- Waardering
- 450
Ibo als je cardio doet wat voor cardio doe je? Bijvoorbeeld fasted cardio of post workout cardio ?
Beide pas ik afwisselend toe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ibo als je cardio doet wat voor cardio doe je? Bijvoorbeeld fasted cardio of post workout cardio ?
Planning is om in november via de Juliette Bergman Classic mij te qualificeren om volgend jaar een internationale wedstrijd te pakken. Welke wedstrijd het gaat worden zal ik t.z.t. wel afstemmen met de bond.
Maar eerst de wedstrijd maar winnen
Wat betreft mijn vorderingen richting wedstrijd, verloopt mijn planning voorspoedig. Wil voor mijn vakantie rond de 5-6% zitten, waarbij ik tijdens mijn vakantie een terugval naar 7-8% incalculeer (genieten van het lekkere eten) om zo vervolgens na mijn vakantie, een kleine 2,5 maanden weer terug te gaan naar wedstrijd shape.
Meer als genoeg tijd.
Het feit dat ik met meerdere wedstrijdatleten werk in zoveel fitness, MAP en bodybuilding klasse hebben er eigenlijk wel voor gezorgd dat ik geprikkeld werd om het podium op te gaan
Team Delight on the GO![]()

Monster eter Ibo weet niet wat een nuchtere maag is![]()

Goed bezig hier Ibo!
Wanneer doen we eens een DBB meeting? :-)

Goed eten! Paar weken geleden in Turkije geweest en dat ook aantal keer gegeten is echt anders dan 't eten dat je hier voorgeschoteld krijgt als je denk Turks te gaan eten. Lees weer stilletjes mee in je log.

Lachmacun zoals lachmacun behoort te zijn. Dunne knapperige bodem en gebakken in een echte steenoven.
En sucuk (Turkse worst) met eieren.
Een ware traktatie voor een volgende DBB meeting![]()
die sucuk, die koop ik ook wel eens, maar hoor je die eigenlijk te bakken? of op te warmen?