Fitness Seller

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

daarom groeien mijn discipelen wel en jij niet, omdat je niet luistert :)

daarom groeien mijn discipelen wel en jij niet, omdat je niet luistert :)

Of als je naar Sanca luistert :trollface:

Nee srs, ik zet nu zelf geen super PR's en dergelijke neer, maar neem het van me aan, je gaat spijt hebben van die iso oefeningen...ga eerst voor compounds voor x aantal weken.

Te veel squatten of deadliften? Enlighten us, waar baseer je te veel op?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja als ik te veel wank krijg ik een blauwe zak

maar 3x5 of 5x5 is echt niet te veel

beetje late reactie, maar rustig jongens haha:D

doelde op 3x per week squatten/deadliften omdat die zei dat die last had dacht ik misschien beter om dat te minderen? Zeg nergens dat squatten of deadliften slecht is so don't feel butthurt, sommige mensen hebben gewoon zwakke gewrichten en moeten rustig opbouwen. Sad but true.

beetje late reactie, maar rustig jongens haha:D

doelde op 3x per week squatten/deadliften omdat die zei dat die last had dacht ik misschien beter om dat te minderen? Zeg nergens dat squatten of deadliften slecht is so don't feel butthurt, sommige mensen hebben gewoon zwakke gewrichten en moeten rustig opbouwen. Sad but true.
Rustig opbouwen maar wel kuren :cool:

Ik snap je punt, maar bij zwakke gewrichten en licht opbouwen dat snap ik, maar waarom dan minderen in het aantal keer per week?

3 keer per week, de grote 3 5 x 5 met een lichter gewicht is ook een oplossing :D

Hoe krijg je 4600 kcal weg.

qft.

I xxzeikselzXXzZzYYy I telt alle kcal bij elkaar op middels goed/fout wel/geen schoon voedsel. hebben daar wel eens eerder een discussie over gehad.

wees eens eerlijk man

ik maak even een voorbeeld...

had hem al eens gepost bij wat eet je nu.
lijkt me leuk als mensen ook hun gebruikte ingredienten erbij zetten.

ik maak dit minimaal 1 keer per week.

voor de geinteresseerde>>rijsstschoteltje totaal:

zilvervliesrijst 400 gram ongekookt
tonijn 365 gram
sardines 215 gram
prei 165 gram
bosui 125 gram
paprika geel en groen 255 gram
knoflook 2 teentjes
tomatenpuree 136 gram
tonijnvocht 200 ml
olijfolie 10 ml
ketjap en kruiden

totaal netto gewicht 2,3 kilo
2650 kcal totaal (eet op onderhoud)

IMG464.jpg

IMG462.jpg

das 2,3 kilo op nagenoeg, mijns inziens schoon voedsel. jij bunkert dus nog eens 1000kcal meer weg....dan ik....

ik daag je uit. jij eet misschien wel 3500kcal maar ik geloof nooit dat je dat schoon doet.
Ik had net gereageerd :p

3x 250ml melk+50g oats + 20g whey = 1200 kcal
150 g kip + 100g rijst + olijfolie + groente = 800 kcal
Avondeten = 500 kcal (gemiddeld)
Aardbijen kwark = 500 kcal

Dus dat is al 3000 kcal + pinda's, ranja tijdens training, glas chocomelk 's ochtends..

verder valt me wel op, dat jij is staat bent elk topic te hijacken, maar dat inhoudelijke vragen of verwijten in jouw eigen topic nu heel resoluut door jou worden gemeden?

hoe zit dat I xxzeikselzXXzZzYYy I?

niettemin wel eerlijk gezegd hebbende, dat ik het indrukwekkend vind dat je traint, had ik niet verwacht.

(ook al is het eens per week met juice?????) :o

succes.

Schoon voedsel :$

• Topic Starter Topic Starter
je snapt wel wat ik bedoel, niet teveel verzadigde vetten.:o

Mijn verzadigde vetten vallen best mee. Buiten chocomelk om is alles vrij clean.

Daarnaast is teveel onverzadigd ook niet goed.

En een voedingsschema werkt voor mij niet echt vanwege onregelmatige uren. Probeer gewoon zo clean mogenlijk te eten en ben ondertussen wat met maaltijden aan het spelen om te kijken wat lekker is en makkelijk in te vriezen/opwarmen.

Nu maak ik me er ieder geval niet zo druk om. Eet genoeg groente en fruit en probeer verder zo gezond mogenlijk te eten. Die paar glazen chocomelk per dag gaan echt niet mijn progressie tegen houden :p

Overigens is streef om de dag trainen. Alleen afgelopen paar dagen niet aan toe gekomen :p

gast, verzadigd of niet... ga eten als een echte man.
je weegt 65kilo ofzo aan je pics te zien, dus waarom zou je je druk maken om wat vieze kcals?

gast, verzadigd of niet... ga eten als een echte man.
je weegt 65kilo ofzo aan je pics te zien, dus waarom zou je je druk maken om wat vieze kcals?

Dus chocomelk is niet voor echte mannen?:p

En ik maak me er ook niet druk om, probeer gewoon zo veel mogelijk clean te eten maar kebab en Chinees gaat er vaak zat in..

Overigens woog ik begin juni vorig jaar 53.4 kilo en nu 71 ofzo en dan heb ik ook nog 3 maanden stil gestaan dus uiteindelijk is t allemaal zo slecht nog niet

choco is prima voer man, vooral voor de begin kilo's.
zolang je buik / spiegel er "normaal" uitziet is er niets aan de hand toch.
Gewoon veel chinees eten

choco is prima voer man, vooral voor de begin kilo's.
zolang je buik / spiegel er "normaal" uitziet is er niets aan de hand toch.
Gewoon veel chinees eten

Bij mij zitten er al bijna 20 begin kilo's aan dan :roflol:

En Chinees is volgens mij wel redelijk gezond, groente kip saus en rijst, kan niet zoveel slechts aan zijn:p

Word er hier nog gelift?

In! Waarom heb ik dit niet eerder gezien ???

Terug
Naar boven