kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja hoor, blijf mijn logje maar volgen. Zal regelmatig gepost worden![]()

Wie vreet er nou rijst met zoetstof man.
Zal de volgende keer wel een bakje rijst met kip voor je meenemen ala Delight style![]()

ieee rijst met zoetstof...das zonde van de rijst
@ Ibo gebruik je de lemon pepper nog.

met laden moest ik gemiddeld 800 gr (ongekookt gewogen) rijst per dag eten. nou dan was een beetje zoetstof erbij al een hele verbetering![]()

heb wat gemist hoe maken jullie je rijst lkkr dan? vind het ook weinig kcal vind 150 kcal echt veel ongekookt en is maar 350 kcal dan![]()
Ow sorry typte beetje te snel.Euhhhh ik begrijp veel maar nu kan ik er geen abracadabra van maken
Maar volgens mij bedoel je bij 150 kcal grammen of niet, nou ben ik blond hoor dus dan jan het kloppen dat ik er ff nuets van snap haha..
Hoe ik mijn rijst lekker maak hmm op verschillende manieren..en dat is oa met paprikapoeder van jonnie boer ...kerriepoeder...verse kruiden wat ik opdat moment voor mijn handen krijg..
Heb de hele serie van topkok jonnie boer staan oa dus heb keuze zat
Ow sorry typte beetje te snel.
Ik bedoelde :
Hoe maken jullie je rijst lekker? En ik eet meestal 150 gram ongekookt maar vind het best veel voor iets wat 300-400 kcals is
gegarandeerd dat je als een dolle hond eet, hap je zo weg die 150gr ongekooktIs goed thx, had nog een vraag is het beter als ik 2 eetlepels olijfolie kaan of 2 eetlepels giet over mn biefstuk? gaat bij de 2de niet een beetje olijfolie verloren bij het bakkenpak surinaamse sambal (wel de extra hete variant, anders ben je geen bro) en gooi daar een flinke lepel van door je rijst heen als ie klaar is. flink roeren zodat de rijst lekker verkleurdgegarandeerd dat je als een dolle hond eet, hap je zo weg die 150gr ongekookt