Fitness Seller

Ibiza (24/7)

Als je wilt feesten moet je naar Porto Seguro gaan in Brazil :thumbup:

Die plek is de shit.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een lekkere geile wijven daar!
Ik weet waar ik volgend jaar op vakantie ga:D

die kin doet me zwaar denken aan die gast van the mask
files.php?file=The_Mask_407006663.jpg

ben er 2 jaar geleden geweest. Was toen zeker wel top.

Alleen hoorde ik dat er sinds afgelopen jaar ook gasten komen van gogo tours...........alles naar de klote dus......14 jarige klote pubers

Zou ik me niet teveel zorgen om maken de meeste hebben net genoeg geld bij zich om 1 keer binnen te komen bij een discotheek :P

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Ik denk dat op een gegeven moment alles een herhaling van een herhaling wordt.
Hoe gekker, harder en extravaganter kun je het nog maken??

Op een gegeven moment wordt je blasé, je hebt het immers allemaal al een keer gezien en beleefd.
Wat er gebeurt op een beetje goed feest is hetzelfde als wat er begin jaren 90 plaats vond.
Alleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC) :)

Dope zal daar ook wel aan de prijs zijn of niet?

Maja zelf meenemen is ook geen optie lijkt me :P

Zou ik me niet teveel zorgen om maken de meeste hebben net genoeg geld bij zich om 1 keer binnen te komen bij een discotheek :P

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Dope zal daar ook wel aan de prijs zijn of niet?

In Ibiza? Lijkt me niet, mits je een enigszins betrouwbare bron weet te regelen. In Spanje kan je tegen een mooie prijs een goede witte neus halen..

Alleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC) :)
De MDMA is gewoon nog hetzelfde hoor, alleen de kwaliteit van de XTC pil opzich is wat minder geworden. Gelukkig heb ik altijd nog goeie ;)

Verder zal het met 14jarige koters 100% meevallen aangezien je gemiddeld 50,- euro entree betaald bij een club en 8,- euro voor een pilsje.

• Topic Starter Topic Starter

Dat ligt aan de hoeveelheid. Ik wil zelf het risico ook niet lopen, maar een maat van me neemt er iedere vakantie een kleine hoeveelheid mee. Pilletjes dan, geen sos oid.

De MDMA is gewoon nog hetzelfde hoor, alleen de kwaliteit van de XTC pil opzich is wat minder geworden. Gelukkig heb ik altijd nog goeie ;)

Gewoon minder mg per pil, thats all.

Volgens mij is dat hele mdma te kort verhaal ook overrated. Komen steeds sterkere bommetjes hier.

Dat ligt aan de hoeveelheid. Ik wil zelf het risico ook niet lopen, maar een maat van me neemt er iedere vakantie een kleine hoeveelheid mee. Pilletjes dan, geen sos oid.

Volgens mij is dat hele mdma te kort verhaal ook overrated. Komen steeds sterkere bommetjes hier.
MDMA was legaal in china, nu staat er de doodstraf op.

Minder mg mdma = slechtere kwaliteit ;)

En zoals ik al zei, hier ook niets te klagen ;)

:roflol: @ kin van nikkie

Terug
Naar boven