XXL Nutrition

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

In

Ik zou gewoon een splitschema gaan volgen met bench, squat, Deadlift en evt. MP op 5x5, en de rest van de oefeningen op 6-12 reps. 3x per week squatten of deadliften trek ik zelf niet (en jij ook niet echt blijkbaar omdat je steeds moet deloaden). Dus beter gewoon 1x per week goed trainen. Je traint uiteindelijk voor massa en niet voor kracht.

Niet zo'n ding :p en op bankje dat ik heb lukt t ook niet. Misschien eens kijken of wat te improviseren valt.

Zouden pinda's eigenlijk verteren als je ze heel doorslikt? :o

Waarom zou je dat doen?? :D

Reg Park deed dit zo op een gewoon bankje :p

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 17:21 ----------

Hoe lang train je per sessie ongeveer als je in fase 3 zit? Lijken me echt heel erg langdurende trainingssessies te worden.

(Sorry voor topic hijack)

Heb deel 3 nog niet meegemaakt, deel 2 doe ik nu 1 uur tot 1.5 uur over

Kcal gaat globaal geziem per week. Alsof je vetter wordt wanneer je de ene dag wat meer eet dan de ander :o

T duurt 24/48 uur voor eten om te verteren. T zal echt geen drol uitmaken of ik nu die 1000 kcal pak of morgen ochtend :o

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 23:01 ----------

Streef is denk ik 80-85 kilo op 8%.
Extreem breed is voor mij ook niet nodig, liever droog op een gewicht dat t nog redelijk vast te houden is zonder hele gekke dingen te doen.

idd gwn massa. Wil de 92kg halen, dan kan ik cutten naar 85kg en daar op blijven zitten totdat ik op 8% sta.
85kg bij 1m86 @8% is namelijk mn einddoel:)

De lengte en het gewicht heb ik al gehaald, nu het vp nog:cool:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/angelus-log-284335/index22.html#post7574095

race?:eyebrow:

In on reltopic

Je bent wel echt weak as phuck man, zelden mensen gezien met zulke slechte beginstats

Genoeg oefeningen voor triceps; Skullcrushers, CGBP, Overhead extensions, gay ass dumbbell kickbacks enz.

• Topic Starter Topic Starter
In

Ik zou gewoon een splitschema gaan volgen met bench, squat, Deadlift en evt. MP op 5x5, en de rest van de oefeningen op 6-12 reps. 3x per week squatten of deadliften trek ik zelf niet (en jij ook niet echt blijkbaar omdat je steeds moet deloaden). Dus beter gewoon 1x per week goed trainen. Je traint uiteindelijk voor massa en niet voor kracht.

T is meer deloaden vanwege knie problemen :p .

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 18:24 ----------

Genoeg oefeningen voor triceps; Skullcrushers, CGBP, Overhead extensions, gay ass dumbbell kickbacks enz.

Correct maar vind ze niet echt fijn, triceps pulldown is een fijnere oefening :p

En lat pulley geeft sowieso meer mogelijkheden.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 18:25 ----------

In on reltopic

Je bent wel echt weak as phuck man, zelden mensen gezien met zulke slechte beginstats

:roflol:

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 18:25 ----------

Dat win jij toch wel :sad:

Dus je gaat alleen pushdowns doen voor triceps?

Werken is ook niet leuk maar moet helaas ook. Toch?:trollface:

hoeveel pakken chocomel drink jij per dag ? als ik jouw stats had zou het toch minimaal 2 zijn, dan heb je al bijna 1800 kcal

hoeveel pakken chocomel drink jij per dag ? als ik jouw stats had zou het toch minimaal 2 zijn, dan heb je al bijna 1800 kcal

1 maar en een shake met 1100 kcal dus dat is al bijna 2000 kcal :o

Rest aan vast voedsel

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 18:32 ----------

Dus je gaat alleen pushdowns doen voor triceps?

Werken is ook niet leuk maar moet helaas ook. Toch?:trollface:

Ik doe alleen assists op dit moment :p

Was vergeten vorige training af te vinken op mijn telefoon dus had hem nog een keer gedaan. Nouja toen ik het realiseerde maar afgemaakt. Faalde op bench tijdens 4e setje dus ga sowieso triceps isolatie oefening(en) toevoegen als assist. Denk dat ik toch maar latpulley ga halen voor triceps pushdown omdat ik niet echt een fijne freeweight oefening er voor kan vinden. Squatten ging prima alleen wel iets last van knieën, ga maar eens glucosamine proberen.

Training was:

3x5x45 squat (easy, wel iets last van knieën)
4x5x55 bench (faalde op laatste rep)
5x5x47,5 bor (ging redelijk makkelijk)
5 random (isolatie) oefeningen voor armen en rug

Volgende keer bench terug naar 45 en weer ff goed op techniek focussen

Ik dacht dat bedoeling was de 3 oefeningen 5x5 te doen?

chickenAnimated.gif

met genoeg roids kan je me verslaan:)

laat die random isolatie eens weg, stick to the basics,
3x5 of 5x5 geen 3x5 4x5 en 5x5

je hebt te slechte genen om maar random iets te trainen

Ja en ik bedoel ook dat je knieproblemen of bijv. rugproblemen krijgt door overtraining (lees: teveel squatten en deadliften).

Hmm, denk eerder dat het de techniek is. Bij deadlift heb ik nergens last van.. Misschien niet meer atg squatten :p

Terug
Naar boven