XXL Nutrition

Huntelaar's Log

onzinnig geleuter van een beginner .
als je iets meer kennis had op dit gebied zou je niet zo praten.

los is altijd beter dan een geforceerde bewegingsbaan, maar als jij goed staat in de smith en het allemaal goed voelt moet je dat gewoon doen hoor

Ok mr smith, ga jij lekker door in de smith machine! Want je kan daar natuurlijk meer gewicht pakken! Want ja dat is natuurlijk wel de shit

• Topic Starter Topic Starter
Jorin, denk eens even logisch na, in de smith kun je echt de nadruk op bepaalde spiergroepen leggen. Heb je minder gedoe met assistence spieren. Maar ik ga ook wel los squatten...

Behalve als ik er ben, dat ben je op de smith aangewezen.

Off topic:waar

On topic:huntelaar gewoon zo doorgaan :D

Haha, hij mag dan wel "beginner" zijn maar hij heeft wel gelijk.. los squat is gewoon beter, feit. Dat jij het in de smith beter in je bovenbenen "voelt" wil nog niet zeggen dat het beter is.

Jorin, ons squat monster :roflol: Waarom zouden de pro's dan soms niet squatten in de smith, het heeft echt wel een doel hoor.

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat los squatten veel beter is. Ik heb ongeveer 2 jaar in de smith gesquat, en kampte steeds met blessures. Nu squat ik een half jaar los en heb ik nooit meer blessures. En mijn benen waren altijd een van de slechtere spiergroepen, maar sinds ik los squat een van de betere.

Los squatten dus. Af en toe in de smith squatten is trouwens wel goed voor afwisseling, maar zorg dat losse squat je hoofd oefening voor de benen is.

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat los squatten veel beter is. Ik heb ongeveer 2 jaar in de smith gesquat, en kampte steeds met blessures. Nu squat ik een half jaar los en heb ik nooit meer blessures. En mijn benen waren altijd een van de slechtere spiergroepen, maar sinds ik los squat een van de betere.

Los squatten dus. Af en toe in de smith squatten is trouwens wel goed voor afwisseling, maar zorg dat losse squat je hoofd oefening voor de benen is.

Welke blessures?

Jorin, ons squat monster :roflol: Waarom zouden de pro's dan soms niet squatten in de smith, het heeft echt wel een doel hoor.

Een jongen van net 14 met een pro bb'er vergelijken:rolleyes:

Leer eerst maar goed los squatten, in een later stadium mag je naar de smith machine kijken.

Een jongen van net 14 met een pro bb'er vergelijken:rolleyes:

Leer eerst maar goed los squatten, in een later stadium mag je naar de smith machine kijken.

Vergelijk ik hem? ik Zeg enkel dat in de smith squatten ook wel goed is voor sommige doelen.

Voor sommige doelen is het wel nuttig, maar dus niet voor iemand van 14 die net begint.

Ik squat regelmatig in de smith en regelmatig los , - voordeel van de smith is idd dat je eens iets meer kan pakken zonder dat je zorgen hoeft te maken dat je achterover valt of iets dergelijks - smal pak ik altijd de smith - parallel wissel ik af - Los is idd beter maar met de smith is niks mis mee ter afwisseling

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan beter compounds doen of niet?
Als ik terug ben van weekje vakantie ga ik een wat meer compoundsschema doen, een fullbodyschema....

Eerst compounds doen, dan aanvullen met isolatie oefeningen en genoeg eten.

Terug
Naar boven