AndroidHealthClinic

horn's log in voorbereiding op een volgende cycle

Damn bro... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

sterkte.

• Topic Starter Topic Starter
I know man, I know.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Moet hard zijn , alleen mag je zeker uw hoofd niet laten hangen..
Je kan er zelf niet aan doen makker , hou je hoofd clean !

Verschrikkelijk lijkt me dat, succes man. Ik hoop voor je dat er uiteindelijk een kindje zal komen ;)

Bedankt gasten. Serieus verwerkingsproces. We hopen uiteraard dat het in de nabije toekomst wel in orde zal komen.

Wat een rot nieuws horn :( heel veel sterkte!

Hey Horn!

Ik lees dat er hier zowel goede als slechte dingen gebeurd zijn tijdens mijn afwezigheid...

Allereerst natuurlijk heel veel sterkte met het verlies van je ongeboren kleintje. Aangezien ik zelf vader ben kan ik me heel goed voorstellen wat dit met je moet doen. Neem de tijd om dit samen met je vrouwtje een goed plekje te geven. Dat is belangrijk. Hoe gaat het met je vrouwtje?

Verder lees ik alleen maar goeds over je trainingen. Top dat je 2e PH cycle ook zo'n succes is geweest. Ik ben net als eerst zeer onder de indruk van je kracht.

Peace!

Retrofo

Bedankt voor alle steun mensen. Al veel traantjes gevloeid. Ook maar een mens he.

Vandaag eens probrren trainen maar ging natuurlijk langs geen kanten.

T doet zo'n pijn.....

Ik lees het hele verhaal nu net pas, damn dat is echt klote he...
Sterkte man.

Merci marcel. Thx

poe seg, moet er niet aan denken mocht dat bij onze kleine gebeurd zijn ... sterkte man !

Aangezien we het toch nog moeilijk hebben, pakken we morgen het vliegtuig naar zuiden van frankrijk. Paar dagen bekomen bij de stiefpa van de vriendin. Hopelijk vanaf volgende week weer deftige trainingen.

Met mij gaat het stilaan beter maar vriendin heeft het nog zeer moeilijk. Veel traantjes. Hopelijk kan ze haar wat herpakken in frankrijk.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Heel veel sterkte gewenst allebei!!!

Thx

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

ik volg je log niet altijd maar toch sterkte man !

Veel sterkte gewenst.

veel sterkte
(van een stille meelezer)

Hey allemaal,

Ondertussen gaat het weer wat beter met ons. Onze trein staat terug op het spoor.

We zijn terug op het gemak aan beginnen trainen. Afzien na lang stil te liggen. Dit weekend mij maar eens bezighouden met jullie ferme logjes te lezen.

iedereen alvast bedankt voor de steunbetuigingen.

Mijn trainingen zullen er in de toekomst lichtelijk anders uitzien. K ga het qua werk ove een andere boeg proberen gooien. Iets nieuws met veel sport. Cardio zal dus omhoog gaan.

Je hebt een nieuwe fan erbij. Nice stats!

Goed dat je weer terug bent ;)

Terug
Naar boven