Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bench 30 en calfraise 170 haha... grapjas.
Je zal vast "iets" 170 gedaan hebben maar jij wilt zeggen dat je 170kg in je nek kan leggen (smith) en dan de calfjes laten raisen?!

er staat toch ook dat het machine is? Met je schouders onder twee van die dingen en dan helemaal naar beneden en helemaal omhoog...

eigelijk hoort je schouder onder 1 zon ding genaamt barbell en niet een of ander raar ding![]()

eigelijk hoort je schouder onder 1 zon ding genaamt barbell en niet een of ander raar ding![]()
Zulke rare dingen kan je goed gebruiken wil je je kuiten goed trainen...

Zulke rare dingen kan je goed gebruiken wil je je kuiten goed trainen...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zoiets bedoelt hij volgens mij.

zijn klote dingen krijg er ene bloeduitstorting van in me nek beter die zittende
zijn klote dingen krijg er ene bloeduitstorting van in me nek beter die zittende
dat weet ik nog zo net niet.pak echt genoeg me kuiten met de zittende.Bloeduitstortingen trekken zo weg.
En seated spreekt niet exact dezelfde spier aan als standing.
dat weet ik nog zo net niet.pak echt genoeg me kuiten met de zittende.
Standing calve raise pak je een ander spiergedeelte in de kuit als dat je het zittend doet.
, maar toch een sterke calf raise hunterokey duidelijk dus het beste is om bijde apperaaten te pakken. 3 setjes van 10-8-6Je kuiten bestaan eigenlijk uit twee spieren. Samen genaamd de triceps surae.
De M. soleus. Die alleen over de enkel loopt. Die pak je dus zowel zittend als staand.
De M. gastrocnemeus. Die werkt zowel over de enkel als over de knie. Door de oefening zittend te doen, verkort je deze spier al, waardoor hij minder kracht kan leveren. Deze spier pak je dus vooral staand.