Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Goed bezig en een leuk logje en niet vergeten kampioenen doen wat andere niet durven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.763
Puur vanwege tijd, maar met de bands heb ik tot een kleine 100kilo weerstand, dus voorlopig wel voldoende voor de kleine spiergroepen;)

@ jesse, thx

Ik ga deze log volgen !

Klinkt makkelijk dan gezegd, het is alsnog mijn lichaam zegt niet boven de 110uitkomen:mad:
Moeten vreten als een gek:p

Met de feestdagen moet het wel lukken om er wat kgs op te knallen,k weet niet of het kwaliteits kgs zijn maar goed weegschaal blij, jij blij.

• #4.768
Feestdagen zijn geen problemen, omdat ik multicultureel ingesteld ben heb ik excuses genoeg om aan vele feestmaaltijden deel te nemen :D
Alleen leg ik de de focus wel op kwaliteit ipv kwantiteit, daarom neem ik ook de geplande tijd ervoor.

Zo ben en tijdje er niet geweest dus ben nu weer bij gelezen.
en zo te lezen gaat het lekker hier of niet Ibo.

Moet wel zeggen heb 1x met Ibo getraind en kreeg toen het idee dat hij zich inhield haha..wel grappig eigenlijk
maar dat had niet gehoeven hoor hihi.

zal nu wat meer meelezen weer heb een hoop gemisgt zo te lezen nl

• #4.770
De eerste keer, zeker bij de dames hou ik mij wel een beetje in. Wil ze niet meteen wegjagen natuurlijk.
Tenzij ze vragen om hard aangepakt te worden:p

De eerste keer, zeker bij de dames hou ik mij wel een beetje in. Wil ze niet meteen wegjagen natuurlijk.
Tenzij ze vragen om hard aangepakt te worden:p

Ibo bij mij hoef je je niet in tehouden euhh op train gebied dan he:p

durf met jou de uitdaging aan schouder training ofzo mag ook rug zijn hihi:D i love back training and shoulder

• #4.773
Ibo bij mij hoef je je niet in tehouden euhh op train gebied dan he:p

durf met jou de uitdaging aan schouder training ofzo mag ook rug zijn hihi:D i love back training and shoulder

Een echte killer been training, dat is pas een uitdaging.
Een schouder rug training is voor p*ssy's.

Ehhh whait whut..... stats V
Rug training wordt het dan :D

Een echte killer been training, dat is pas een uitdaging.
Een schouder rug training is voor p*ssy's.

Ehhh whait whut..... stats V
Rug training wordt het dan :D

hahaa....toch een rug traininkje dat best hoor...
kan mij niet zwaar genoeg zijn inmiddels...whaha..sorry mag niey gemeen lachen:D;)

ibo hield zich niet in voor jou hoor... Hij is gewoon heel lui, misschien als ik hem straks voorbij ga op de weegschaal dat hij weer wat pit krijgt :D

Ibo train jij eiglijk met een vast schema of is het wekelijks anders?

• #4.777
Ik train niet lang met een vaste schema. Binnen een paar weken kan het wisselen.

ibo hield zich niet in voor jou hoor... Hij is gewoon heel lui, misschien als ik hem straks voorbij ga op de weegschaal dat hij weer wat pit krijgt :D

whaha nou hij was niet lui dat weet ik wel hahah....maar dat maakt voor mij de uitdaging alleen maar leuker hahah..so try me out boys :D:p

Ik train niet lang met een vaste schema. Binnen een paar weken kan het wisselen.
zit daar iets achter of is dat gewoon omdat het kan zeg maar. heb zelf altijd dat als ik een schema ga volgen ik na de eerste week al verveeld ben om het volgende week weer exact uit te voeren. geen idee of dat erg is :P

• #4.780
Omdat het kan. Train ook voornamelijk op gevoel. Heb wel in het verleden meerdere schema's geprobeerd, maar er zijn momenten dat ik mijn sterker voel dan andere dagen en dan vindt ik het wel fijn als ik mijn trainingen hier op aanpas.

Terug
Naar boven