Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

oke tnx voor info ;)

Ibo heb je nog lekkere gerechten voor ons:D

abboo

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.786
Wie vreet er nou rijst met zoetstof man.
Zal de volgende keer wel een bakje rijst met kip voor je meenemen ala Delight style :D

• #4.788
Oh die...ehh heb ik al verkocht :p

hahaha wist t met die turken daar >.<

goeie profit? hadden ze het gat gezien in de rechter zool?

heb wat gemist hoe maken jullie je rijst lkkr dan? vind het ook weinig kcal vind 150 kcal echt veel ongekookt en is maar 350 kcal dan :(

heb wat gemist hoe maken jullie je rijst lkkr dan? vind het ook weinig kcal vind 150 kcal echt veel ongekookt en is maar 350 kcal dan :(

Euhhhh ik begrijp veel maar nu kan ik er geen abracadabra van maken
Maar volgens mij bedoel je bij 150 kcal grammen of niet, nou ben ik blond hoor dus dan jan het kloppen dat ik er ff nuets van snap haha..

Hoe ik mijn rijst lekker maak hmm op verschillende manieren..en dat is oa met paprikapoeder van jonnie boer ...kerriepoeder...verse kruiden wat ik opdat moment voor mijn handen krijg..
Heb de hele serie van topkok jonnie boer staan oa dus heb keuze zat

Euhhhh ik begrijp veel maar nu kan ik er geen abracadabra van maken
Maar volgens mij bedoel je bij 150 kcal grammen of niet, nou ben ik blond hoor dus dan jan het kloppen dat ik er ff nuets van snap haha..

Hoe ik mijn rijst lekker maak hmm op verschillende manieren..en dat is oa met paprikapoeder van jonnie boer ...kerriepoeder...verse kruiden wat ik opdat moment voor mijn handen krijg..
Heb de hele serie van topkok jonnie boer staan oa dus heb keuze zat
Ow sorry typte beetje te snel.

Ik bedoelde :

Hoe maken jullie je rijst lekker? En ik eet meestal 150 gram ongekookt maar vind het best veel voor iets wat 300-400 kcals is

Ow sorry typte beetje te snel.

Ik bedoelde :

Hoe maken jullie je rijst lekker? En ik eet meestal 150 gram ongekookt maar vind het best veel voor iets wat 300-400 kcals is

pak surinaamse sambal (wel de extra hete variant, anders ben je geen bro) en gooi een flinke lepel door je rijst heen als ie klaar is. flink roeren zodat de rijst lekker verkleurd :) gegarandeerd dat je als een dolle hond eet, hap je zo weg die 150gr ongekookt

pak surinaamse sambal (wel de extra hete variant, anders ben je geen bro) en gooi daar een flinke lepel van door je rijst heen als ie klaar is. flink roeren zodat de rijst lekker verkleurd :) gegarandeerd dat je als een dolle hond eet, hap je zo weg die 150gr ongekookt
Is goed thx, had nog een vraag is het beter als ik 2 eetlepels olijfolie kaan of 2 eetlepels giet over mn biefstuk? gaat bij de 2de niet een beetje olijfolie verloren bij het bakken

• #4.798
@ Little Daddy, lees een paar pagina's terug. Daar heb ik omschreven hoe ik mijn rijst voorbereid.

Vandaag een iets andere rug training dan normaal.
Namelijk voornamelijk de focus gelegd op mijn lats. Oftewel pull oefeningen.

Latpulley behind the neck
4x10x60kg

Latpulley front met handpalmen naar het midden toe wijzend (speciale stang)
4x6x80kg

Latpulley machine (bewegingsbaan met een boog)
4x8x70kg

Latpulley reversed grip
4x6x70kg

Latpulley met smalle grip
4x6x70kg

Straight arm rows met reversed grip
4x8x35kg

Flink wat lat oefening
En als finishers
Dumbbell side raises alternated
10x10x20kg

Wil nu mijn schema ff tijdelijk anders omgooien waarbij ik de rug en schouders opsplits in 2 sessies

sessie 1:
rug, voornamelijk op wijdte, oftewel latt oefeningen

sessie 2:
rug, voornamelijk op de dikte, oftewel roei oefeningen

Mijn trainingsregiem zou er dan als volgt uitzien

MA: rug sessie 1 en schouders sessie 1
Di: benen en kuiten
Wo: rug sessie 2 en schouders sessie 2
Do: cardio en buik
Vrij: Borst en armen
Zo: optioneel armen

Wil dit een tijdje proberen om te kijken hoe ik er met mijn rug op reageer.

Waarom schouders ook 2x? Daar is toch niks mis mee?

En zijn die rug dagen niet wat snel op elkaar (ivm herstel?)

• #4.800
Nee mijn schouders moeten groter. Voornamelijk aan de zijkanten.
Achterkant is wel goed, vandaar.
Heb even mijn planning zo moeten indelen, dat het even niet anders kan.
Ga het een paar weken uitproberen.

Terug
Naar boven