MuscleMeat

Huntelaar's Log

• Topic Starter Topic Starter
Thx mensen!

Ik heb vandaag heel erg last van mijn hams en kont... Van de squat gisteren.... Terwijl het maar 35 kg was... Ik heb vannacht wel maar een paar uurtjes kunnen slapen, misschien komt het daar door? Ik hoop dat het morgen over is want anders kan ik niet squatten donderdag...

Ja die kans is er wel man. Als ik zwaar heb getraind en die nacht weinig rust heb ik kan ik zeker weten rekenen op spierpijn. Daarom vermijd ik liever trainen voor het uitgaan enzo.

Als je echt heel erg spierpijn hebt kun je beter ff een uurtje gaan liggen, dat doet een mens goed ;)

Als je werkelijk gigantisch wil worden moet je maandag maar ff langs kelderkanker komen, wij trainen meestal rond 4 uur.

Thx mensen!

Ik heb vandaag heel erg last van mijn hams en kont... Van de squat gisteren.... Terwijl het maar 35 kg was... Ik heb vannacht wel maar een paar uurtjes kunnen slapen, misschien komt het daar door? Ik hoop dat het morgen over is want anders kan ik niet squatten donderdag...

Hoppa in je bedje en nu!!!!

groot hoeft niet per se, wel in lengte groot....
sterk wil ik wel worden!

Maar spijbelen doe ik niet aan...

woensdag 4 uur, last chance

kan ik ook niet...

Ik train altijd dinsdag en donderdag in de avond...
Wie is g-men?

Ik zag gisteren iemand met meer dan 100kg benchen en hij deed ook incline dumbbell presses met 42 kg... Wie is dat?

Met die instelling ga je het helemaal maken ;) :roflol:

Thx mensen!

ik denk dat de reden is:D

Vannacht weer niet goed geslapen en had dus veel last van mijn hams..

Met gym vandaag gingen we een vijverloop doen....3300 meter was de afstand. 75% van het parkoers was grind en het ging ook wel wat op en af...

Ik heb die 3300 meter in een tijd van 12:49 afgelegd wat een nieuwe schoolrecord is...

Ik heb tijdens de vijverloop niet echt last van mijn hams gehad maar nu komt het weer... Ik ben ook helemaal kapot en voel het overal... Ik kan vanavond dus helaas niet trainen... En ga supervroeg mijn bed in!

Ok tnq,

Iedereen moet doen wat hij aankan, maar is dat niet een beetje mager voor 3 mnd. trainen?

Ik train nog niet eens 3 maanden...

Terug
Naar boven