XXL Nutrition

Huntelaar's Log

gewoon lekker deadliften, niet te moeilijk doen :thumb:

powercleans?

• Topic Starter Topic Starter
onderbouwde meningen graag....

Dat is niet zo raar hoor aangezien jij de voorkeur geeft aan voetbal , dan neem ik aan dat jij 2 x daarvoor traint + een wedstrijdje op za - ga jij hiertussen ergens deadliften ( oefening die zeer belastend is voor je onderrug ) en dat in combinatie met je voetbaltraining gaat dat gegarandeerd klachten opleveren - wat denk jezelf als jij aanlegt voor een schot - die beweging heeft ook met je rug te maken - Je traint de Bor - is in jou geval dan genoeg;)

:roflol:

American football spelers, squatten en deadliften (meer powercleans) ook heavy en hun "breekbare" onderrug krijgt wel wat meer te voorduren.

powercleans zijn veel minder belastend dan deadlift.

Train meer core stability met zwitserse ballen. Als voetballer moet je dat toch aanspreken ;)

Beperk dit topic tot loggen, het is namelijk een trainingslog. Ik heb het al een keer helemaal geschoond, ga het niet nog een keer doen.

:roflol:

American football spelers, squatten en deadliften (meer powercleans) ook heavy en hun "breekbare" onderrug krijgt wel wat meer te voorduren.

we hebben het hier over een jochie van 14 en niet over american football spelers , dit is niet zo vergelijkbaar wat je hier nou opschrijft ???

waar blijft de training hunter?

Nog steeds niet? :D

waar blijft de training hunter?
Die post ik morgen... Heb nu geen tijd:D:D:D

Niet nu om de training te posten, ik train wel...2 keer in de week...

zie hierboven

hij zou toch eenmaal per week trainen ???

2 keer dus...

je hebt wel tijd om te rageren op andersmans logs en geen tijd om ons te informeren over je vorderingen - hunter toch

Training van gisteren:

Benchpress
8x30kg PR
7x30kg
6x30kg
6x30kg

Hyperextensions
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg PRveel te easy...

Lat Pulldown
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Side Raises
5x7kg
5x7kg
5x7kg
5x7kg Niet echt bepaald strikt...

Squat
Techniek, ging wel lekker kwam aardig diep voor mijn doen. Rekken en strekken helpt...

Standing calf rasises op apparaat
12x170kg
12x170kg
12x170kg No full-ROM

Abdominal Crunches
10x40kg?
10x40kg?
10x40kg?

Legextension
10x25kg
10x25kg
10x25kg

nog wat legpresses

leuke training , wel je kg's opschrijven , ook als het in jouw ogen niks voorstelt

Heb ik toch gedaan?

Zal Donderdag iig een PR maken op Bench en Lat Pull (al is het maar 1 rep meer:D)
Die Hypers zijn me echt te licht.... Ik zal morgen eens goodmornings uitproberen

Squat was alleen met stang...

Gaat goed Huntelaar;) Gewoon lekker bezig zijn met trainen en een goede techniek opbouwen. Dat is je doel toch? Later komen de gewichten wel.

Succes man!:D:thumbs:

Terug
Naar boven