Fitness Seller

horn's log in voorbereiding op een volgende cycle

iig mooi dat je weer gaat trainen ;). Dat zal ook een goede uitlaatklep zijn

• Topic Starter Topic Starter
Hey allen. Sinds zaterdag zijn we echt terug begonnen. K heb alles terug op een rijtje. En met t vrouwtje gaat ook alles goed. Zijn nu op zoek om samen een huisje te kopen.

Zaterdag, maandag en gisteren dus terug getraind. Man dat deed pijn. Veel , enorm veel krachtverlies.
Ik train deze week nog heel licht en fullbody en start vanaf volgende week terug met split.
Tijd om terug wat te knallen.

hupsakee, back @ work ;)

welcome back ijzeren broer!!!

leuk dat je vrouwke ook mee gaat kerel, samen lekker knallen in de gym.

Kracht komt wel weer terug kerel, dat je de boel in je hoofd weer op orde hebt is prio 1!!!

Thx Bart. De mental is idd zeer belangrijk. Hebben het gebeuren een plaats kunnen geven en gaan verder hé

Succes :), goed dat je nu echt weer aan het werk gaat

Thx Mistery. Juist gedaan met training. Los om zeep lol.

Eens het tegen gaat.....
Zijn we terug goed bezig .... 2 maal overkop met wagen. Gelukkig op circuit dus met helm, verstevigingen aan wagen ed. Maar dus wel week platte rust...pfff

damn bro.... wat je zegt, het zit je ook echt tegen. Ik zou gewoon ff de deur niet meer uit gaan, is misschien veiliger....

beterschap

idd, maar das opgelost want ik mag de deur niet uit. And I hate it. tenzij een wanelingske, da mag wel

Sterkte broski!;)

Vandaag 2de keer kiné gehad. Alles in rug en nek zit vast. 15 min rechtstaan doet pijn. Rust, rust en nog eens rust. Pfff

Hier zie, mijn logje bestaat nog. Sinds een week of 2 ben ik terug beginnen trainen. Ben heel veel kwijt na lang niets doen door de misère met de nek. Het gaat beter nu maar t is nog opletten. Maar back a live. Weldra terug wat beginnen volgen hier op dbb.

Ik kan me herrinneren dat we het over een 100mp hadden, ik heb hem inmiddels binnen nu jij :).

Waar is den tijd. Lol. Zit ik wss zeer ver af nu :-) jij alvast proficiat daarmee! Van t weekend eens wat tijd nemen om je logje door te nemen :-)

welkom terug Horn.

thx Bart, hopelijk definitief nu

Terug
Naar boven