Nog gefeliciteerd Ibo..je zag er echt top uit. Denk dat je met iets grotere armen en rug zeker 1e of 2e had kunnen worden.
Thx Rob, idd het zijn spiergroepen waar ik extra hard aan moet werken.
Pas als je onstage hebt gestaan weet je waar je "mindere" spiergroepen liggen. Blijf er aan werken
dat je 6 van die lahmacun naar binnen krijgt

respect
Had er wel 10 op kunnen eten, terwijl ik nog een uurtje daarvoor eigenlijk meal 1 op had. Moet mezelf dan echt inhouden, dat ik niet teveel eet
Leuk verslag Ibo, en gefeliciteerd met deze topprestatie! Erg leuk dat je ook zoveel foto's gemaakt hebt, en zoveel informatie met ons deelt.
My pleasure Ace
mooie training weer! en lekker he al dat eten nu ofniet?
Als je een tijdje bepaalde dingen niet mag eten, ga je het op het moment dat je het wel mag eten des te meer waarderen
Hoelaat train je vrijdags?
Meestal rond 20.30uur
Lekker dat je weer aan het trainen slaat.
Ik zie dat je bij je laatste maaltijd noten musli neemt.
Maar mag ik vragen van welk merk, want dat lijkt me wel een goede vervanger i.p.v. de pasta die ik normaal neem (scheelt weer tijd qua koken)
Beste en lekkerste (ook qua prijs) is die van de Aldi. Zijn verpakkingen van 900gram. Voor mij dus 3 maaltijden.
Lekker krokant en de hoeveelheid noten die er in zitten is in principe wel voldoende. Ik vind het lekker om nog extra walnoten toe te voegen.
De muesli van Quaker bijvoorbeeld betaal je bijna het driedubbele en het zijn vaak verpakkingen van 600gram

Oja en haal bij de turkse groente winkel een potje/flesje pure druivensiroop om je maaltijd lekkerder te maken.
Ook erg gezond namelijk.
Training verliep wel lekker, alleen deadliften viel wel tegen.
Omdat het een oefening wat ik lange tijd niet heb gedaan, maar nu wel standaard wil toepassen in mijn rugtraining.
3 setjes op 100kg gedaan.
Kon wel zwaarder gaan, maar bewust nog niet gedaan. Rustig opbouwen.

De komende maanden zal de nadruk echt op compound oefeningen liggen.
Benen = squatten / hacksquatten
Rug = deadliften / bent over row
Borst = schuinbankdrukken / dumbbell schuin drukken
Biceps = barbell curls / dumbbell curls
Triceps= french extensions / dips met gewichten
Schouders = Militairy presses / dumbbell seated presses
Deze oefeningen zullen dus de standaard worden in mijn trainingen.