- Waardering
- 2
wat is dat nou voor bullshit, ga jij lekker squatten in de smith. K*t beweging die je dan maakt, trekt op niks
+111111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dat nou voor bullshit, ga jij lekker squatten in de smith. K*t beweging die je dan maakt, trekt op niks
Wat is dat nou voor bullshit, ga jij lekker squatten in de smith. K*t beweging die je dan maakt, trekt op niks
onzinnig geleuter van een beginner .
als je iets meer kennis had op dit gebied zou je niet zo praten.
Jorin, denk eens even logisch na, in de smith kun je echt de nadruk op bepaalde spiergroepen leggen. Heb je minder gedoe met assistence spieren. Maar ik ga ook wel los squatten...
Behalve als ik er ben, dat ben je op de smith aangewezen.

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat los squatten veel beter is. Ik heb ongeveer 2 jaar in de smith gesquat, en kampte steeds met blessures. Nu squat ik een half jaar los en heb ik nooit meer blessures. En mijn benen waren altijd een van de slechtere spiergroepen, maar sinds ik los squat een van de betere.
Los squatten dus. Af en toe in de smith squatten is trouwens wel goed voor afwisseling, maar zorg dat losse squat je hoofd oefening voor de benen is.
Jorin, ons squat monsterWaarom zouden de pro's dan soms niet squatten in de smith, het heeft echt wel een doel hoor.

Een jongen van net 14 met een pro bb'er vergelijken
Leer eerst maar goed los squatten, in een later stadium mag je naar de smith machine kijken.
Voor sommige doelen is het wel nuttig, maar dus niet voor iemand van 14 die net begint.