- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik vind nog best goed fysiek vriend. En zeker als je bedenkt dat je vegetariër bent, lijkt me toch lastig om dan voldoende eiwitjes binnen te krijgen (hoewel whey dan natuurlijk een uitkomst is!)
Eet je bijv wel eieren en vis? (Ken zelf aantal vega's die wel vis eten, maar geen vlees) Just wondering!![]()
Danku zeer! Inderdaad de eiwitten zijn lastig, ik eet vooral veel eieren, wat soja producten, drink veel melk en verder vul ik aan met whey. Ik eet geen vlees/vis, wel eieren en melk dus

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------
Nu ik je foto zie heb ik het idee dat ik je ken...
Je gezicht komt me zo bekend voor.
Beach proof body hoor!

thanks hummer!
---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------
Deloaden is overigens goed gelukt. Gisterennacht om 3 uur kotsend naar de wc gerend, de rest van de nacht om het halfuur boven de plee gehangen, helemaal niks binnengehouden tot gisterenavond, toen een half glaasje sap, een appel en een paar glazen water binnen gehouden, net een banaan en zodalijk ga ik me wagen aan een bak havermout. Man man wat heb ik me slecht gevoeld, ik kon geen 20 meter lopen zonder dat ik op adem moest komen. Was behoorlijk uitgedroogd en had spierpijn in heel mijn lichaam. Zal nu wel 2 kg lichter zijn, nou goed eten tot maandag om weer goed op kracht te komen.

Ja shrugs, 1e keer dat ik die oefening serieus doe dus speel daar nog op safe. Doe er rustig aan mee. Alle reps heb ik gehaald bij de 2-sets, maar bij de 3-sets wordt het al lastig, soms haal ik de laatste rep van een oefening bv. niet omdat het te zwaar is (RM getest bij 1 set) maar 1 rep is niet zon doodzonde vind ik.