MuscleMeat

Huntelaar's Log

goed getraind

Als je een bezemsteel hebt oid dan kun je vanalles thuis oefenen voor je pc als je naar youtube kijkt.

• Topic Starter Topic Starter
Maar mijn rug gaat echt helemaal krom staan. Jah ik oefen thuis wel techniek enzo..

Succes ermee :)
Ben ook eens benieuwd om de gewichten te zien binnen een jaartje :-)

gewoon techniek oefenen, filmpjes op youtube kijken. en zorgen dat je het onder de knie krijgt zo moeilijk is het ook niet die techniek ;)

Ga met je voeten naast elkaar staan, halve meter ertussen. Of de ene voet iets naar voren, probeer van alles uit.

Of doe een squatriem om

Starting Strength is een goed boek voor de techniek. :thumbs:

Lijkt me niet op dit niveau (is geen haat). Beter leer je eerst de oefening goed aan.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar het kan wel helpen een zware schoudertraining te ondersteunen als je onderrug echt voor problemen zorgt. Maar ik ben het wel met je eens dat Hunterlaar gewoon de techniek goed onder de knie moet krijgen, want daar zal het wel voornamelijk aan liggen.

Ga zo door in ieder geval Huntelaar!

waarom probeer je eerst niet de oefening alleen met de stang en daarna gooi je er steeds een gewichtje op - eerst de techniek dan pas de gewichten , uitvoering is belangrijk

Doe ik ook, maar stang is 20 kg... Nee maar als ik de stang omhoog druk moet hij langs mijn hoofd, wat ik dan automatisch doe is naar achteren leunen zodat hij erlangs kan....

Ow ja, ik doe geen Military Press meer, techniek is te shit+MilitaryPress is voornamelijk voorkant schouders. Vervang Military door Side raises...

Vervang dan mp door upright rows, dan heb je een compound oefening die zijkantschouders goed meepakt. Is effectiever, side raises kunnen er ook nog bij.. Voorkant train je inderdaad wel met borst mee. Ik zou ur's met dumbbells doen probeer maar eens, goed wijd pakken voor zijkant schouders

Vervang dan mp door upright rows, dan heb je een compound oefening die zijkantschouders goed meepakt. Is effectiever, side raises kunnen er ook nog bij.. Voorkant train je inderdaad wel met borst mee. Ik zou ur's met dumbbells doen probeer maar eens, goed wijd pakken voor zijkant schouders

Zal morgen eens upright rows proberen.

thx voor de tip!

Doe ik ook, maar stang is 20 kg... Nee maar als ik de stang omhoog druk moet hij langs mijn hoofd, wat ik dan automatisch doe is naar achteren leunen zodat hij erlangs kan....

... en dan als ie boven is moet je je hoofd weer naar voren onder de stang brengen...

Kin omhoog als je begint te pressen en onder de stang bewegen zodra die boven je hoofd is. Een beetje naar achter leunen mag wel. Film je techniek eens met een setje dat redelijk zwaar voelt.

Training van gisteren:

Benchpress
8x28kg
8x28kg
8x28kg

Smithsquat
8x47,5kg
8x47,5kg
10x47,5kg

Deadlift
8x47,5kg
8x47,5kg
8x47,5kg

Barbell Bent Over Row
8x32,5kg
8x32,5kg
8x32,5kg

Side raises
7x6kg
7x6kg
6x6kg

Assistence:
Buikspierkwartier:D

Toen was ik leeg

Comment:
Volgende keer Bench, Squat en deadlift verhogen
Side raises meer reps maken en Bent Over Row moet betere techniek, beter doortrekken naar buik/borst

Terug
Naar boven