Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mja... Ga wel proberen om bij shrugs mijn schouders niet meer volledig te laten zakken. Zoals gezegd: als ik ze iets hoger hou steken mijn schouderbladen minder uit. En zo wennen schouders mss vlugger aan de nieuwe houding
Ik ga een proberen me borst spieren goed te rekken na de training, kijken of dat wat helpt voor mij. En binnenkort hoop ik ook te kunnen deadliften, heb er nu al zin in!
Ik ga een proberen me borst spieren goed te rekken na de training, kijken of dat wat helpt voor mij. En binnenkort hoop ik ook te kunnen deadliften, heb er nu al zin in!
Ja inderdaad
Wij doen maar de helft van de oefening.
Zoals wij het doen kan iedereen zwaar gaan
Wat de schouders betreft heb ik dat vaak als ik zit.
Vooral tijdens de training als ik op me bankie zit en in de spiegel kijk denk ik wel eens van: wat een boggel zit daar
Me schouders hangen dan voor me borst en ik zie igg alleen rug.
Komt waarschijnlijk ook omdat me rug veel groter is dan me borst.
Met lopen valt het echter wel mee, dan hangen me schouders zo goed als in de midden.
Maar om nou helemaal me schouders naar achteren te trekken (zoals het volgens mij eigenlijk wel hoort) vind ik ook overdreven.
Voel me dan echt zo'n patsertje, check mij breed doen