huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerst compounds doen, dan aanvullen met isolatie oefeningen en genoeg eten.
hahahaha ik zie hier dat de smith machine hier tot de grond toe wordt afgekraakt door sommige experts...
smith squats zijn helemaal nog niet zo verkeerd. En je kunt wel degelijk nadruk leggen op bepaalde spiergroepen in de smith. Je kunt bijvoorbeeld iets naar voren staan en een beetje "hangen in de stang", waardoor je een andere krachtsinwerking krijgt en meer nadruk op je gluteus/hams legt.
Als je al jaren squat en dan ineens een tijdje in de smith gaat squatten, dan voorspel ik je dat je meer groeit en meer spierpijn krijgt. Want ik zal jullie eens een geheimpje vertellen....variatie does the trick.
Tuurlijk is een losse squat superieur aan een smith, zeker voor beginners zoals AlexT al aangaf, maar komop jongens een beetje meer respect voor dat mooie apparaat.
Deed een kameraad van me ook altijd, tot ie vorige week 200kg wou proberen. Drukte de hele smith naar achteren en klapte op z'n bek.
Ik heb vandaag al benen getraind dusja... Ga morgen denk ik niet squatten...
En ik train meestal 's ochtends. Misschien als ik terug van vakantie ben dat ik dan een keertje tegelijk met je train...
hadden wij ook altijd, die smith ging de lucht in.
eentje van ons ging daarom op de voorkant van de smith leunen als de ander z'n set deed.
Ik heb het niet over trainen, maar over uitleggen hoe je de hoofdoefeningen doet. Squat, deadlift, benchpress en barbelrow.
Probeer je te zeggen, "ivosnivo", dat "huntelaar" jouw b*ch gaat worden?