AndroidHealthClinic

Huntelaar's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga vanaf komende week weer beginnen met trainen:D
iig 1 keer in de week, af en toe misschien 2 keer

Schema:fullbody
Doel: overall massa en kracht

Daarna wil ik de nadruk leggen op mijn core (onderrug en buik) en benen.
Daarna wil ik de oefeningen superexplosief uitvoeren. Maar dan heb ik eerst supertechniek nodig dus daarom doe ik dit niet als beginner.

good luck with it ;)

go for it hunt!

Ik ga vanaf volgende week iig 1x per week trainen, ik hoop 2 keer. Waar kan ik een goed squatriem kopen? fitness-seller?

heb je zo'n zwakke core dat je een riem nodig hebt? zo zwaar squat je nog niet toch. je moet je brost groot maken als je squat, dan blijft je rug vanzelf hol staan.

Ik ga vanaf nu dus losse squat doen, MP doe ik niet, is voornamelijk voorkant schouders, maar ik doe gewoon nog steeds Side Raises (die ga ik strikt uitvoeren), dat is zijkant schouders. Achterkant Schouders pak ik mee bij Bent-Over Row. Deadlift ga ik nu echt met goede techniek doen.

Wie weet nog een andere oefening voor onderrug behalve hyperextensions en goodmornings?

Maar als ik op dinsdag deadlift, moet ik op donderdag dan weer deadliften?

ik heb allemaal niet zo kunnen volgen hunter , maar het komt er op neer dat je minder gaat trainen - als jij de voorkeur geeft aan voetbal dat moet je goed realiseren dat sommige oefeningen geen nut hebben

persoonlijk

zou ik Squatten/Benchpressen/Barbell rowing/side raises/ez curl/lying triceps/shrugs/crunch

dan heb je een complete training , ik zou de deadlift voor even laten zitten

Deadlift laten zitten????

Wat vinden jullie??

Laatst bewerkt:
Je moet juist GEEN riem kopen als je een sterke core wil

Hoezo niet?

Hier mijn training van vandaag:

Benchpress
10x29kg
10x29kg
8x29kg
7x29kg

Bent Over Row
10x35kg
10x35kg met cheat
10x35kg met cheat
10x35kg met cheat

Deadlift
8x55kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg:D

Side Raises
9x6kg
9x6kg
8x6kg
8x6kg

Squat
Losse squat, techniek, kwam tot bijna parallel...

Standing calf raises op apparaat
10x180kg net geen full ROM
12x160kg
13x160kg

Abdominal crunch
10x50kg geen full ROM
10x50kg geen full ROM
10x50kg geen full ROM

Comment: lekkere training, maar er kan nog heel wat verbeterd worden qua techniek en niet cheaten enzo...
Bench en deadlift verhoog ik.
Bent Over Row en Side Raises nog niet.
Volgende keer ga ik hanging leg raises uitproberen

Geen reacties?

Laatst bewerkt:
Deadlift laten zitten????

Wat vinden jullie??

Dat is niet zo raar hoor aangezien jij de voorkeur geeft aan voetbal , dan neem ik aan dat jij 2 x daarvoor traint + een wedstrijdje op za - ga jij hiertussen ergens deadliften ( oefening die zeer belastend is voor je onderrug ) en dat in combinatie met je voetbaltraining gaat dat gegarandeerd klachten opleveren - wat denk jezelf als jij aanlegt voor een schot - die beweging heeft ook met je rug te maken - Je traint de Bor - is in jou geval dan genoeg;)

reacties van anderen graag?

Bedenk wat je doelen zijn, neem op basis daarvan een besluit. De carry over van deadliften naar voetbal is so ie so niet heel duidelijke vind ik..

Mijn doelen liggen bij het voetbal, KT zie ik als een (noodzakelijk) hulpmiddel om die doelen te bereiken.

Laten zitten dan

Geen DL? Wel hypers enzo?

Terug
Naar boven