XXL Nutrition

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
Of je leest het even zelf.
"Als ik na de training nog puf over heb wat isolatie oefeningen"
Waar ik vervolgens advies op geef dat het verstandig voor hem is om daarmee zijn chest extra mee aan te pakken.

Heb ik ook overwogen maar borst gaat toch aardig mee hoor :p . Isolatie nu vooral armen en kuiten, zeker triceps zijn bij mij beperkend op benchpress

Is voor dit fysiek gekuurd? Wat zonde van de kuur man! Succes met je doelen though!

Leuk hoor zo'n log maar ik dacht dat was om je trainingen te posten? Ik heb 1 keer iets gezien over 25kg squat.

:o er staat er ergens 1 verstopt. Morgen weer trainen :p

Je training:

crunches: 24 setjes x 15 reps
swissball bouncing against wall: 18 setjes x 12 reps
hanging ape: 10 setjes x 12 reps
cable cuddling: 3 minutes
pink adidas dumbbell bench sit: 1 set x 3 reps (verzuring, dus gestaakt)
looking @ squats: 4 minutes

cardio op steps: 1:30 uur

Maar ik blijf in ! Ergens moet het goedkomen kerel

:D

Goed idee om een dagcafé te openen. :)

Waar ben jij trouwens zo druk mee dat je niet kan trainen?

hoe vaak per week red je dit? Volgens mij maar paar keer per week of niet

True, zat eerst gemiddeld op 3500-3600 kcal maar gainde daar goed op toen ik net vrij was. Nu niet meer dus dan maar met 500 kcal verhogen :p

Ga t vandaag wel halen als het mee zit :)

4000 hoef je geeneens moeite voor te doen

als je genoeg chocomel drinkt :$

Tentamens leren o.a. Familie zooi enz.

Al moet ik toegeven dat t ook wel een deel luiheid was :o

Denk het laatste. Aangezien je hier schijnbaar al weer de hele dag aan het posten bent.

Wil je niet afzeiken maar kom met je ballen van die stoel af en ga trainen. Als je nu al de discipline al niet hebt kun je beter stoppen. Er komen nog heel wat keer dat je echt geen zin hebt.

Denk het laatste. Aangezien je hier schijnbaar al weer de hele dag aan het posten bent.

Wil je niet afzeiken maar kom met je ballen van die stoel af en ga trainen. Als je nu al de discipline al niet hebt kun je beter stoppen. Er komen nog heel wat keer dat je echt geen zin hebt.

Haha true dat. Gewoon weer herpakken en verder knallen. Was gewoon een beetje demotiverend niet meer in gewicht te stijgen. Nu gewoon 4000 kcal/dag en over maandje verder kijken :p

Haha true dat. Gewoon weer herpakken en verder knallen. Was gewoon een beetje demotiverend niet meer in gewicht te stijgen. Nu gewoon 4000 kcal/dag en over maandje verder kijken :p

Met een 3 of 4 dagen split heb je dat demotiverende gedoe niet meer. Als je bijvoorbeeld een week later niet meer gewicht kan benchen kun je vaak wel op bijvoorbeeld flye's meer pakken. Oftewel groeien.

K*t ecto, waarom vertel jij me niet dat jij een log hebt :mad:

En hoe kan die al 13 pagina's hebben in like 5 dagen ofzo?

/.In

succes :D

Terug
Naar boven