MuscleMeat

hoeveel meten jullie armen?

Bezoekers in dit topic

Langere mensen zullen misschien relatief eerder op die 50cm zitten, maar wat zeggen die cm's nou!? Het vergt ook grotere armen om dezelfde look te krijgen als iemand die kleiner is.

Op de vraag wat indrukwekkender is valt niet eenduidig antwoord te geven denk ik, de een vind een reus van 2meter+ indrukwekkend met bijpassend grote armen, de ander een kleiner persoon met monsterarmen (eerder uit proportie) indrukwekkender.

Juist. Ik zie bij kleinere mensen doorgaans betere fysieken die ik hoger zou beöordelen dan die van langere mensen. Neemt niet weg dat een langer iemand die er ook nog eens getraind uitziet wel een pak indrukwekkender overkomt dan een klein monster-ijzervretertje imo. Zeker als je ze naast elkaar plaatst.

Lengte compenseert veel imo. Neem bv Shwarzenegger tov Ferringo vroeger; Als Arnold hetzelfde postuur als Ferringo zou gehad hebben dan woog hij imo minstens 10 kg meer dan hij toen woog en toch was hij indrukwekkender met zn slankere gestalte. Langere mensen moeten er doorgaans wel harder voor werken om hetzelfde postuur met dezelfde verhoudingen te kweken.
 
Rond de 41 @ 1.80. Mag dus nog wel een HEEEL stuk groter :D
 
Langere mensen zullen misschien relatief eerder op die 50cm zitten, maar wat zeggen die cm's nou!? Het vergt ook grotere armen om dezelfde look te krijgen als iemand die kleiner is.

Op de vraag wat indrukwekkender is valt niet eenduidig antwoord te geven denk ik, de een vind een reus van 2meter+ indrukwekkend met bijpassend grote armen, de ander een kleiner persoon met monsterarmen (eerder uit proportie) indrukwekkender.

Ik vind dat laatste eerder lachwekkend. Laatst zag ik in in de bioscoop ook zo'n opgepompt kereltje van een meter 55 met bijbehorende gelkop en spandex shirt, sorry maar dat imponeert me dus echt niet.
 
Ik vind dat laatste eerder lachwekkend. Laatst zag ik in in de bioscoop ook zo'n opgepompt kereltje van een meter 55 met bijbehorende gelkop en spandex shirt, sorry maar dat imponeert me dus echt niet.

Totdat hij een dumbbell van 80kg in je gezicht pleurt, dan zal je wel geïmponeerd zijn.
 
Wat boeit het in hemelsnaam of je iemand imponeert? :rolleyes:














Maar het is wel leuk. :D
 
Net gemeten koud.. ~39cm
 
ze zein weer een halfe cm grooter zit nu op 42.5
 
die reactie van suicide sid.. whaha dommer kan niet.. hoe lang ben je gast?:rolleyes: Als iemand van 1.90m + ff zn latspread doet vallen al die ventjes van 1.75 in het niet HAHA ;)... ontopic L43.5cm R43.0cm
 
bovenarm 35 cm, onderarm 29 cm.
 
33cm warm, ben 15 jaar, na 3 maand training:p
 
40 cm en een beetje vandaag opgemeten!! de 26e augustus eigenlijk.. bij 1.80 en vet percentage van 13%
 
een meter en een half


in de lengte
 
Back
Naar boven