XXL Nutrition

Ibiza (24/7)

Anoniem_1987_2

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
42
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
'Hard' feesten is erg relatief geworden in deze scene, tenminste in Nederland dan. Vooral bij house de laatste jaren is het voornamelijk een bijeenkomst van wit snuivers met hun glimmende look en long drink. Het was al erg, maar nu gaat 't nergens meer over. House nooit echt m'n ding geweest.

Techno is wel heerlijk maar het sociale XTC/GHB sfeertje en echte liefhebbers als publiek is sinds de laatste jaren verwaterd en hoofdzakelijk meer trendy divers publiek geworden.

Maar Ibiza zal stukken beter zijn dan al die andere plaatsen in Europa waar de afschuw van skihut muziek en populaire eurodance deuntjes je oren in kruipen op elke straathoek. Bovendien had ik begrepen dat entree tenminste ook degelijk wordt gevraagd, en dan krijg je aankleding en geen propers op straat en tentje in tentje uit mentaliteit.

Ibiza ziet er uit als gericht kiezen per avond.

die nikkie is echt lekker

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap wat je bedoelt. Zelf erger ik me ook aan die schud-je-billen-house gasten die woest van de coke voor het podia langs schuren.

Ga zelf nog maar een jaar of 5 naar techno feesten en zie flinke diversiteit wat betreft het publiek, al hangt dat ook sterk af van de locatie en feest zelf.

Ben jij zelf uiteindelijk nog naar Ibiza gegaan?

ibiza heeft veel van zijn glorie verloren, strengere wetgeving, te veel geldklopperij etc

ibiza heeft veel van zijn glorie verloren, strengere wetgeving, te veel geldklopperij etc

Veel van zulke partycapitals zijn veel van hun glorie verloren. ben persoonlijk nooit op ibiza geweest maar het lijkt me wel gaaf om het mee te maken.

PAG is ook niet slecht. chek maar op youtube PAG, papaya

Dat betekent dat haar hormoon huishouding een noot is waar menig man moeite voor moet doen om die te kraken en bij te houden. :thumbs:

Maar nu je het zegt, bevorderend voor kriebelende ballen is het allerminst.

Alle 'hippe' uitgaansgebieden/feesten/plaatsen zijn extreem overrated..

vind haar maar helemaal niks. te brede kaken, te grof gezicht. hou toch iets meer van "fijnere" gezichtjes.

ik vind trouwens het uitgaan, de feesten erg veranderd. voor een dikke 10 jaar geleden was er veel meer tlc en gewoon lekker chill. best jammer eigenlijk.

We zouden dit jaar eigenlijk al gaan maar denk toch dat het volgend jaar zeker wel moet gaan gebeuren!!

Dit moet je toch een keer meegemaakt hebben!!

Denk alleen niet dat je uitgerust terug komt van zo'n vakantie:P naja dan maar een weekie er achteraan om bij te komen haha

We zouden dit jaar eigenlijk al gaan maar denk toch dat het volgend jaar zeker wel moet gaan gebeuren!!

Dit moet je toch een keer meegemaakt hebben!!

Denk alleen niet dat je uitgerust terug komt van zo'n vakantie:P naja dan maar een weekie er achteraan om bij te komen haha

wij zijn ook van plan om volgend jaar te gaan, maar moeten maar ff kijken of wij het allemaal financieel gaan redden. er worden daar toch best veel centjes uitgegeven hehe.

ben er 2 jaar geleden geweest. Was toen zeker wel top.

Alleen hoorde ik dat er sinds afgelopen jaar ook gasten komen van gogo tours...........alles naar de klote dus......14 jarige klote pubers

ben er 2 jaar geleden geweest. Was toen zeker wel top.

Alleen hoorde ik dat er sinds afgelopen jaar ook gasten komen van gogo tours...........alles naar de klote dus......14 jarige klote pubers

Dit meen je niet... :mad:
zit zelf ook te kijken voor volgend jaar maar nu ik dit hoor is het wel echt beroeerd! ochjaa ze gaan wel aan de kant :cool:

Ik denk dat op een gegeven moment alles een herhaling van een herhaling wordt.
Hoe gekker, harder en extravaganter kun je het nog maken??

Op een gegeven moment wordt je blasé, je hebt het immers allemaal al een keer gezien en beleefd.
Wat er gebeurt op een beetje goed feest is hetzelfde als wat er begin jaren 90 plaats vond.
Alleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC) :)

Terug
Naar boven