MuscleMeat

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

@Sayer, hoeveel wijk je van je 1rm af met 5x5 DL? Lijkt mij toch best slopend.. :o

@Sayer, hoeveel wijk je van je 1rm af met 5x5 DL? Lijkt mij toch best slopend.. :o

Mag je altijd in mijn log bespreken :D wil niet te veel off topic gaan!

Wat bedoel je met hoe veel wijk ik af? Ik probeer wat warm up setjes te doen, en dan af en toe 1 x rm te doen en dat dan de week erna verder uit te werken. Mijn DL is wel de oef die het meeste achterloopt. Dit door een foute houding, niet doordat het zo enorm slopend is.

• Topic Starter Topic Starter
laat die random isolatie eens weg, stick to the basics,
3x5 of 5x5 geen 3x5 4x5 en 5x5

je hebt te slechte genen om maar random iets te trainen

Had over je reactie heen gelezen.

Die 4x5 was omdat rep faalde, doe normaal 5x5 bench, bor en mp, 3x5 sq en 1x5 deadlift. Isolatie is na de 5x5 training en puur als assist bedoeld :p . Doe nu triceps als isolatie omdat die bench belemmeren, biceps voor obvious reason, kuiten en waarschijnlijk ga ik achterkant schouders ook als isolatie doen omdat mp vooral voorkant pakt.

isolatie is onnodig, zeker in beginfase

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 20:02 ----------

door veel te eten :)

Maar kwaad zal het niet kunnen :p.

Ben overigens verschillende oefeningen aan het uitproberen voor de spiergroepen. T is meer kijken welke oefeningen mij bevallen voor als ik split ga doen.

Maar kwaad zal het niet kunnen :p.

Ben overigens verschillende oefeningen aan het uitproberen voor de spiergroepen. T is meer kijken welke oefeningen mij bevallen voor als ik split ga doen.

Je steekt je energie en tijd beter in andere oef dan isolatie oef imo

ik geef het ook op

Goed topic

Haha 3 compound en max 3 isolatie oefeningen per training is wel te doen toch?

MAAR, waarom die isolatie oef, je focus zou toch op je compounds moeten liggen?

Bekijk het zo; als je een huis bouwt, dan zorg je toch eerst voor de fundering vooraleer je denkt aan welke gordijnhangers je wilt hangen?

Eerst basis, dan afwerken. Dus focus op je compounds dat je je basis hebt en dan verderwerken!

MAAR, waarom die isolatie oef, je focus zou toch op je compounds moeten liggen?

Bekijk het zo; als je een huis bouwt, dan zorg je toch eerst voor de fundering vooraleer je denkt aan welke gordijnhangers je wilt hangen?

Eerst basis, dan afwerken. Dus focus op je compounds dat je je basis hebt en dan verderwerken!

Daarom eerst compounds en daarna wat isolatie oefeningen :p

Terug
Naar boven