AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

"Rock superstar"

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Hmmm... waarom heb ik nu toch weer zo'n lekkere trek:treuren:

Hmmm... waarom heb ik nu toch weer zo'n lekkere trek:treuren:

frites.kl.jpg

:roflol:
Helaas voor mij ook geen patat of een ander lekkernij. Wil zo spoedig mogelijk naar 10% bodyfat.

• #2.466
Nope Butch, friet met mayo doet niets bij me, ben geen grote friet eter:D
Als het nou een big-ass burger was...

• #2.467
Gister best wel laat naar bed gegaan ,rond de klok van 02.00uur.
Had simpelweg nog geen slaap. Vanochtend rond de klok van 08.00ur weer klaarwakker.
Dit is vrij normaal in een laatste fase voor een wedstrijd.
Gelijk op de weegschaal natuurlijk en gewicht is precies waar ik het wil hebben.
Dus kan ik vandaag iig mijn khy verhogen. Hou mijn maaltijden zeer zeker schoon.
Vanochtend eerst een klein half uurtje gelopen op nuchtere maag.
Vervolgens mijn meals:

meal 1: 70gr bambix rijstebloem, 50gr whey en 8 ei-eiwitten
meal 2: 200gr kip met 1 grote zoete aardappel
meal 3: 200gr tilapia met sperziebonen
meal 4: 200gr biefstuk met 250gr rijst
meal 5: 200gr kip met 1 grote zoete aardappel
meal 6: 1 wheyshake met 1 groene appel

Vandaag geen extra vetten (als noten of pindakaas), dat bewaar ik wel voor de low carbs dagen.
By the way, de grammen die ik bij mijn vlees, kip en vlees maaltijden noteer is na de bereiding, dus onbereid zou het meer wegen;)
Tussen meal 5 en 6 ga ik nog een training doen. Upperbody training. Verder lekker rust nemen, daarom ga ik nu ff een powernapje doen :D

• #2.468
Vandaag meal 5 en 6 lekker samengevoegd.
Voelde goed aan zeg, gelijk weer een stuk voller en harder. En qua gewicht lig ik nu een kleine kilo boven mijn wedstrijd gewicht, maar uit ervaring weet ik dat ik door de vele carbs extra moet plassen, dus morgenvroeg zal ik wel weer op gewicht zitten.
Morgen een bezoekje aan B2B in Apeldoorn. Effe nog een beentraining (laatste voor de wedstrijd) tegenaan gooien. Zal niet makkelijk zijn op zondag ochtend.
Verder voor morgen gewoon weer low carbs.
Vandaag laatste dingen gehaald van mijn lijstje met dingen die ik nodig heb voor de wedstrijd.
Waaronder ook:
-verse hazelnoten, pruimen, pindakaas, nutella (gaat ook mee :D) en...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
eti+browni+vs+dankek.jpg

Maargoed het meeste wordt lekker tot na de wedstrijd bewaard. Tot die tijd lekker clean. Vanaf donderdag na de weging volop laden met rijst, heel veel rijst, rijstewafels, kip, vis en biefstuk.
Op de dag van de wedstrijd voldoende carbs en vetten. Weinig proteine.

awww yeaaaahhh
neem die browni's mee voor na de sushi meet :D

Waarom geen eiwiten net voor je wedstrijd?

• #2.471
awww yeaaaahhh
neem die browni's mee voor na de sushi meet :D

Komt goed CP,eerst traien, dan onbeperkt sushi en dan lekker aan de brownies buddy.
Waar trainde jij ook alweer en zit er een goed tent in de buurt?
We gaan die dag snel inplannen hoor.
Wellicht dat er nog meer liefhebbers zijn?

Waarom geen eiwiten net voor je wedstrijd?

Heeft niet veel toegevoegde waarde net voor de wedstrijd.
Je wilt je "spieren" snel opvullen voor die vollere look en vol blijven, daarom dat we als khy droge/ snelle carbs nemen.
Denk aan rijst, rijstewafels, maar ook snelle carbs. Appelmoes, honing, siroop etc.
En de vetten geven mij een energieke gevoel, maar tegelijk zorgen ze ook voor al die vele aders, zonder daarbij bloated te raken.
Als ik dan toch proteine neem, dan is het eerder een lekkere hamburger, want daar zitten ook de nodige vetten in, alleen het enige probleem daarmee is dat het zoutig is en dan veroorzaakt een eorme dorst gevoel. En daar moet je dan wel voor waken.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 10:57 ----------

Oja en het gewicht is precies waar ik wil zijn.
Nu eerst een half uurtje cardio op nuchtere maag en daarna mijn eerste 2 maaltijden voorbereiden, want ga straks benen trainene.
Update daarover later op de dag.

Gaat weer hard ibo!
Je kan de brownies ook bewaren voor vlak voor de wedstrijd, net als gyan op het NK.

Wat veranderde die gast toch binnen een uur :p

• #2.473
Don't worry killy, heb genoeg lekkere dingen ook voor de wedstrijd;)

Komt goed CP,eerst traien, dan onbeperkt sushi en dan lekker aan de brownies buddy.
Waar trainde jij ook alweer en zit er een goed tent in de buurt?
We gaan die dag snel inplannen hoor.
Wellicht dat er nog meer liefhebbers zijn?

in Den Haag, bij Simson KDO
en ik vermoed dat iedereen daar liefhebber is :roflol:

Staat goed droog Ibo! Dat je nog benen traint zo vlak voor de wedstrijd?! Doe je dat altijd?

• #2.476
in Den Haag, bij Simson KDO
en ik vermoed dat iedereen daar liefhebber is :roflol:

Oke top, dan plannen we daarna een vreetfestijn @ Sumo;)

Staat goed droog Ibo! Dat je nog benen traint zo vlak voor de wedstrijd?! Doe je dat altijd?

Thx Daan, normaliter pak ik de benen idd niet meer zo kort voor de wedstrijd, maar de lijnen zitten er goed diep in en door ze nog zwaar aan te pakken hou ik de rondingen nog zo lang mogelijk vast.
Ben vandaag zwaar gaan V-squatten en daarna nog legg curls.
Supersets zaten er vanochtend niet in, dus maar zo zwaar mogelijk alsik kon.
Een paar sets kuiten en dan ff poseren in het bijzijn van mijn oude coach.
Zelf na een beentraining waar ik een lekkere pomp van had, kon je de lijnen,seperatie goed zien, dus dat betekent dat ik het makkelijk kan hebben zo vlak voor de wedstrijd.
Ik vindt het persoonlijk erg fijn als er ook nog een paar kritische ogen naar je shape kijken zo vlak voor de wedstrijd.
Merkte op dat ik tov de NK goed vooruit was gegaan, vollere rug, meer seperatie en de hardheid was hij zeer tevreden over.
Had mijn plan uitgelegd tot aan de wedstrijd en kan je zeggen dat we op 1 lijn zitten.
Geeft mij ook wel weer de nodige vertrouwen in mijzelf dat ik goed bezig ben.
Voor de de AC heb ik ook verteld wat ik wilde qua cleanbulken en ook hier zitten we op 1 lijn.
Nou zo nog ff 200 gr tilapia met een beetje ananas eten en dan chillen, uitrusten.

Fijn man dat alles lekker verloopt! En ook dat je benen zo tekenen. Ik heb persoonlijk best aardige benen, maar volgens mij moet ik heel droog staan voordat ze echt gaan lijnen zeg maar. Trekken ook erg snel vocht, bekend probleem bij benen bij veel mensen volgens mij...ik ben dus heel benieuwd de komende weken, maak me daar wel eens "zorgen" om.
Ibo; hoe kruid jij de tilapia/koolvis, want daar moet ik nu ook mee beginnen.

• #2.478
Hoe ik mijn Tilapia voorbereid:
Op lage vuur in de koekepan opbakken, dan draai je het om en smeer de laag in met een dun laagje sambal en na een paar minuten draai je het weer terug. En nu smeer je de andere kant in.
dus beide kanten ingesmeerd met sambal meebakken.
Geeft je Tilapia een lekkere pittige smaak.
Je kan het ook kruiden met pittige chili kruiden.
Jawel sambal zit ook zouten in, maar dat kleine beetje heb je ook nodig.
En succes met je voorbereidingen man, ik leef met je mee als je aan de vis zit :D
Ik kom je iig aanmoedigen op de dag van de wedstrijd!!

Krijg je van sambal op je vis geen super dorst?

• #2.480
Ja, maar kan nu toch gewoon lekker drinken.
Alleen met carbloaden gooi ik de sambal er wel uit.
Dan ga ik helemaal zoutloos, want dan ga je geleidelijk ook afbouwen met je waterinname.

Terug
Naar boven