HCH
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vannacht weer niet goed geslapen en had dus veel last van mijn hams..
Met gym vandaag gingen we een vijverloop doen....3300 meter was de afstand. 75% van het parkoers was grind en het ging ook wel wat op en af...
Ik heb die 3300 meter in een tijd van 12:49 afgelegd wat een nieuwe schoolrecord is...
Ik heb tijdens de vijverloop niet echt last van mijn hams gehad maar nu komt het weer... Ik ben ook helemaal kapot en voel het overal... Ik kan vanavond dus helaas niet trainen... En ga supervroeg mijn bed in!
Goeie eerste postMisschien kun je dan beter gaan hardlopen want je wordt toch nooit groot.

Die jongen is 14 laat hem lekker, waarschijnlijk masturbeert hij zichzelf suf.
Maar inderdaad, hij is 14 en heeft nog een zee van tijd.Niet zo nichterig man gewoon trainen man Hunt. Als je perse cardio wil doen, zoek je gewoon een strakke chick uit je klas(Er zat vast wel een strakke 14 jarige sletje in je klas zitten) Ze beginnen tegenwoordig steeds vroeger dus hier hoef je niet lang naar te zoeken,vervolgens breng je dr naar huis. En ik neem aan dat je dan verder weet wat je daarmee moet doen ?
ThanksOk, heb niet je gehele log doorgelezen.
Nouja succes in ieder geval,
Get those weights up![]()
Relax...
Hoef geen massaMisschien kun je dan beter gaan hardlopen want je wordt toch nooit groot.
...Gaat ff niet echt lekker of wel,
Miss een keer weekje rust pakken?
heb dinsdag toch getraind...Weekje rustHij heeft nog niet eens getrained, hoezo rust..
euh nee...Die jongen is 14 laat hem lekker, waarschijnlijk masturbeert hij zichzelf suf.
...
wat zeuren jullie dan?Maar inderdaad, hij is 14 en heeft nog een zee van tijd.
Hoef toch geen massa!Als je zoveel blijft cardio'en gaat die massa er ook niet komen he. Train hard eet je de t*fus en slaap veel. Het klinkt zo simpel, en dat is het ook.
...
...Niet zo nichterig man gewoon trainen man Hunt. Als je perse cardio wil doen, zoek je gewoon een strakke chick uit je klas(Er zat vast wel een strakke 14 jarige sletje in je klas zitten) Ze beginnen tegenwoordig steeds vroeger dus hier hoef je niet lang naar te zoeken,vervolgens breng je dr naar huis. En ik neem aan dat je dan verder weet wat je daarmee moet doen ?
wat je tips noemt...nou hunt, genoeg tips voor de rest van het jaar, lijkt me zo![]()

...
Relax...
Hoef geen massa
...
...
Hoef toch geen massa!
...
...
...

Met die instelling ga je het helemaal maken, wat is je doel als je geen massa wil?![]()