- Waardering
- 1.516
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaaf Ibo.
Ik heb nu wel zin in een "MacPollo"...
Wat een buffels zeg!

Inspirerend verslag en echt een prachtsport is het, vooral op dat niveau en met Oma als trainster zullen je connecties toenemen. En jeezus Ibo was een core heb jij, daar kan vrijwel niemand aan tippen op jou niveau! Echt een CBB fysiek waar je trots op mag zijn, ben wel benieuwd hoe het vrouwtje en kinderen op je fysiek reageerd. Je vrouwtje zelf zal wel gerustgesteld zijn dat je geen Mr.O contender bent size gezien dan, ik weet dat dit zelf ook jou doelen niet zijn dus![]()
Mijn dochtertje is supertrots op papa en mijn zoontje had gisteren de beker al meegenomen naar school. 

Super leuk verslag Ibo!!!Zijn mooie dingen voor je om mee te maken, en dan ook nogeens zo'n mooi resultaat, echt super!
Daarentegen vind ik het wel jammer dat de classic klasse niet zo groot bezet is, dat is best vreemd, je hoort toch dat veel mensen zeggen die enorme spiermassa minder te vinden.
Misschien zouden ze classic gewoon eens op type bouw en niet gewicht moeten baseren, gewicht zegt niks over een fysiek en welke klasse dan ook, dat doen ze nu nog meer bij de classic klasse, laat Classic gewoon bestaan uit proporties en symmetrie etc etc, met deze regels zou zelfs een Berry deMey, Bob Paris, Rory leidelmeyer etc etc nog veel te zwaar zijn.
Ik denk dat het jou ook beter uit komt als je wat meer gewicht mag hebben, denk je niet Ibo?Je moet nu altijd enorm diep gaan om aan het gewicht te komen toch?

Mooi verslag IBO!
Gefeliciteerd!
Veel plezier met eten