AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Gaaf Ibo.
Ik heb nu wel zin in een "MacPollo"... :mad:
Wat een buffels zeg!

• Like
Waarderingen: D77
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
Mooi verslag en topprestatie! respect!

• Like
  • #2.624
Denk je dat je kan slapen....not :D
Het is nu rond de klok van 02.30uur. Lig amper anderhalfuur in bed en wordt weer wakker van de honger.
Zit nu aan 150gr muesli met extra noten + 500gr magere kwark+ 2 eetlepels echter druivensiroop.
Vult lekker en kan ik weer een hele nacht op teren, als het goed is hahaha.

Goede plaatsing Ibo! Je stond er ook heel goed bij moet ik zeggen. :):thumbs:

• Like
Leuk verslag man, foto's zien er top uit.

• Like
Leuk verslag man

• Like
Inspirerend verslag en echt een prachtsport is het, vooral op dat niveau en met Oma als trainster zullen je connecties toenemen. En jeezus Ibo was een core heb jij, daar kan vrijwel niemand aan tippen op jou niveau! Echt een CBB fysiek waar je trots op mag zijn, ben wel benieuwd hoe het vrouwtje en kinderen op je fysiek reageerd. Je vrouwtje zelf zal wel gerustgesteld zijn dat je geen Mr.O contender bent size gezien dan, ik weet dat dit zelf ook jou doelen niet zijn dus :)

Super leuk verslag Ibo!!!Zijn mooie dingen voor je om mee te maken, en dan ook nogeens zo'n mooi resultaat, echt super!
Daarentegen vind ik het wel jammer dat de classic klasse niet zo groot bezet is, dat is best vreemd, je hoort toch dat veel mensen zeggen die enorme spiermassa minder te vinden.
Misschien zouden ze classic gewoon eens op type bouw en niet gewicht moeten baseren, gewicht zegt niks over een fysiek en welke klasse dan ook, dat doen ze nu nog meer bij de classic klasse, laat Classic gewoon bestaan uit proporties en symmetrie etc etc, met deze regels zou zelfs een Berry deMey, Bob Paris, Rory leidelmeyer etc etc nog veel te zwaar zijn.
Ik denk dat het jou ook beter uit komt als je wat meer gewicht mag hebben, denk je niet Ibo?Je moet nu altijd enorm diep gaan om aan het gewicht te komen toch?

Mooi verslag IBO!
Gefeliciteerd!
Veel plezier met eten

• #2.631
Inspirerend verslag en echt een prachtsport is het, vooral op dat niveau en met Oma als trainster zullen je connecties toenemen. En jeezus Ibo was een core heb jij, daar kan vrijwel niemand aan tippen op jou niveau! Echt een CBB fysiek waar je trots op mag zijn, ben wel benieuwd hoe het vrouwtje en kinderen op je fysiek reageerd. Je vrouwtje zelf zal wel gerustgesteld zijn dat je geen Mr.O contender bent size gezien dan, ik weet dat dit zelf ook jou doelen niet zijn dus :)

Mijn gezin vinden het leuk. Mijn vrouw heeft mij liever wat boller, heeft ze wat meer om aan vast te houden;) Mijn dochtertje is supertrots op papa en mijn zoontje had gisteren de beker al meegenomen naar school.
Hij mocht een klassenronde doen, dat is dat ze langs alle leerlingen gaan en hun item laten zien.
Dit heeft papa gewonnen met boddiebielding :D:D

Super leuk verslag Ibo!!!Zijn mooie dingen voor je om mee te maken, en dan ook nogeens zo'n mooi resultaat, echt super!
Daarentegen vind ik het wel jammer dat de classic klasse niet zo groot bezet is, dat is best vreemd, je hoort toch dat veel mensen zeggen die enorme spiermassa minder te vinden.
Misschien zouden ze classic gewoon eens op type bouw en niet gewicht moeten baseren, gewicht zegt niks over een fysiek en welke klasse dan ook, dat doen ze nu nog meer bij de classic klasse, laat Classic gewoon bestaan uit proporties en symmetrie etc etc, met deze regels zou zelfs een Berry deMey, Bob Paris, Rory leidelmeyer etc etc nog veel te zwaar zijn.
Ik denk dat het jou ook beter uit komt als je wat meer gewicht mag hebben, denk je niet Ibo?Je moet nu altijd enorm diep gaan om aan het gewicht te komen toch?

De classic was dit keer ook zwaar bezet, alleen de meesten zaten onder de 1.80m en 1.75mtr
De heren die jij noemt zijn imo de true meaning of bodybuilding. Symmetrisch, verhoudingen die mooi kloppen.
Ik zou zeker nog een kilootje of 10-15kilo aan spiermassa willen hebben. Kijk maar bijvoorbeeld naar Mahmut Irmak, weegt maar 75kilo maar zijn proporties verhoudingen zijn perfect.
Zou zeker mijn streven zijn.
Ik neem nu mijn tijd om aan kwaliteits massa te gaan, dus gaande weg zullen we wel zien hoe de planning verloopt.
Als ik mijzelf telkens kan verbeteren ben ik iig weer een stap dichterbij mijn doel.
En doel blijft voorlopig toch richting Berry de Mey;)

Mooi verslag IBO!
Gefeliciteerd!
Veel plezier met eten

Thx bro, tis ongelovelijk hoe snel je verzadigbaar bent nu deze dagen.
Daarom blijf ik ook eten, maar wel schoon:D

Heb je nou nog nooit met berry getraind ibo??
Hoe moeilijk kan dat nou te regelen zijn voor een bodybuilder op niveau. Helemaal als je kijkt dat zelfs ik met DE robbie heb mogen trainen!! :p

tof dat je de moeite neemt om zo'n verslag uit te typen - leuk om te lezen. mooie prestatie neergezet en nu: On to the Next!

hij had wel een ziekelijk mooi figuur zeg..
een mooie quote van hem;

‘Besef te allen tijde, dat wat je ook doet, het uiteindelijk om liefde gaat. Alleen als je dat beseft, is het mogelijk te bereiken wat je echt wilt.’

Ibo, superprestatie met die 4de plek op de AC!
Je bent een voorbeeld voor velen van ons.
Keep up the good work!
En bedankt voor de uitgebreide updates!

• Like
nice verslag van je, te gek geweest zo te lezen!!! veel succes verder nog! kijken al uit naar je volgende uitdaging

Leuk om te lezen kerel.Goed fysiek! mooie plaatsing!

Bedankt Ibo om de moeite te doen om dat helemaal uit te typen hier.
Superleuk om te lezen!!

super mooi verslag!

Klasse ibo ;), en super verslag

Terug
Naar boven