jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het eten van Roelly durven stelen?Goed bezig en een leuk logje en niet vergeten kampioenen doen wat andere niet durven.

Doelstelling is de Grand Prix van volgend jaar.
Dat is als ik met de gewenste gewicht onstage kan komen.
Anders trek ik het door naar de NK.

Klinkt makkelijk dan gezegd, het is alsnog mijn lichaam zegt niet boven de 110uitkomen
Moeten vreten als een gek![]()
Dus bij Killy had je je de eerste keer ook ingehouden?De eerste keer, zeker bij de dames hou ik mij wel een beetje in. Wil ze niet meteen wegjagen natuurlijk.
Tenzij ze vragen om hard aangepakt te worden![]()

De eerste keer, zeker bij de dames hou ik mij wel een beetje in. Wil ze niet meteen wegjagen natuurlijk.
Tenzij ze vragen om hard aangepakt te worden![]()

i love back training and shoulderIbo bij mij hoef je je niet in tehouden euhh op train gebied dan he
durf met jou de uitdaging aan schouder training ofzo mag ook rug zijn hihii love back training and shoulder

Een echte killer been training, dat is pas een uitdaging.
Een schouder rug training is voor p*ssy's.
Ehhh whait whut..... stats V
Rug training wordt het dan![]()

ibo hield zich niet in voor jou hoor... Hij is gewoon heel lui, misschien als ik hem straks voorbij ga op de weegschaal dat hij weer wat pit krijgt![]()

zit daar iets achter of is dat gewoon omdat het kan zeg maar. heb zelf altijd dat als ik een schema ga volgen ik na de eerste week al verveeld ben om het volgende week weer exact uit te voeren. geen idee of dat erg isIk train niet lang met een vaste schema. Binnen een paar weken kan het wisselen.