou komen, gelet op de felle oppositie tegen de gepredikte 'tsunami van islamisering' die ons land opslokt. Maar goed, wat nog niet is kan nog komen. Kom maar door jongens!