MuscleMeat

Hulp met voedingsschema's: Bulk, Cut, Onderhoud

Hallo,

Ik zou ook graag een schema van je willen alsjeblieft!

Zou je me heel erg mee helpen namelijk.

Ik zou graag een droog uiterlijk hebben, zoals Ryan Reynolds..
Is heel moeilijk,maar wil het toch proberen.

Weet alleen niet of ik dan eerst moet bulken of cutten
Ik train al een tijdje, dus de contouren zijn er

Heb whey shakes! Lust veel als het maar niet te duur wordt

Mijn stats:
29 jaar
185 cm
79 kilo
13% vet ( kan ook minder zijn )

Thnx

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tnx voor het schema! Als ik je nog wel een tip mag geven...kijk of je het als PDF of iets dergelijks kan opslaan, want het is nu wel dramatisch lezen en printen ;). Zit er geen exporteer functie in dat Eetmeter programma?
\
nop. die eetmeter heeft dat niet voor zover k weet. en al die waardes in een tabel plaatsen kost echt veel tijd :O zelf print k mn schemas meteen uit. :)

Hallo,

Ik zou ook graag een schema van je willen alsjeblieft!

Zou je me heel erg mee helpen namelijk.

Ik zou graag een droog uiterlijk hebben, zoals Ryan Reynolds..
Is heel moeilijk,maar wil het toch proberen.

Weet alleen niet of ik dan eerst moet bulken of cutten
Ik train al een tijdje, dus de contouren zijn er

Heb whey shakes! Lust veel als het maar niet te duur wordt

Mijn stats:
29 jaar
185 cm
79 kilo
13% vet ( kan ook minder zijn )

Thnx

gwn lkkr bulken om massa te pakken, als je massa gepakt hebt pas gaan cutten, zal een veel mooier resultaat gaan geven ;)
een mooie innname voor jouw massa wat je nu hebt is ongeveer 3500 kcal, ik zal er wel ff wat moois van maken ;)

als je droog wilt trainen zoals meneer reynolds moet je gaan eten op onderhouds niveau, laat me maar weten wat je wilt ;)

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen bij mijn cutschema? JayB, zie privé bericht en de bijlage van deze post.

Bijlagen

Kan iemand mij helpen bij mijn cutschema? JayB, zie privé bericht en de bijlage van deze post.
je schema ziet er goed uit en je calorie inname ook, probeer op deze hoeveelheid gwn lekker hard te trainen en eventueel een korte cardio sessie achter elke training te doen, dan zal je de mooiste resultaten boeken ;)
kheb nog wel een kleine tip, neem de pinda's ipv in de avond de pindas voor het trainen samen met je banaan, pindas leveren veel enerie ivm hoeveel vet wat ze bevatten. kun je lekker knallen!! :)

gwn lkkr bulken om massa te pakken, als je massa gepakt hebt pas gaan cutten, zal een veel mooier resultaat gaan geven ;)
een mooie innname voor jouw massa wat je nu hebt is ongeveer 3500 kcal, ik zal er wel ff wat moois van maken ;)

als je droog wilt trainen zoals meneer reynolds moet je gaan eten op onderhouds niveau, laat me maar weten wat je wilt ;)

Ja top!

Dan ga ik eerst bulke en daarna cutten.. Lijkt me zelf ook beter en geeft hopelijk ook een beter uiterlijk

Thnx

haha oei foutje van mij dan..
het programma dat jij gebruikt, kan je daar dan eige producten aan toevoegen?
juah dat kan zeker jah :) ik voeg mn eigen brood eraan toe, mn eigen sups en echt alles wat k gebruik waarvan k de waardes wantrouw van t prgramma zelf :)

schema

schema

Laatst bewerkt:
Ja top!

Dan ga ik eerst bulke en daarna cutten.. Lijkt me zelf ook beter en geeft hopelijk ook een beter uiterlijk

Thnx
je schema is gepost hoor ;)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 14:04 ----------

Tnx voor het schema! Als ik je nog wel een tip mag geven...kijk of je het als PDF of iets dergelijks kan opslaan, want het is nu wel dramatisch lezen en printen ;). Zit er geen exporteer functie in dat Eetmeter programma?

het is natuurlijk een afbeelding he, je kan m kopieren, en plakken in paint. vandaar uit kun je hem uitsnijden, en in paint opslaan als een andere afbeelding of meteen vanuit paint printen ;)

Zoals mijn titel misschien doet geloven heb ik hulp nodig met voedingsschema's. Wat ik hier echter mee bedoel is dat ik mijn hulp wil aanbieden bij het opstellen van voedingsschema's voor alle leden die hier hulp bij nodig hebben.

Wat heb ik nodig om dit te kunnen doen:
-Wat je zoal eet en wilt gaan eten ivm je schema en eventuele wensen die je hebt ivm je voeding.
-Wat je Onderhoudsniveau en/of BMR is.
-Welke supplementen je gebruikt ivm de voedingswaarden(voedingswaarde aub plaatsen in bericht mvb)

Ik biedt mijn hulp hiervoor gratis aan er zijn dus geen kosten aan verbonden.

Je kan me bereiken via een privebericht of een post in dit topic.
Ik zal mijn best doen zo snel mogelijk te komen met een voedingsschema als hiervoor mijn hulp is ingeschakeld. Voedingschema's zal ik dan posten in de bijlage met de gebruikersnaam van de leden.

Hoi,

Zie hier mijn wensen en doelen. Zou je mij verder kunnen helpen?

Stats:

man
1,78 m
87 kg
vet volgens weegschaal 22% (geen vetmeter tot beschikking)
Doel: naar 15% in 6 maanden (haalbaar?)

Training: 4 dagen split
plus aansluitend elke training cardio 15 minuten hardlopen op ongeveer 135 hartslagen per minuut. (Ik denk er over om HIIT te gaan doen)

EKV verhouding:
50% Koolhydraten
30% Eiwit
15-20% vet

Maaltijd 1

75 gram brinta
300 ml magere melk
30 gram 'proteine-6'
lijnzaadolie

Maaltijd 2

3 boterhammen met 3 gekookt ei zonder eigeel
1 boterham met veel pindakaas
Water

Maaltijd 3

500ml magere kwark (zie boven maal 1)
100 ml magere melk
2 eet lepels diksap
1 banaan

Maaltijd 4

150 gram kip
100 gram rijst
groenten

Maaltijd 5 na de sport
Blik tonijn
Sla
Mosterd
Tortilla's 2x
Vet arm Mayo/of Ketchup
Lenteui
Kappertjes

Voor het slapen
500 ml kwark
2 eetlepels Diksap
1 eetlepel lijnzaadolie

Ik eet graag: kip, rijst, kwark, brinta, tonijn. Iets minder graag eet ik pastas. Is het goed dat ik lijnzaadolie neem, of is beter de lijnzaad niet als olie te nemen?

Verder heb ik Proteine 6 van Bodylab. Mocht jij een beter alternatief hebben dan schaf ik dat nadat deze pot leeg is aan.

Ik hoor het wel van je! Thanks!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie hier mijn wensen en doelen. Zou je mij verder kunnen helpen?

Stats:

man
1,78 m
87 kg
vet volgens weegschaal 22% (geen vetmeter tot beschikking)
Doel: naar 15% in 6 maanden (haalbaar?)

Training: 4 dagen split
plus aansluitend elke training cardio 15 minuten hardlopen op ongeveer 135 hartslagen per minuut. (Ik denk er over om HIIT te gaan doen)

EKV verhouding:
50% Koolhydraten
30% Eiwit
15-20% vet

Maaltijd 1

75 gram brinta
300 ml magere melk
30 gram 'proteine-6'
lijnzaadolie

Maaltijd 2

3 boterhammen met 3 gekookt ei zonder eigeel
1 boterham met veel pindakaas
Water

Maaltijd 3

500ml magere kwark (zie boven maal 1)
100 ml magere melk
2 eet lepels diksap
1 banaan

Maaltijd 4

150 gram kip
100 gram rijst
groenten

Maaltijd 5 na de sport
Blik tonijn
Sla
Mosterd
Tortilla's 2x
Vet arm Mayo/of Ketchup
Lenteui
Kappertjes

Voor het slapen
500 ml kwark
2 eetlepels Diksap
1 eetlepel lijnzaadolie

Ik eet graag: kip, rijst, kwark, brinta, tonijn. Iets minder graag eet ik pastas. Is het goed dat ik lijnzaadolie neem, of is beter de lijnzaad niet als olie te nemen?

Verder heb ik Proteine 6 van Bodylab. Mocht jij een beter alternatief hebben dan schaf ik dat nadat deze pot leeg is aan.

Ik hoor het wel van je! Thanks!
een beter alternatief is de protein perfection mix van body en fit. ze zijn ongeveer 6 euro goedkoper bij bestelling van 4kg, en ongeveer 60 cent bij het aanschaffen van een enkele pot ;) 30/1.8x2=33.33 euro.
ik zal vanavond trouwens een schema voor je proberen in elkaar te zetten. wilt dit niet vanavond zijn dan zeker morgen ;) ( kmoet zo namelijk weg :$ )

een beter alternatief is de protein perfection mix van body en fit. ze zijn ongeveer 6 euro goedkoper bij bestelling van 4kg, en ongeveer 60 cent bij het aanschaffen van een enkele pot ;) 30/1.8x2=33.33 euro.
ik zal vanavond trouwens een schema voor je proberen in elkaar te zetten. wilt dit niet vanavond zijn dan zeker morgen ;) ( kmoet zo namelijk weg :$ )

Super! Je mag mijn hele schema vergeten hoor. Ik kwam er gewoon niet goed uit. Maar dan weet je dat ik er wel mee bezig ben geweest :-)

trouwens.. zou je misschien een bulk, en een cutschema kunnen doen? Dan hoef ik het na de cut niet opnieuw te vragen. Weet jij precies wat mijn onderhoud zou moeten zijn? Ik gok nu zelf op 2400. Maar weet dat dus niet zeker. Mijn lengte is dus 178, ik weeg 87, mijn vetpercentagen zou 22% zijn volgens weegschaal. Ik train 4 x per week een uur. Mijn werk is rustig bewegend.

trouwens.. zou je misschien een bulk, en een cutschema kunnen doen? Dan hoef ik het na de cut niet opnieuw te vragen. Weet jij precies wat mijn onderhoud zou moeten zijn? Ik gok nu zelf op 2400. Maar weet dat dus niet zeker. Mijn lengte is dus 178, ik weeg 87, mijn vetpercentagen zou 22% zijn volgens weegschaal. Ik train 4 x per week een uur. Mijn werk is rustig bewegend.

komt goed ;) alleen vertrouw die percentage van de weegschaal niet. die meet puur het vetpercentage in je voeten ><

schema

simsonleeuw

Laatst bewerkt:

Thanks!

Paar vraagjes over het schema:

Is de 15 gram isolaat van de eiwit die ik nu heb, of die van jouw sugestie in een vorige post?

Mag ik in het schema de warme maaltijd verwisselen met die van 'tussendoor smiddags? Of is deze volgorde met een reden?

Stel dat ik savonds nog honger krijg rond een uur of acht, negen. Mag ik dan nog iets eten in de cut?

Er staat bijvoorbeeld 120 gram brood. Van hoeveel gram per enkel broodje ga jij uit? ik hou 30 gram aan, is dat goed? dus vier broodjes.

de 15 gram is van de isolaat die kz elf heb, je moet zelf ff spelen met de waardes om te rekenen, en als je in de cut zit, moet je alles afwegen he ;) dussaaah, dat word een weegschaal aanschaffen :P

Thanks!
Mag ik in het schema de warme maaltijd verwisselen met die van 'tussendoor smiddags? Of is deze volgorde met een reden?

Stel dat ik savonds nog honger krijg rond een uur of acht, negen. Mag ik dan nog iets eten in de cut?

je mag onderling alles wisselen en zelfs dingen omwisselen met hele andere dingen, zolang je mr aan zelfde hoeveelheid komt per dag, en deze volorde is idd met een rede, de warme maaltijd is avond eten, avond eten is na je training etc, ennnuh wat is het doel van cutten als je nog extra wilt gaan eten savonds, je moet niet gaan cutten als je niet tegen dat honger gevoel kan, discipline opbrengen jongen ;)

Terug
Naar boven