bodybuilding198
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Low carbs days, no carbs days gevolg door high carbs days...
Ik moet zeggen dat mij er nog prima onder voel. Met name de toevoeging van extra "gezonde" vetten zorgen ervoor dat ik mijn de gehele dag energiek blijf voelen.
Training van gisteren;
Leg extension
2x20x40kg
1x30x50kg
1x30x60kg
1x30x60kg
1x30x50kg
1x30x50kg
Dit uiteraard als superset met legcurls
5x30x40kg
Daarnaast had ik 10 reps decline legpress op de planning staan i.c.m. 1 minuut op zware stand fietsen
10x10x150kg (steekgewichten)
Na setje 3 begonnen de benen al flink te verzuren.
Training afgemaakt met een paar setjes Lunges met bodyweight.
ibo wat is nou de reden dat men cut op low carbs? Is het omdat je gylogeen voorraad sneller op raakt en je dan andere voorraden moet verbranden?
Zooo lekkere benen training weer.
Mijn volume is nog ff wat lager, kracht loopt weer op en volume straks ook weer.
Heb ongeveer zelfde dieet. No carbs, low carbs en reloaddagen.
Werkt lekker.
Of schapen / lamsvlees betere voedingswaardes bevat als rundvlees kan ik je niet exact vertellen. Volgens mij is dit wel te verwaarlozen. Wat ik wel weet is dat schapen en of lamsvlees een stuk malser is en daardoor persoonlijk ook lekkerder![]()

hangt er vanaf welk rundsvlees je neemt
Maar lams is toch een stuk duurder? En lamsbout oid bevat toch veel vet?

denk gemiddeld gezien. Niet kogelbiefstuk vergelijken met een hele lamsbout.
Teveel vet kan je er af snijden, maar een beetje vet is niet slecht. Is goed voor heel veel hormonale processen in je lichaam.

Islamitische slager is (meestal) altijd eerlijk met z'n prijzen. En weet welke stukken vlees het lekkerste zijn.
islamitische slager is (meestal) altijd eerlijk met z'n prijzen. En weet welke stukken vlees het lekkerste zijn.

Beter is een islamitische slager die ook aan bodybuilding doet![]()