XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Planning is om in november via de Juliette Bergman Classic mij te qualificeren om volgend jaar een internationale wedstrijd te pakken. Welke wedstrijd het gaat worden zal ik t.z.t. wel afstemmen met de bond.
Maar eerst de wedstrijd maar winnen ;)
Wat betreft mijn vorderingen richting wedstrijd, verloopt mijn planning voorspoedig. Wil voor mijn vakantie rond de 5-6% zitten, waarbij ik tijdens mijn vakantie een terugval naar 7-8% incalculeer (genieten van het lekkere eten) om zo vervolgens na mijn vakantie, een kleine 2,5 maanden weer terug te gaan naar wedstrijd shape.
Meer als genoeg tijd.

Het feit dat ik met meerdere wedstrijdatleten werk in zoveel fitness, MAP en bodybuilding klasse hebben er eigenlijk wel voor gezorgd dat ik geprikkeld werd om het podium op te gaan :)

Team Delight on the GO :p

Okeee Ibo,

cool man.
super.

En altijd mooi JBC en je kwalificeren voor weer groter internationaal.

Je hebt de kennis en de ervaring en most of all, de kwaliteit. Dus komt wel goed weer.

Succes man.
Go for it!

Bammmm Delight GO!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.683
Thx for the support Yeremy!!

Wat vind je van cardio op nuchtere maag Ibo?

• #5.686
Wat vind je van cardio op nuchtere maag Ibo?

Mijn persoonlijke mening is dat het werkt. Hoewel technisch gezien ik niet helemaal op nuchtere maag cardio doe, omdat ik altijd een portie BCAA's en cafeïne neem.
BCAA's om spierafbraak tegen te gaan. Cafeïne voor de energie.
Er zijn meerdere studies die aangeven dat cardio op nuchtere maag meer de vetreserves aanspreken, maar zo zijn er ook studies die beweren dat als je een kleine maaltijd neemt je metabolisme nog meer op gang komt.
Ikzelf ga goed op nuchtere maag en haal hier ook de nodige progressies uit.

Monster eter Ibo weet niet wat een nuchtere maag is :p

Hehe...dat valt wel mee hoor.

Mijn cheatmaaltijd was dit keer ook bescheiden:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

5cbwk2.jpg

Lachmacun zoals lachmacun behoort te zijn. Dunne knapperige bodem en gebakken in een echte steenoven.
En sucuk (Turkse worst) met eieren.

Een ware traktatie voor een volgende DBB meeting ;)

Goed bezig hier Ibo!
Wanneer doen we eens een DBB meeting? :-)

Goed eten! Paar weken geleden in Turkije geweest en dat ook aantal keer gegeten is echt anders dan 't eten dat je hier voorgeschoteld krijgt als je denk Turks te gaan eten. Lees weer stilletjes mee in je log.

• #5.689
Goed bezig hier Ibo!
Wanneer doen we eens een DBB meeting? :-)

Thanks Waldo. Wat mij betreft kan het snel geregeld worden, alleen hebben wij een paar Belgische vrienden die klagen dat ze dan 200km moeten rijden :D

Goed eten! Paar weken geleden in Turkije geweest en dat ook aantal keer gegeten is echt anders dan 't eten dat je hier voorgeschoteld krijgt als je denk Turks te gaan eten. Lees weer stilletjes mee in je log.

Niet stilletjes meelezen, laat maar horen dat je meeleest :D

Sayer rijdt, dat is al opgelost

Weer het podium op? Classic of de masters? :p

• #5.692
  • #5.693
Update time,

De nodige no-carbs maaltijden in de afgelopen dagen hebben er wel aan bijdragen dat de boel wat strakker wordt. Doelstelling is rond de 6-7% voor mijn vakantie. Ga ik vanaf nu op KETO.
Niet geheel. Ik pas het nu een tijdje aan, om vervolgens weer carb cycling te doen. Kortom variatie.
Een no-carb dag ziet er als volgt uit:

6 hele eieren
50gr amandelen (gezouten)
50gr cashew
Veel verse groente
2 blikjes tonijn op oliebasis
200gr kip
300gr entrecote
2x 40gr whey

Vandaag had ik op een Keto dag op de planning staan en dat ging ook tot aan mijn avond maaltijd goed.
Had op de planning 200gr kip met champignons met uien staan en schets mijn verbazing?
Staat er een bord met overheerlijke gevulde spinaziebroodjes uit de oven :P
Nou 1 cheatmaaltijd op zo'n dag geen kwaad.
Straks maar ff een extra cardio sessie inlassen.

Training van afgelopen maandag:

Eigenlijk heel simpel

10x50x50kg leg extensions
10x10x80kg seated calf raises

Voel nu nog de kuiten :)

Training gisteren

Een uur lang triceps getraind met verschillende oefeningen, sets, reps en gewichten.
Supersets, dropsets etc..
Killerpomp.

10x50x50 Ibo? Maaannn branden lekker zeker?

Ik moet er ook extra volume in gooien, benen lopen nog steeds achter..... what's new....

• #5.695
In het verleden heb ik 20x50 reps gedaan, maar wij wilden ook nog even de kuiten doen ;)

20 sets x 50 ....pfffff ... dan branden je quads van je benen af .... heavy burn en vollopen.

respect. :flexing:

Maar we moeten wat als we groot en met diepe cuts willen staan.
Go For It !

• Like
Waarderingen: D77
Lachmacun zoals lachmacun behoort te zijn. Dunne knapperige bodem en gebakken in een echte steenoven.
En sucuk (Turkse worst) met eieren.

Een ware traktatie voor een volgende DBB meeting ;)

die sucuk, die koop ik ook wel eens, maar hoor je die eigenlijk te bakken? of op te warmen?

• #5.700
Low carbs days, no carbs days gevolg door high carbs days...
Ik moet zeggen dat mij er nog prima onder voel. Met name de toevoeging van extra "gezonde" vetten zorgen ervoor dat ik mijn de gehele dag energiek blijf voelen.

Training van gisteren;

Leg extension
2x20x40kg
1x30x50kg
1x30x60kg
1x30x60kg
1x30x50kg
1x30x50kg

Dit uiteraard als superset met legcurls
5x30x40kg

Daarnaast had ik 10 reps decline legpress op de planning staan i.c.m. 1 minuut op zware stand fietsen
10x10x150kg (steekgewichten)

Na setje 3 begonnen de benen al flink te verzuren.

Training afgemaakt met een paar setjes Lunges met bodyweight.

Maaltijden:

1)
4 hele eieren
150gr groente
20 groene olijven

2)
150gr kip
halve komkommer

3)
werklunch
50gr havermout met notenmix klein beetje kwark yoghurt
2 hele eieren en diverse salade