mwah volgens mij valt dat wel mee. heb op kracht in ieder geval al een stuk gegained. zometeen heb ik laatste training van 2e cyclus maar heb woensdag al op verschillende oefeningen mijn gemeten maxes overschreden. ez curl zat ik vorige keer al op 25 kg terwijl dat eigenlijk mijn gemeten max is. ga zometeen proberen om 30 te curlen.
ja ja zeker heb een hele week niet getrained, was wel k*t want de drang naar het ijzer was groot! haha ja misschien goed idee denk alleen niet dat anderen dat leuk vinden.
heb trouwens ook wel het idee dat ik gegroeid ben (armen vooral), triceps lijken al een stuk groter en biceps ook al wat breder. maar zal misschien wel tussen de oren zitten.
Mjah als je nog semi-beginner bent zal het inderdaad ook niet zoveel uitmaken, en als je over je geplande maxes gaat dan zit t wel goed. Ik probeer me aan mn geplande gewichten te houden en dat is al zwaar genoeg
Haha man mijn SD was een hel! Zeker gezien mn 2 dagen kotsen hahahaha
Nou datzelfde heb ik met mn quads, ik keek gisteren in de spiegel en mn bek viel open, die zijn voor mn gevoel echt dikkk. Mn gewicht is nog wel tzelfde. Nouja, na mn sd was ie 76-77 en nu weer 78. Jouw gewicht?
Training vandaag, vrijdag 19 november
Smiddags geschaatst met n huisgenootje, 19:00 training:
[FONT=Calibri, sans-serif]military press 1x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
38 (moest 35 zijn, maar na een zakje superpump 250 én een schep supercharge kon ik het niet laten)[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]side raises licht voorovergebogen 1x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
10 [/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]french press + barbell curl 1x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
32,5 (easy)[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]toe press in leg press machine 2x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
70[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]flat bench press 2x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
55 (die iets zwaardere mp's hebben hier wel hun sporen nagelaten, tweede setje laatste twee reps flink grommen en lichte spot nodig gehad)[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
flyes 1x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
14[/FONT]
Squat 2x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
80 (eerste set easy, tweede iets pittiger, maar prima te doen)[/FONT]
Deadlift 2x15x110 + Barbell shrugs 1x15x110 (eerste set deads gingen wel, tweede set; potverdomme, ik heb ALLES moeten geven, na 7 reps over gegaan op mixed grip, rep 11-15 telkens een paar seconden op de grond moeten laten liggen, ik zag sterretjes, voelde niets meer, alleen die drang om dat k*tgewicht 15 keer de lucht in te krijgen. Vorm bleef overigens goed)[/FONT]
Leg curl 1x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
50[/FONT]
Cable row 2x15x[/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
50 (was echt op)[/FONT]
Cable crunches (niet gedaan, was misselijk, en ach die abs kunnen me reet roesten)[/FONT]
Deze training hoort in mn top 3 zwaarste trainingen ooit, was gesloopt.. Mezelf (en vriendin) getrakteerd op versgebakken chiabattabrood. 3 vegetarische burgers, 3 eieren, ijsbergsla en een klodder satesaus erover (voor instant growth!)
Groetennn