XXL Nutrition

Huntelaar's Log

Topdoel.

Hunt wil gewoon lomp sterk worden, maar wel gewoon lekker de g-star t-shirtjes aan kunnen en het lieftst maat S. Maar ik bedoel die jongen heeft al genoeg bereikt, basisspeler bij ajax, Topscorer Eredivisie. Lekker goaltje gisteren btw, alleen jammer van die penalty.

Hunt wil gewoon lomp sterk worden, maar wel gewoon lekker de g-star t-shirtjes aan kunnen en het lieftst maat S. Maar ik bedoel die jongen heeft al genoeg bereikt, basisspeler bij ajax, Topscorer Eredivisie. Lekker goaltje gisteren btw, alleen jammer van die penalty.

Mijn doelen niet belachelijk maken he!

Wie wil er nou massa? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik speel alleen met die gewichten voor kracht...

Want mijn doelen liggen in het profvoetbal...

Dit is een jongen van 14 uit groningen, niet een van 25 uit amsterdam, dat jullie het weten :roflol:

Je kan prima sterker worden, zonder extreem breed te hoeven zijn.

Het is toch schitterend om massa erbij te krijgen? :D

Ik snap hem wel een beetje. Zit soms met hetzelfde probleem maar het is maar tijdelijk. Ik ga nooit pro voetballer worden fso. Alleen wil ik dit jaar nog 1stes van mijn klas zijn in het lopen :) . En daarna ga ik dan zwaar gaan fitnissen , gedaan met lopen. Of toch het lopen dat ik nu doe en beentjes trainen :D

Maar GL met die kracht , je kan best wel wat kracht bijkrijgen zonder extreem aan massa te gainen , maar meestal gaan ze toch samen.

Terug
Naar boven