apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC)![]()
Als je wilt feesten moet je naar Porto Seguro gaan in Brazil
Die plek is de shit.
Daarom is het ook zo'n vette locatie, het is niet bekend buiten Brazil.Nu nog steeds.
Heb ik serieus nog nooit van gehoord. Brazil lijkt me ook wel een super vakantie land.
die kin doet me zwaar denken aan die gast van the mask
ben er 2 jaar geleden geweest. Was toen zeker wel top.
Alleen hoorde ik dat er sinds afgelopen jaar ook gasten komen van gogo tours...........alles naar de klote dus......14 jarige klote pubers

Ik denk dat op een gegeven moment alles een herhaling van een herhaling wordt.
Hoe gekker, harder en extravaganter kun je het nog maken??
Op een gegeven moment wordt je blasé, je hebt het immers allemaal al een keer gezien en beleefd.
Wat er gebeurt op een beetje goed feest is hetzelfde als wat er begin jaren 90 plaats vond.
Alleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC)![]()

Zou ik me niet teveel zorgen om maken de meeste hebben net genoeg geld bij zich om 1 keer binnen te komen bij een discotheek
---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------
Dope zal daar ook wel aan de prijs zijn of niet?
Maja zelf meenemen is ook geen optie lijkt me![]()
De MDMA is gewoon nog hetzelfde hoor, alleen de kwaliteit van de XTC pil opzich is wat minder geworden. Gelukkig heb ik altijd nog goeieAlleen toen was er nog goede MDMA (grondstof voor XTC)![]()

De MDMA is gewoon nog hetzelfde hoor, alleen de kwaliteit van de XTC pil opzich is wat minder geworden. Gelukkig heb ik altijd nog goeie![]()
MDMA was legaal in china, nu staat er de doodstraf op.Dat ligt aan de hoeveelheid. Ik wil zelf het risico ook niet lopen, maar een maat van me neemt er iedere vakantie een kleine hoeveelheid mee. Pilletjes dan, geen sos oid.
Gewoon minder mg per pil, thats all.
Volgens mij is dat hele mdma te kort verhaal ook overrated. Komen steeds sterkere bommetjes hier.
MDMA was legaal in china, nu staat er de doodstraf op.
Kweetnie, ik weet alleen dat het nu illegaal is.Handel in MDMA is toch altijd al legaal geweest daar?
Gewoon minder mg per pil, thats all.
QUOTE]
Als je geluk hebt krijg je minder mg per pil ja... Nu zit in hele veel andere stoffen verwerkt zoals MDA en MCCP wat dus weer zeer grote troep is!
Maargoed dat is mdma ook![]()
Minder mg mdma = slechtere kwaliteitGewoon minder mg per pil, thats all.
Volgens mij is dat hele mdma te kort verhaal ook overrated. Komen steeds sterkere bommetjes hier.