Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Mijn BF heb ik al 3 weken niet meer gemeten en toen zat ik rond de 4,5% (blauwe knijptang), maar zo'n puntentelling zegt mij dan niets meer, spiegel is mijn leidraad.
Calorieen tel ik ook niet.
Tel alleen maar khy en proteine. En het enige wat ik aan vetten binnen krijg zijn:
af en toe een hele ei, kokosolie, beetje vet van de biefstuk en af en toe 20-25gr hazelnoten. En dit wordt zo ingepland dat het gebruikt wordt voor energie.

Wel weet ik dat ik straks mijn kcal wel ga tellen, want heb al een refeed dag in de bulk op 10.000kcal :D

goed man, damn.

je oogt aardig groot voor zo'n licht mannetje.. :D

voor wie is die zyzz zoen op de eerste foto ibo? :P hahah

ziet er strak uit man.. jammer dat de contest niet in NL is (als ik me niet vergis),
heb je al eens in t echt gezien, had er wel graag bij willen zijn als je op stage staat!
die druppelvorm is bij jou wel ****ing groot op je benen trouwens, loopt ver door naar boven.. erg nice

• #2.424
Zyzz wie??
Is voor jouw Kix.
Nog ff doortrekken, heb zo'n zin om te bulken zeg

kan ik me wel voorstellen ja als je zo lang moet dieeten :D
laat die schotels kofte maar komen hmmmmmmm

inegol-kofte.jpg

• Like
Waarderingen: D77
Oef das hard respect

• Like
Beast jaaawzzz

• Like
Weet natuurlijk niet hoeveel er nog afgaat, maar naar mijn idee zijn je benen wat groter dan op het nk?

Respect man! Je staat er fantastisch bij!

• #2.430
Weet natuurlijk niet hoeveel er nog afgaat, maar naar mijn idee zijn je benen wat groter dan op het nk?

Liefst niets meer, alleen nog wat vocht:D
Ik zorg er iig voor dat ik donderdag gelijk om 10uur door de weging kan, dan heb ik nog ruim 1,5 dag om goed te laden. Hopelijk pak ik dan nog iets aan kilo's erbij.
Maar focus ligt op hardheid.

Respect man! Je staat er fantastisch bij!

Dank je wel Wim.

Wow man, rete droog! :eek:

• Like
haha ik zeg kurkdroog. :cool:

Je armen staat er ook netjes bij om dan nog maar te zwijgen over die schouders en benen.. . :eek: Damn! Respect!
Ik heb medelijden met de andere deelnemers die met jou op het podium moeten!:D

You gonna beat them all!!!:)

• #2.434
Dank je wel man, singles shots zien er vaak goed uit, maar het gaat straks er om hoe ik er bij sta naast mijn concurrentie;)

• #2.435
Oke guys denk ff met mij mee, na vele soundtracks geluisterd te hebben kom ik op deze 2 songs uit.
Heb op beide wel een routine wat leuk aansluit.
De eerste is een lekkere feel-good song waarbij je met een soort "look at me i'm having a great time" gevoel kan poseren.
Vooral de tekst is cool :)
En de tweede is wat meer gericht op wat eleganter poseren, waarbij je de poses iets langer kan vasthouden.

Jullie gedachtes, eens kijken waar de meerderheid voor kiest ( powered by DBB :D)

http://www.youtube.com/watch?v=WsZ9IUVQprk&ob=av2n

http://www.youtube.com/watch?v=1elXeTIg_IA&list=FLjYUXMrmSmYAT9-zzDl4twA&index=2

• #2.437
@ Kix, mooie muziek maar verdomde lastig om te poseren bro ;)

kan je ze niet aan elkaar laten mixen?

uit die keuze indd de 2e, maar op de AC kan je toch langer poseren dan 1min. dan zou ik een remix proberen samen tezetten zodat je 2 tracks hebt.

deze had Phil Heath volgens mij ook op de mr.O , vind het echt een nice song
(hele album daarvan overigens, Watch the throne van Jay-Z en Kayne West)
http://www.youtube.com/watch?v=ovG6itQcd2A[/SPOILER]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven