Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow ja, ik doe geen Military Press meer, techniek is te shit+MilitaryPress is voornamelijk voorkant schouders. Vervang Military door Side raises...
Spoel je mond met zeep en zorg dat je die MP onder de knie krijgt damned!!!!Maar mijn rug gaat echt helemaal krom staan. Jah ik oefen thuis wel techniek enzo..

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar het kan wel helpen een zware schoudertraining te ondersteunen als je onderrug echt voor problemen zorgt. Maar ik ben het wel met je eens dat Hunterlaar gewoon de techniek goed onder de knie moet krijgen, want daar zal het wel voornamelijk aan liggen.Lijkt me niet op dit niveau (is geen haat). Beter leer je eerst de oefening goed aan.
Ow ja, ik doe geen Military Press meer, techniek is te shit+MilitaryPress is voornamelijk voorkant schouders. Vervang Military door Side raises...
Vervang dan mp door upright rows, dan heb je een compound oefening die zijkantschouders goed meepakt. Is effectiever, side raises kunnen er ook nog bij.. Voorkant train je inderdaad wel met borst mee. Ik zou ur's met dumbbells doen probeer maar eens, goed wijd pakken voor zijkant schouders
Doe ik ook, maar stang is 20 kg... Nee maar als ik de stang omhoog druk moet hij langs mijn hoofd, wat ik dan automatisch doe is naar achteren leunen zodat hij erlangs kan....